Idd, weet niet zo goed wat ik van haar moet denken als ze zich zo publiekelijk voor iedereen neerzetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef Goofisch het volgende:
en die chick die daar direct rechts van staat genaamd Florentine . Die zet zichzelf zo op der hyves
[ afbeelding ]
En ze komt uit het gooi![]()
Zijn jullie via een castingbureau oid bij elkaar gezocht? Aangezien jij je eigen camsite hebt, en nog wel meer meiden al online 'bekend' zijn"?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:50 schreef BORN2DIE4U het volgende:
als je niks te doen heb dan heb ik ook nog een eigen website www.darkgirl.nl cuteeee
Ik blijf lachen om jouw UIquote:
Ah.. is t zo dat ze eerst allerlei meiden via casting hebben gezocht om t programma mee 'te vullen' en hopen dat als t programma een beetje loopt 'echte meiden' (die echt op zoek zijn naar een man) zich opgeven?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hey maartel jep ik ben benaderd door een casting buro en sjah wat de rest vd meiden ondern ekaar doen aan werk weet ik niet ik ben al 5 jaar camgirl en me eigen website's en ben verder geen model of wat dan ook sta er niet om mooi te wezen want dat intresseerd me geen kut vind het gewoon lachen tis gewoon vermaak
Kun je je interpunctie misschien wat verbeterenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hey maartel jep ik ben benaderd door een casting buro en sjah wat de rest vd meiden ondern ekaar doen aan werk weet ik niet ik ben al 5 jaar camgirl en me eigen website's en ben verder geen model of wat dan ook sta er niet om mooi te wezen want dat intresseerd me geen kut vind het gewoon lachen tis gewoon vermaak
Mag wel wat meer verbeterd wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je je interpunctie misschien wat verbeteren?
Lijkt me kut bij het pijpenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Hey welkom op fok Karina. Vraogie, di e spikes was dat alleen voor de show of heb je die dagelijks in?
Yikesquote:Op zondag 15 maart 2009 01:03 schreef Hetiszover het volgende:
Deze MOET ik hier posten:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik 't vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |