zo hoorde ik afgelopen weekend het verhaal dat ie ook naar Nederland zou komen en dat er al gesproken wordt over de Amsterdam Arena (komend vanuit een bron binnen de Arena).quote:
Die onzin werd door Editie NL de wereld in geholpen door er een stukje aan te wijden in hun programma (zonder enige bron).quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef RSie het volgende:
[..]
zo hoorde ik afgelopen weekend het verhaal dat ie ook naar Nederland zou komen en dat er al gesproken wordt over de Amsterdam Arena (komend vanuit een bron binnen de Arena).
geen idee wat hiervan waarheid is,....
zoals ik al aangaf kwam dit van een bron binnen de Arena.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die onzin werd door Editie NL de wereld in geholpen door er een stukje aan te wijden in hun programma (zonder enige bron).
En wie mag die bron dan zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef RSie het volgende:
[..]
zoals ik al aangaf kwam dit van een bron binnen de Arena.
dus niet van Editie NL.
MvB?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wie mag die bron dan zijn?
quote:
quote:
het feit dat we 25 tracks mogen selecteren stemt me hoopvolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef DrDentz het volgende:
We mogen nu onze eigen setlists samenstellen.![]()
http://www.michaeljacksonlive.com/playlist.php
Ben ik het helemaal mee eens. Man, er zitten teveel nummers in waaruit ik moet kiezen, dat gaat mij niet lukkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Rnnz het volgende:
Ja, een beetje onzin. Laat Michael lekker zelf kiezen, pff.
Hoop niet dat MJ zich hierdoor laat leiden.
Mooi filmpje inderdaad. Ik had hem al eens eerder gezien op Yt maar dan een kortere versie waar je helemaal niets aan hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Rnnz het volgende:
And he proves once again why he's the King of Pop!
Geweldige ad-libs @ Earth Song @ Royal Brunei Concert.
Zeg vriend, wil je even je mond spoelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mooi filmpje inderdaad. Ik had hem al eens eerder gezien op Yt maar dan een kortere versie waar je helemaal niets aan hebt.
Deze dus:
Dat bedoelde ik dus met de "quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zeg vriend, wil je even je mond spoelen?
Kijk eens naar de poster van dat filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |