druid feral, dus ze zeggen dat je dan alle scholomance bosses moet doen terwijl je de mobs overslaat. Zodat je die marks krijgt waarvoor je 100 rep krijgt. Dus ben je er zo hoop ik?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker veel heroics doen met hun tabard aan. En elke dag de dailies doen. Ben je er zo.
Argent Dawn is lastiger.. nou ja, lastiger... kost meer tijd. WPL, farms farmen
Eerst nog ff crusade..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:44 schreef huubcc het volgende:
Als je een feral druid bent zou ik gewoon de hele Straholme dead side runnen inclusief Baron Rivendare. Je pakt dan ~600 rep per run + kans op de mount van Rivendare. (is een FoS)
Maak maar 20 euro over dan kom ik wel met me priest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zin om naar Bloodfeather te komen om de Alliance te versterken? PvP server en de horde is in de meerderheid. Wat ik wel leuk vind als alliance zijnde..
level 20 ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maak maar 20 euro over dan kom ik wel met me priest.
Bloodfeather is doodquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zin om naar Bloodfeather te komen om de Alliance te versterken? PvP server en de horde is in de meerderheid. Wat ik wel leuk vind als alliance zijnde..
Das goed balen dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Ziet er naar uit dat vanwege problemen met de oude GM van mn guild en een andere guild dat ze onze members proberen te stelen.
Leuk zo net nieuwe GM zijn.
vet!quote:Op zondag 15 maart 2009 17:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Das goed balen dan.
Net terug uit Raamsdonksveer van een kleine meet met oude guild members. Toch wel weer leuk, had de meeste toch al bijna 2 jaar niet gezien. Deze keer maar één zweed en de rest allemaal dutchies, maar desalniettemin nog steeds gezellig natuurlijk.
Absoluutquote:
Zeikers het is een predownload van de patch je hebt er nog niks aanquote:
leuk nummerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Absoluut
Denk dat we (nuja, een paar die elkaar vaker zien) dit jaar weer een keertje naar zweden afreizen om een hele groep zweden, die juli 2007 twee weken hier waren, weer te zien.
Wel balen dat de drank daar zo fokking duur isDenk dat we maar met de auto moeten gaan en flink inslaan hier
edit: oh, en nog eentje uit de oude doos:
http://lostcontemplations.com/Auax/Caramel/Caramel.html
Zit nu op 18600 seconden
Zet 't toch zo maar weer uit denk ik....
Altijd leuk, meetingsquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Absoluut
Denk dat we (nuja, een paar die elkaar vaker zien) dit jaar weer een keertje naar zweden afreizen om een hele groep zweden, die juli 2007 twee weken hier waren, weer te zien.
Wel balen dat de drank daar zo fokking duur isDenk dat we maar met de auto moeten gaan en flink inslaan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |