Zeg maar gewoon dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Iedereen begint ergens dat is geen beperking. Het kan niet anders.
Er lijkt wel wat leuks bij te zitten. Ik ben bezig iigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:30 schreef msnk het volgende:
Zeg maar wat je(jullie) ervan vindt(vinden) zodra je(jullie) het beluisterd hebt(hebben)
het ergste is, ik geloof je ook nog..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:53 schreef xminator het volgende:
Ik heb net Frans Bauer geluisterd, hij is best leuk
Clio kafayi buldun herhalde..quote:Op zondag 15 maart 2009 00:13 schreef ClioSporT het volgende:
Icelim dostlar. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mensen die roken zijn zooooooooooooo 2002quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef Yel het volgende:
Ik heb geen sigaretten meer.... Aglasammi ne..
wheheheh roken en lui.. erger kan het volgens mij niet..quote:Op zondag 15 maart 2009 01:39 schreef Yel het volgende:
Ik probeer te stoppen... Maar de wil om te roken is nu echt EXTREEM. goddank ben ik lui en ren ik niet naar de tank..
je hebt mooie ogen..quote:Op zondag 15 maart 2009 01:44 schreef Yel het volgende:
Fuck you... Ik doe aan hardlopen tegenwoordig en rook maar 4 peuken op n dag, ipv dat hele pakje...
Zeg nou es wat liefs.
wie ikke, ik doe nooit vies heulemaal nie...quote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Yel het volgende:
Yemezler..![]()
Laat ik eens lief doen vandaag.
Hoe gaat het ermee? Nog vies gedaan?
even oud als jij..quote:Op zondag 15 maart 2009 01:48 schreef Yel het volgende:
Vertel me eens hoe oud je bent, dan weeet ik hoe ik moet reageren op je.
weet je niet eens hoe oud je zelf bent..quote:
mijn dag was supervetchill.. en die van jouquote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Yel het volgende:
Jawel, maar volgens mij heb ik dat hier niet gezegd..
Doe es ff chill en zeg me je leeftijd.
Neyse..
Je doet niet vies zeg je. Dat doet iedereen, dus das al niet waar.
Hoe was je dagIk probeer aardiger te doen. Lukt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |