Ik blijf lachen om jouw UIquote:
Ah.. is t zo dat ze eerst allerlei meiden via casting hebben gezocht om t programma mee 'te vullen' en hopen dat als t programma een beetje loopt 'echte meiden' (die echt op zoek zijn naar een man) zich opgeven?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hey maartel jep ik ben benaderd door een casting buro en sjah wat de rest vd meiden ondern ekaar doen aan werk weet ik niet ik ben al 5 jaar camgirl en me eigen website's en ben verder geen model of wat dan ook sta er niet om mooi te wezen want dat intresseerd me geen kut vind het gewoon lachen tis gewoon vermaak
Kun je je interpunctie misschien wat verbeterenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hey maartel jep ik ben benaderd door een casting buro en sjah wat de rest vd meiden ondern ekaar doen aan werk weet ik niet ik ben al 5 jaar camgirl en me eigen website's en ben verder geen model of wat dan ook sta er niet om mooi te wezen want dat intresseerd me geen kut vind het gewoon lachen tis gewoon vermaak
Mag wel wat meer verbeterd wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je je interpunctie misschien wat verbeteren?
Lijkt me kut bij het pijpenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Hey welkom op fok Karina. Vraogie, di e spikes was dat alleen voor de show of heb je die dagelijks in?
Yikesquote:Op zondag 15 maart 2009 01:03 schreef Hetiszover het volgende:
Deze MOET ik hier posten:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik 't vraag?quote:
Dat noemen ze montage, er worden meerdere opnames op een dag gemaakt, hierna kan de regie gaan knippen en plakken zodoende een aflevering van rond de 30 minuten wordt gerealiseerdquote:Op zondag 15 maart 2009 01:13 schreef Maanvis het volgende:
Hey karina, no, maar dan is het toch raar daat Desiree op hyves zegt dat ze niels nog gaat zien en dat ze er vrijdag (dus nadat ze in het programma een date kreeg) ineens weer meedeed?
Ze krijgt 't nog drukquote:Op zondag 15 maart 2009 01:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op MSN geeft ze sneller antwoord [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Maartel het volgende:
Kun je in een volgende uitzending, als Eddy vraagt waarom je een jongen hebt weggedrukt, zeggen: "Ik vind 'r gewoon geen fok.nl aan!"
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jep ik heb morgen weer opnames voor niet aanstaande week maar de week erop dan ga ik er effe in vertellen dat het gewoon fok is dont worry
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jep ik heb morgen weer opnames voor niet aanstaande week maar de week erop dan ga ik er effe in vertellen dat het gewoon fok is dont worry
Goed ideequote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Maartel het volgende:
Kun je in een volgende uitzending, als Eddy vraagt waarom je een jongen hebt weggedrukt, zeggen: "Ik vind 'r gewoon geen fok aan!"
Coolquote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:34 schreef Goofisch het volgende:
ik heb ook al zitten PMen met jessy.
Morgen zijn we gesprekonderwerp nummer 1 op de set van takemeout
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:34 schreef Goofisch het volgende:
ik heb ook al zitten PMen met jessy.
Morgen zijn we gesprekonderwerp nummer 1 op de set van takemeout
klopt. ik zeg toch ook niks lelijksquote:
Laat even die andere dames zich ook registreren dan, weet ik zeker dat er veel negatieve reacties komenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jezus blijven hier posten hehe maar waar blijven me negtieve reacties daarom heb ik me aangemeld vond dat grappig hehe
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hou het niet bij man gaat te snel moet er morge vroeg uit voor de opnames dus peer em zo tenzij iemand iets spannend heeft te vertellen of wat kinky's hehe dan blijf ik effe hangen
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Word je het liefst gespankt of doe je het liever zelf?
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Word je het liefst gespankt of doe je het liever zelf?
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:51 schreef BORN2DIE4U het volgende:
dat bedoel ik hehe uhh waar blijve de negatieve reacties over me en niet dat er morgen afgezaagde reacties komen wel met nieuwe dingen komen geen dingen die ik al kon
- kutgohic
-lelijke gothic
-smerige emo
-ze krijgt geen date
- leuke sate prikkers in je kano
-vieze webcamhoer
-hoer
verzin aub iets nieuws iets speciaals
Ach ja, ik heb genoeg ervaring met dames om te weten hoe en met wat ze die geheimpjes camoufleren hoor. Ik herken een dikkerd als ik haar zie met de ogen dicht.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef BORN2DIE4U het volgende:
ze zeggen dat tv 3x vergroot of ze zeggen het om ons grust te stellen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |