Oh een dakterras lijkt me ook heerlijk hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
de kip die over de soep vloog.
wij hebben geen tuin. wel een 'plaatsje' achter het huis, tussen onze keuken en de keuken van de buren. ongeveer 2×2.3 ofzo, betegeld en vol met fietsen![]()
daarnaast ook een heerlijk dakterrasdat moet nog wel lente/zomerklaar gemaakt worden
Lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef Troel het volgende:
Wij hebben een tuin en een dakterrasmet ligstoelen
Op het dakterras dan he? In de tuin hebben we kattenstront
Dat lijkt me idd best saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef DeLiedje het volgende:
BE, eerst deed ik dat vaak lekker s'avonds ja, maar ik maak mn wolkjes al een hele tijd niet zelf meer... En de rest is toch makkelijker achter mn bureau...
Maar ik lever wel alle materialen aan aan degene die ze voor me maakt en de oogjes maak ik wel nog zelf... Ik zit nu dus zoveel mogelijk paar oogjes te maken...en dat is niet echt leuk meer...
mam heeft een suzuki alto gehad, daar kun je ook heel veel in kwijtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier toevallig een Fiat Panda en hoe zit dat met het autostoeltje. Wij zijn aan het kijken voor een 2e autootje en hebben vamorgen een ritje gemaakt in een panda, maar ik vond dat Mirte wel erg weinig beenruimte over had (ze zat met haar voetjes tegen de voorstoel en nou ben ik echt niet enorm lang ofzo, maar er bleef weinig ruimte over).
Of ervaring met een ander klein autootje (wel 4-5 deurs) wat goed bevalt? Of kan ik daar beter een apart topic voor openen? Of moet ik bij een ander subforum zijn...
quote:
Ik weet niet wat je te besteden hebt, maar een Toyota Aygo of een ctroën c1 zijn nu heel goedkoop in de wegen belasting (4 euro geloof ik) en kosten niets in het verbruik. En die hebben net wat meer kreukelzonequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier toevallig een Fiat Panda en hoe zit dat met het autostoeltje. Wij zijn aan het kijken voor een 2e autootje en hebben vamorgen een ritje gemaakt in een panda, maar ik vond dat Mirte wel erg weinig beenruimte over had (ze zat met haar voetjes tegen de voorstoel en nou ben ik echt niet enorm lang ofzo, maar er bleef weinig ruimte over).
Of ervaring met een ander klein autootje (wel 4-5 deurs) wat goed bevalt? Of kan ik daar beter een apart topic voor openen? Of moet ik bij een ander subforum zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij hebben doorzichtig glas. En nu dus van die folie er over! En ik ben er heel blij mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |