Mens kan niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Was ik alweer vergeten.
Heb die Ellen een keer in de Oosterpoort gezien (zong ze wat nummers van Queen) en daar was ze helemaal in het leer gekleed. Freaking hot !quote:
Ik hoop toch echt dat ze weer gaan spelen zoals ze tijdens de eerste helft van 't seizoen deden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ondanks de 4 - 0 had ik eerlijk gezegd wel een beetje verwacht dat het moeizaam zou gaan omdat het de laatste tijd niet heel lekker gaat. Garcia er ook niet bij en Berg laat al wedstrijden lang bar weinig zien
M'n opmerking was sarcastisch bedoeld.quote:
[..]
Thanks
Snap ik ook niet. Klinkt weer es anders dan de rest. Maarja, misschien is dat ook wel de redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mens kan niet alles onthouden
verbaast mij dat EMILIANA TORRINI - JUNGLE DRUM nog zo weinig te horen is.
Zekker wanneer er bier in het spel isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mens kan niet alles onthouden
Ja, ik ook eigenlijk wel. Maar ja, zo blijft ie langer leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook maar 'n stempel op de kop, en weg ermee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hou in godsnaam op over die "keeper". Dat is toch geen keeper
het trieste is dat de andere 2 keepers beide geblesseerd zijn.
Ellen is een lekkere rock chickquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb die Ellen een keer in de Oosterpoort gezien (zong ze wat nummers van Queen) en daar was ze helemaal in het leer gekleed. Freaking hot !
En Corton een paar dagen geleden ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja die emiliana torrini is echt tof... rob draait haar wel volgens mij
Zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ellen is een lekkere rock chick
En dan te bedenken dat Roosmarijn vannacht het tweede deel van de Freaknacht doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral het eerste uur was een aardige puinhoop. Annemieke deed het vorige week toch wel erg goed...
Beetje raar maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
EB. Ben benieuwd. Heb ooit een docu met haar gezien. En gisteren deed ze ook wel een beetje raar bij DWDD.
Maar ze heeft wel een rock 'n roll-hart volgens mij.
Toevallig op de cover van intermediair van deze weekquote:
Ojee, dat belooft chaos te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Roosmarijn vannacht het tweede deel van de Freaknacht doet.
Hoezo? je meent serieus dat we tegen Ado en Ajax (minimaal) een wedstrijd winnen en een gelijk spelen? als dat eens kan dan ben ik ontzettend blijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jullie zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.. Ik hoop dat jullie het redden, maar het zal inderdaad erg lastig worden. 4 punten lijkt mij trouwens geen heel erg rare voorspelling, helaas..
Graag!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook maar 'n stempel op de kop, en weg ermee?
Zometeen ook U2 nog. Alleen de Beeb kan dit soort artiesten in één programma bij elkaar krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef themauster het volgende:
ik kijk nu top of the pops met franz ferdinad en nu oasis op BBC2 Oasis mist trouwens 1 van de broertjes galager
Een kat in het nauw wil nog wel eens gekke sprongen makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo? je meent serieus dat we tegen Ado en Ajax (minimaal) een wedstrijd winnen en een gelijk spelen? als dat eens kan dan ben ik ontzettend blij
Scheelt enorm dat er veel goede muziek uit de UK komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zometeen ook U2 nog. Alleen de Beeb kan dit soort artiesten in één programma bij elkaar krijgen.
Denk dat ik het weer niet ga redden, baal dat ik floortje gemist heb afgelopen nachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ojee, dat belooft chaos te worden. Misschien toch maar even in bed luisteren
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel lekker wezen hardlopen vanavond, maar toch nog ff een flesje opentrekken.
Uiteraard, maar tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Scheelt enorm dat er veel goede muziek uit de UK komt.
Heb ik helaas ook gemist (grom)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik het weer niet ga redden, baal dat ik floortje gemist heb afgelopen nacht
Hoop dat ze dan ontzettend veel ontzettend gekke sprongen gaan maken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een kat in het nauw wil nog wel eens gekke sprongen maken.
Trusten, Marcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Toch maar mn nest opzoeken. Afgelopen nacht te laat gemaakt, vanochtend te vroeg en morgen moet ik ook weer vroeg op. Eens kijken of Domien dan al wakker is.
Jup.. time is running outquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan ontzettend veel ontzettend gekke sprongen gaan maken...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Toch maar mn nest opzoeken. Afgelopen nacht te laat gemaakt, vanochtend te vroeg en morgen moet ik ook weer vroeg op. Eens kijken of Domien dan al wakker is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Floortje in de nacht uur 1
Floortje in de nacht uur 2
Floortje in de nacht uur 3
Leuk he. Met Mwalk (dj/producer die verdomd leuke dingen heeft gedaan) met z'n draaitafel-gitaarquote:
Trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga verstandig doen en mijn nest induiken
Ajuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |