Kunnen het kiezen zijn?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe... Sasha is nog steeds ziekjes, maar ik snap er niks meer van.
Vorig week eerst een loopoor (volgens het kdv, volgens mij moeder was at alleen wat oorsmeer en meer niet, wij hebben zelf ook niks gezien) en koorts, toen weer een dag niks, toen weer een 2 dagen flinke koorts, af en aan, toen weer een dag niks aan de hand maar wel 's avonds zijn bedje onder gespuugd, gisteren weer een hele dag niks aan de hand (ok, niet veel eten, maar verder prima vrolijk en ook geen verhoging) en nu ineens weer 2 luiers met korreltjespoep (poepwater met korreltjes erin).
Heel apart zo. Wel een beetje ziekig dus, maar niet ziek.
Een aantal van de vlekjes zijn toch echt blaasjes en gisteren zijn het er meer geworden, maar vanochtend geen nieuwe gespot. Toch is hij alles behalve lekker.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
de 5e of 6e ziekte Troel? Dat had Nathan een week geleden volgens de huisarts. Ging hem in bad doen en zat hij onder de rode vlekken die niet weg gingen.
quote:5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Zesde ziekte begint met koorts en een paar dagen daarna vlekjes, vijfde ziekte begint meteen met vlekjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
BE, heeft hij al zoiets als de 5e of 6e ziekte gehad..?
Ik kan me nog herinneren dat de meiden ook zoiets hadden, op een gegeven moment alles ok. Na 2 weken overal vlekjes.
Dan was het de zesde!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zesde ziekte begint met koorts en een paar dagen daarna vlekjes, vijfde ziekte begint meteen met vlekjes.
ik ben me hier vast aan het inlezen voor over tien dagen![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef p_iglet het volgende:
maat 98/104 heeft Pepijn vast wel tegen de tijd dat ie het huis uit gaat
Ik was wel helemaal hyper van de week, Pepijn gaat van de zomer hopelijk eindelijk qua shirts/truien in de kleinste peutermaat van de h&m passen (86/92) en daar hebben ze super leuke mouwloze shirtjes van met een tijger en olifant in knaloranje en knalgroen.![]()
Maar jemig, 2 van die grote groeiers, en dat van maatje 44 af...
Das in 2 jaar tijd van 44-98 = 10 kleding maten!!!
Wij halen er 5 in 2 jaar tijdvan 56 naar hopelijk 80 rond zijn 2e verjaardag.
Sasha laat het juist het liefst buiten het wagentje vallen dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Ardelyn, wat klinkt dat heerlijk.. En herkenbaar. Opeens doen ze weer een stapel nieuwe dingen en lijken ze weer een paar maanden ouder.![]()
Los laten in de supermarkt doe ik echt nog niet.. Hij pakt nu al vanalles uit de schappen waar hij bij kan vanuit de kinderwagen/winkelwagentje..
Maar als je hem iets geeft als hij in de winkelwagen zit, dan legt hij het netjes in de wagen neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |