quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.
Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"
Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.

zet je pm funcie ff aanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ben dit topic niet gestart om meningen van anderen te weten over of ze mij wel of niet jong vinden om 2 kinderen te hebben..Ik ben een volwassen vrouw van 24, met 2 kinderen, een topbaan als directiesecretaresse en het enige wat ik aan het doen ben, is dingen voor mijzelf op een rijtje proberen te krijgen zodat ik er wellicht wat overzicht over krijg want door alleen op de bank te zitten huilen blijf je erin hangen, het is gewoon moeilijk.
@ DaWn:
Thanks voor je advies!!! Apreciate it

Ja, gelukkig genoeg en die zullen er zeker voor me zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen?

Right...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Alle reacties zijn welkom!!!! Heb t even nodig wat andere meningen te horen...
Thanks..

Ten eerste, wat mensen hier suggereren dat ik mij te jong in een kutsituatie heb gewerkt vind ik natuurlijk niet kloppen. IK heb mij niet in deze situatie gewerkt, ik ben beflikkerd en dat is weleens iets wat je dus ook gewoon kan overkomen...Over mijn leeftijd zullen we het maar niet meer hebben, kan een vrouw van 30 of 40 ook gewoon overkomen dus tsjaa..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Right...
Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.

quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Right...
Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.

Vind je? Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:19 schreef Shivo het volgende:
Hij geeft geen oordeel, hij noemt twee feiten. Er wordt niemand aangevallen.

And that's a fact!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:
Heerlijk, hoe mensen een oordeel kunnen vellen over iemand situatie en leven zonder het te kennen.
.Geloof niet dat ze over meningen over haar moederschap of haar leeftijd heeft gevraagd. Geheel irrelevant.

Wij hebben een gezamenlijke auto en die staat (gelukkg) op mijn naam dus laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef La_Vita het volgende:
Pak vanavond zijn auto en scheur met en rotvaart langs wat flitspalen.

Twee dingen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:
[..]
excuse me??
Wie ben jij om te besluiten dat ze hiervoor in een k u t situatie zat. waarom zou hetzo zijn dat als ze jong is, en kinderen heeft automatisch een slechte situatie is.
Ik ben 30, heb dezelfde situatie gehad.... en nu? ben ik ook te jong?

Precies. En kinderen heb je nu toch al dus daarvoor hoef je ook geen haast te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.

Voor een groot gedeelte klopt dat zeker, helaas gaat dat alleen niet altijd op.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Scorpie het volgende:
Nou, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor je eigen geluk hoor.

TOF! Ik wist dat ik de sleutel tot onsterfelijkheid binnen bereik had, maar nu is ie dan definitief in mijn greep!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.

Helemaal eens met cmck.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
heel veel tekst...

Kom op zeg ....quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Ja dus wat de neuk met je 'Is hij bereid te vechten voor jullie relatie ?', het is de vader van de kinderen, maar dat hij geen betrouwbare partner is, is al meerdere malen gebleken. Nou ja, drie keer is scheepsrecht, je hebt wel een punt.quote:Vertrouwen komt niet zomaar terug. Dat weet jij denk ik maar al te goed. Er moet echt iets gaan veranderen wil dit nog goed komen. Zeker omdat het al eens eerder is gebeurd. Vreemd gaan zit voor mijn gevoel tussen de oren. Als de kans zich opnieuw voordoet is er een grote kans dat het weer gebeurd.

Kom op meid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ja vast wel(hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |