Keyser Sözequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
The story is, he killed the whole family and never showed up since
Thats a nice way to bring itquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik ben nooit zo goed geweest in troosten, weet nooit wat ik moet zeggen? maarre nu is je gebit tenminste niet zo verrot
Jewaitz! Goede film van een goede acteur!quote:
Namen jochie, namenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:54 schreef msnk het volgende:
Op The Doors en Foo Fighters na is dat allemaal mij te 'old school'. Je zult dus denk ik niks vinden aan mijn lijstje.
Sorry het? Wat is het?quote:
precies. Who knows. En jouw lijstje?quote:
Een lijstje heeft weinig met beperken te maken. Het geeft aan wat je basis om vanuit daar te kijken wat een ander daaraan kan toevoegenquote:
Ayca daha çok spontaan yasamayi seviyor..quote:
iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef trifko het volgende:
[..]
Ayca daha çok spontaan yasamayi seviyor..
Muziek is juist vrijheid, heeft mi weinig te maken met aanvullingen of beperkingen op wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Een lijstje heeft weinig met beperken te maken. Het geeft aan wat je basis om vanuit daar te kijken wat een ander daaraan kan toevoegen
En toch heb jij het over beperken terwijl ik het heb op aanvulligen. Mind you, beperking is geen synoniem en ook geen tegenovergestelde van aanvulling. Aanvulling suggereert alleen dat je nooit elk nummer kent en dus door anderen geholpen zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Muziek is juist vrijheid, heeft mi weinig te maken met aanvullingen of beperkingen op wat voor manier dan ook.
Aanvulling suggereert dat er al een eerder aftrappunt is waaruit je de rest beziet en dus al ergens beperkt bent, omdat er al een keuze heeft plaatsgevonden. Maar ik zeg juist dat je er geen referentiekaders omheen moet bouwen, maar je visie zo open mogelijk moet houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En toch heb jij het over beperken terwijl ik het heb op aanvulligen. Mind you, beperking is geen synoniem en ook geen tegenovergestelde van aanvulling. Aanvulling suggereert alleen dat je nooit elk nummer kent en dus door anderen geholpen zou kunnen worden
Iedereen begint ergens dat is geen beperking. Het kan niet anders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aanvulling suggereert dat er al een eerder aftrappunt is waaruit je de rest beziet en dus al ergens beperkt bent, omdat er al een keuze heeft plaatsgevonden. Maar ik zeg juist dat je er geen referentiekaders omheen moet bouwen, maar je visie zo open mogelijk moet houden.
dat is waarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Iedereen begint ergens dat is geen beperking. Het kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |