Wrom ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Ach, uitlatingen van de Mul over de sfeer in de kleedkamer waren misschien wat '' maar dat hij nu gewoon toegeeft een fout gemaakt te hebben is gewoon goede zelfkennis. Mag van mij best terugkomen. Beter dan Kennedy
.
Omdat Kennedy een buitenspeler is die geen fatsoenlijke voorzet kan geven en zijn mannetje niet voorbij komt. Enigste wat hij bij Ajax heeft gepresteerd is die goal tegen Fiorentina. De Mul kwam er regelmatig langs en gaf hem mooi voor. Met Cvitanich als kopsterke spits kan je die wel gebruiken.quote:
Nu wil hij wel weer knokken. Ben trouwens benieuwd hoe het publiek morgen reageert als Stekelenburg wordt omgeroepen bij de reservebank.quote:b]Stekelenburg aangeslagen bij Ajax[/b]
Aangeslagen sjokte Maarten Stekelenburg de dag na Olympique Marseille-Ajax (2-1) achter zijn ploeggenoten aan op het trainingsveld. De mededeling van Marco van Basten dat hij tot het einde van het seizoen tweede keeper achter Kenneth Vermeer is, heeft zijn sporen nagelaten, zo bekende de gewezen aanvoerder. "Ik ben boos, teleurgesteld en van slag", zei Stekelenburg.
"Omdat deze beslissing in twee opzichten doorwerkt", doelde hij op de mogelijke toekomstige consequenties bij Oranje. Overigens nam bondscoach Bert van Marwijk hem gisteren wel gewoon op in de voorselectie van Oranje voor de dubbel tegen Schotland en Macedonië terwijl Vermeer genoegen moest nemen met Oranje B.
"Het is nog ontzettend vers", bekende de Haarlemmer. "Ik vind het moeilijk om me te motiveren. Maar ik hoop op een snelle oplossing." En daarmee doelde hij niet op een vertrek uit de Amsterdam ArenA zoals her en der werd gesuggereerd. "Ik ga knokken en laten zien wat ik waard ben." Al verwacht hij niet dat Van Basten snel op zijn beslissing terugkomt. "Het lijkt me niet verstandig om stuivertje te gaan wisselen met keepers", zei de bedroefde doelman, die eerder liet weten na dit seizoen open te staan voor een
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MaxC het volgende:
Wie moeten we morgen in godsnaam op het middenveld opstellen?
Natuurlijk gaat hij voor z'n plek knokken. Die eerste publieke reactie op het nieuws kwam misschien te snel, dan overheerst vooral de teleurstelling en dan zeg je niet de meest verstandige dingen..quote:
Anita-Aissati-Emanuelsonquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MaxC het volgende:
Wie moeten we morgen in godsnaam op het middenveld opstellen?
Nou.. Hij zei het niet per direct na de wedstrijd of zo, hij had tijd genoeg om een mening erover te vormen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij voor z'n plek knokken. Die eerste publieke reactie op het nieuws kwam misschien te snel, dan overheerst vooral de teleurstelling en dan zeg je niet de meest verstandige dingen..
Walkover? Dat dacht ik ook over Heracles en Volendam thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.
Heb zin in woensdag
Dat hebben de spelers volgens mij ook al erg vaak gedacht dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.
Kan hij weinig aan doen. Omdat er zoveel problemen zijn wordt hij telkens net even te vroeg gebracht, dan komt er een reactie en dan moet hij weer een wedstrijd missen. Ergens wel logisch.quote:
Je zegt precies wat ik net dacht toen ik een bericht over Stekelenburg las op Nu.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werken. En dan ook nog voor het uitvoeren voor een hobby. Hij hoeft op dit moment geen eens te presteren, kan op de bank zitten en als schietschijf functioneren op de training.
Een beetje inzet en motivatie mag wel. Verwend nest.
Ja, een ploeg die Ado zo makkelijk alle hoeken van het veld laat zien blaast de Graafschap natuurlijk met twee vingers in de neus van het veld. 9-0 op zijn minst wordt hetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Geen idee. Was vooral in Nice. Lekker weer, veel zon, eten op het strand. Ben amper in Marseille geweest. Was er pas rond zessen ofzo, daarna ff wat gegeten en richting stadion gegaan. Daar kon ik in alle rust rondlopen. In de metro werd ik aangesproken door een Fransman die een paar jaar een seizoenkaart had op 413 en rond het stadion kwam er zo'n ander Fransman-figuur op me af. Ik denk nu komt het: trekt ie ineens een Ajax-vaantje met het oude logo erop uit z'n jas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef Jasza het volgende:
Was het wat Kevin in Marseille?
Is er gestoken?
de Mul is geen speler die Ajax naar een hoger niveau brengt. Ik wil topspelers bij Ajax zien die het verschil kunnen maken. Het liefst spelers waar ik nog nooit van heb gehoord die uit Scandinavië of het oostblok komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. rot toch op met de Mul. Was toen al middelmaat en zal echt niet beter geworden zijn op de bank. Als je Martina binnen Ajax hebt is de Mul compleet overbodig.
Twee stuks dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef toma het volgende:
Een Fransman die voor Ajax is ?![]()
Nog nooit gehoord.
jawel, er zijn er meer: http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef toma het volgende:
Een Fransman die voor Ajax is ?![]()
Nog nooit gehoord.
Mij is het wel duidelijk wat Super Mario er doet.quote:
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef toma het volgende:
[..]
de Mul is geen speler die Ajax naar een hoger niveau brengt. Ik wil topspelers bij Ajax zien die het verschil kunnen maken. Het liefst spelers waar ik nog nooit van heb gehoord die uit Scandinavië of het oostblok komen.
Ik heb hardop gelachen om dat filmpjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:00 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
jawel, er zijn er meer: http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.html
Die 3 hebben anders allemaal veel talent. Alleen hebben de laatste 2 pech met blessures, maar zie wat Rosenberg nu doet bij Werderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...
Oh wacht even...
Ik snap dat Rosenberg gebash nog steeds niet, die jongen doet het gewoon goed bij Werder..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...
Oh wacht even...
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die 3 hebben anders allemaal veel talent. Alleen hebben de laatste 2 pech met blessures, maar zie wat Rosenberg nu doet bij Werder
Hij heeft anders wel een aantal belangrijke doelpunten voor Werder gemaakt waardoor ze volgens mij in Europa een ronde verder gingenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.
Rosenberg past niet in het Ajax systeem. Hij is geen balvaste spits die kan kaatsen met de bal. Daarom werd hij ook als linksbuiten geposteerd naast Charisteas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.
Als hij er woensdag maar bij is... als hij er ook niet is hebben we helemaal geen middenveld meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan hij weinig aan doen. Omdat er zoveel problemen zijn wordt hij telkens net even te vroeg gebracht, dan komt er een reactie en dan moet hij weer een wedstrijd missen. Ergens wel logisch.
Morgen zo:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Houniet het volgende:
De volledige wedstrijdselectie is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef toma het volgende:
Ik denk dat Jasza vind dat we Aissati rustig moeten brengen.
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.
Dus laten we het er maar op houden dat ik ervanuit ga dat Aisatti niet speelt
Zoals ik zeiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |