Echt he, als iemand beters is dan jij, waarom zoeken velen dan altijd de schuld bij een ander? Gewoon bij jezelf te rade gaan van "hey, die neger haalt er meer ballen uit dan ik" en dan misschien denken van "goh, misschien moet ik eens anders gaan trainen" of "keepen aan de Maas is ook zo slecht nog niet".quote:Stekelenburg 'boos en teleurgesteld'
Uitgegeven: 13 maart 2009 15:52
AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg overdenkt zijn opties nadat hij donderdag te horen kreeg dat hij geen eerste keeper van Ajax meer is. Hij heeft de club om een oplossing gevraagd.
"Ik ben zowel boos als teleurgesteld", aldus de doelman vrijdag op de website van AD Sportwereld. "Of ik nog gemotiveerd ben? Op dit moment niet. Maar je moet verder."
De concurrentie aangaan met Kenneth Vermeer, die tegen Olympique Marseille de voorkeur kreeg, ziet Stekelenburg niet zitten. "Je moet geen stuivertje wisselen met keepers."
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
Een mod die begint over zelfreflectie..
vogelstront i guessquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Wat zit er in zijn haar?
Leg je stelling eens uit, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
Daar ga je al, wij moeten jou vertellen wat je fout doet. Lees de TT nog eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leg je stelling eens uit, ik ben benieuwd.
quote:
Wie zegt dat ik niet open sta voor kritiek en er misschien zelfs wat mee zou doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar ga je al, wij moeten jou vertellen wat je fout doet. Lees de TT nog eens.
Het gaat erom dat jij niet kritisch naar jezelf kunt kijken, dat moeten anderen voor jou doen. Ofterwijl jij hebt geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet open sta voor kritiek en er misschien zelfs wat mee zou doen?
De kwak van Vermeer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Wat zit er in zijn haar?
Ik ben zelfs uitermate kritisch naar mijzelf en hecht misschien te weinig waarde aan de mening van anderen. Maar als jij vindt dat ik niet voldoende kritisch ben, kan ik wel nog kritischer gaan kijken, maar in het land der blinden is eenoog koning. Snappie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij niet kritisch naar jezelf kunt kijken, dat moeten anderen voor jou doen. Ofterwijl jij hebt geen zelfreflectie.
Klopt, want ik woon niet in dit land.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben zelfs uitermate kritisch naar mijzelf en hecht misschien te weinig waarde aan de mening van anderen. Maar als jij vindt dat ik niet voldoende kritisch ben, kan ik wel nog kritischer gaan kijken, maar in het land der blinden is eenoog koning. Snappie?
/threadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |