Of ik leg m'n standaard wat hoger.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:27 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Als je die Edina niet lekker vind dan ben je gay
Ze hebben allemaal een hyves:quote:
Met foto's in de OP ?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb trouwens al een vervolg op dit topic klaar staan
Dan spammen we 'm toch ff volquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb trouwens al een vervolg op dit topic klaar staan
En Oesha? Of is die gothic wat voor jequote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of ik leg m'n standaard wat hoger.
Zelfs met al die kilo's make-up op dr rotkop ziet ze er nog uit als een vent met een pruik op. Dus dan vraag ik me af wie er gay is.[ afbeelding ]
Wie, wat?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Oesha? Of is die gothic wat voor je
Hoe?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef Bredewout92 het volgende:
http://lilianhemmelder.hyves.nl/
Hier heb ik zelfs het telefoonnummer van
Jijquote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of ik leg m'n standaard wat hoger.
Zelfs met al die kilo's make-up op dr rotkop ziet ze er nog uit als een vent met een pruik op. Dus dan vraag ik me af wie er gay is.[ afbeelding ]
Vraag of je haar mag interviewen voor een sitequote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Baas
Weet alleen niet wat ik moet zeggen
Nu willen ze opeens wel allemaal op date met die Niels 'WoW en Fantasy' gozerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
ik lees dan wel weer dit op de volgende hyves: http://affie77.hyves.nl/
[..]
met reactie van op deze hyves van het orgasme meisje: http://koritsu.hyves.nl/
[..]
dat "klinkt wel echt"
Bovendien klinkt dit als de dame die hier op FoK! heeft gereageerd.
man ik voel me de de cock met c o c k
Ik wil weten of ik naar echt op nep zit te kijken![]()
![]()
Ik vind het alleen zo lullig om haar opeens te gaan bellenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:50 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Vraag of je haar mag interviewen voor een site
Geeft niets, dat is een typische kenmerk van een nerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Baas
Weet alleen niet wat ik moet zeggen
Dus jij vindt het normaal om zomaar vreemden op te bellen?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geeft niets, dat is een typische kenmerk van een nerd.
Wil je nou een player worden, of niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal om zomaar vreemden op te bellen?
Ik wil haar niet eens playenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je nou een player worden, of niet?![]()
(En dan bedoel ik niet een World of Warcraft player.)
Anders bel jij haar? Ik pm je het telefoonnummer wel als je intresse hebtquote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je nou een player worden, of niet?![]()
(En dan bedoel ik niet een World of Warcraft player.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |