Regio Utrecht, met OV-kaartquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen bevestiging of er nog plek is.
Jij kan er vast ook nog wel bij!Is alleen wel bij Den Haag in de regio, waar zit jij?
Leuk is dat he! Kim heeft op haar verjaardag de koekjes en taartjes, kopje thee, bordjes, lepels, suikerpot gekregen. Zo schattig!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
Iris kwam net met een k** smoesje naar beneden, ziet de tv, klimt op de bank, slaat dekentje om zich heen en gaat er even lekker voor zitten. "dit vind ik leuk op tv mam, gezellig"
Ik moest heel erg mijn best doen om
te blijven kijken en haar weer naar bed te bonjouren want ik vond het ook wel gezellig
ugh. heb net met een vriendin afgesproken om op een terrasje te gaan zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom dan gewoon!
Kom ik je met de toet wel van rijswijk station halen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Bep heeft die etagere al lang johEn dat dienbladje ook
Die gebakjes en dat theekopje moet ze nog
BE en iedereen die wil is wmb welkomEn als iedereen iets meeneemt dan is er lekker veel keus
Willen jullie ook hartige dingen erbij, of gaan we voor alleen maar (veel) zoet?
Je zit vol!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Bep heeft die etagere al lang johEn dat dienbladje ook
Die gebakjes en dat theekopje moet ze nog
BE en iedereen die wil is wmb welkomEn als iedereen iets meeneemt dan is er lekker veel keus
Willen jullie ook hartige dingen erbij, of gaan we voor alleen maar (veel) zoet?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
Hahahhahahaha zagen jullie dat?![]()
![]()
*tralalala* boink! oh glazen deur... ik hier?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |