oooh close but noquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
goventment interest?
Staats instituut O.oquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
covernmental institute?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapies doen
Voor degene die em heeft
Zoniet, gooi een munt op wie de volgende vraag mag stellen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Zal is tijd worden dat iemand het weetquote:
Ja, van ONM. Jip Jansma ofzo. Kan ook wel Jip de Boer zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef qonmann het volgende:
Je hebt ook nog een (nu al weer vergeten) auteur die zo heet, dacht ik
Ik ben voorspelbaar..maarquote:
Goed genoeg, zijn naam vertaald in het Frans:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, ehmm, die van Paulus de boskabouter
jan Deleu of zo iets
Ik kijk zelfs naar de X-Factor. Ik schaam me nergens voor.quote:
GTST weleer ..met Linda, Roos & Jessica ..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs naar de X-Factor. Ik schaam me nergens voor.
En Aernie en peterquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
GTST weleer ..met Linda, Roos & Jessica ..
pauze plaatje:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:26 schreef BasOne het volgende:
Oeh ik hoor raderen kraken, Scott is een vraag aan het verzinnen
Dode zeequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef ScottTracy het volgende:
Hetis vanaf de jaren '60 aanzienlijk kleiner geworden. De uitdroging van het
wordt beschouwd als een van de grootste milieurampen van onze tijd.
Wat is
-meer, maar er is geen Aralzee of Aralrivier dus ik ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:28 schreef qonmann het volgende:
aral
Kazachstan is al vast goed., nu nog een ander stannetjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:36 schreef BasOne het volgende:
Pffff ligt dat niet ergens in de oostblokken?
Bij de -stanen en -kiers (dubble puntjes op de e, hoe de nuek doe je dat....)
Rusland en.. sjesus.. kazachstan
Yep :quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kazachstan en Oezbekistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |