19:30 of 20:00 op RTL5 d8 ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK VERTELLEN WANNEER EN WAAR DIT PROGRAMMA OP TV IS?
ja waldoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Mendeljev het volgende:
Waldo studeert Russisch en gaat er vandoor met een Russische chick!
Sorry dat ik niet constant zit te F5'en, niet gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*Zucht* Het tweede topic dat was geopend, had dezelfde titel. Was gesloten omdat de modjes vonden dat niemand er meer op zat te wachten. Dus helaas, je faalt. Speel je toevallig ook WoW of ben je een macho-bodybuilder?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Iemand een link naar de Engelse afleveringen van dit programma?
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja waldo![]()
Moeilijk tank van een vent die erdan vandoor gaat met een chick van 14 jaar jonger die er ook nogis niet verkeerd uitziet
Dat is mijn cynische insteek omdat je mijn entertainmentklacht niet serieus neemtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet constant zit te F5'en, niet gezien.
Geen idee waarom ik nu gelijk weer een macho of een WoWer ben, maar goed.
Welke aflevering is Waldo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.
ja echt zo,n fucking geile oostblokse was datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.
2 en dan de 2e persoon in de aflevering.quote:
Ja gek die manier waarop zij keekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja echt zo,n fucking geile oostblokse was dat
Ik vind haar best iets leuks hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
"Leuk" om te vermelden dat deze dame dan ook met deze "ICH BIN MACHO" ervandoor gaat
[ afbeelding ]
Je moet de aflevering bekijken, ze gaat hem laten keuren door haar collega's (bij de bios?) en ze heeft een mannenstemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind haar best iets leuks hebben
Doe nou niet, anders gaat deze ook dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Mendeljev het volgende:
Deel 1 van dit topic:
Take me out - die WoW nerd :')
Referentiemateriaal:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s1_a4.xml
Van afstand wel. En zolang ze haar mond houdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind haar best iets leuks hebben
Iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat filmpje van Rodrigo, "Ik ben een stoere vent, hou van avontuur" en dan zie je hem zo die kroppen sla in een doos stoppen en plakjes kaas snijden
Tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg mag t topic over dit programma openblijvenblijkbaar is er genoeg animo voor, dus wij zijn wij als mods om dat tegen te houden
![]()
ik heb iig wat bagger verwijderd, houd het gezellig hier![]()
have fun
Off-topic:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg mag t topic over dit programma openblijvenblijkbaar is er genoeg animo voor, dus wij zijn wij als mods om dat tegen te houden
![]()
ik heb iig wat bagger verwijderd, houd het gezellig hier![]()
have fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |