abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67029428
Wat een wijf die Steek.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_67029502
't is Ajax, laat maar zien dat je daar mag voetballen.
pi_67031455
Hij heeft toch wel gelijk, als je de strijd aan wilt gaan aan het begin van het seizoen en je verliest hem dan kan je bijna al niet meer naar een andere club.. Dat is tevens het seizoen vóór het WK waar hij als 1e keeper heen wilt, dan moet je gewoon wekelijks keepen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67031492
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:55 schreef behangplakker het volgende:

[..]

True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrekt
Maar we blijven Vermeer houden en dat is volgend jaar normaliter de eerste doelman.
pi_67031828
Gentenaar een goeie keeper, zeker als 2e doelman volgend seizoen. Dus alleen een 3e keeper is dan nog nodig. Misschien uit de jeugd?

[ Bericht 0% gewijzigd door snowfalcony op 14-03-2009 09:24:03 (typo) ]
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_67031865
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
Nou... Vermeer zou volgens mij ook vertrekken als hij volgend jaar geen eerste keeper was.
pi_67031994
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 08:31 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft toch wel gelijk, als je de strijd aan wilt gaan aan het begin van het seizoen en je verliest hem dan kan je bijna al niet meer naar een andere club.. Dat is tevens het seizoen vóór het WK waar hij als 1e keeper heen wilt, dan moet je gewoon wekelijks keepen
Jij hebt een prive bericht
pi_67032086
Gentenaar gaat ook weg in de zomer, die blijft niet nog eens als tweede keeper.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 maart 2009 @ 10:00:10 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_67032342
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?
Geldt ook voor anderen hier trouwens.
Dat hij het voelt wat hij voelt is te begrijpen. Dat hij dat vervolgens publiekelijk zegt is minder te begrijpen. Dan toon je dat je jezelf belangrijker vindt dan de club (dat je dat vind is prima, maar dat te tonen is wat anders).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:17:56 #160
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67032723
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:23 schreef snowfalcony het volgende:
Misschien uit de jeugd?
Kostas Peristeridis .
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:18:56 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67032747
Ik ben het trouwens wel eens met het gros van de reacties. Voor 2.2 miljoen per jaar moet je dat soort dingen niet roepen.
-
pi_67033413
Vermeer wint wel erg makkelijk die keeperstrijd . Beetje zwak van Steek, maar ik begrijp dat ie dit kut vindt.
pi_67033439
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor 2.2 miljoen per jaar moet je dat soort dingen niet roepen.
Jezus Christ.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67033483
In de Tekegraaf stond het trouwens iets anders, meer over de teleurstelling dan helemaal geen motivatie te hebben.
pi_67033522
Stekelenburg...

Degelijke keeper, maar nooit beslissend. Net zo vervangbaar als het gros van de selectie dus.

Strik om die huilie, dan kan hij beginnen aan een net-niet carriere in Engeland.
pi_67033543
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de Tekegraaf stond het trouwens iets anders, meer over de teleurstelling dan helemaal geen motivatie te hebben.
Inderdaad. Dat hij echt wel gaat vechten voor z'n plek.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:59:46 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67033581
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Jezus Christ.
Wat? .
Dat meende ik ergens gelezen te hebben.. Zat ik er erg naast? ?
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:07:14 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67033745
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat? .
Dat meende ik ergens gelezen te hebben.. Zat ik er erg naast? ?
Nee hoor, heeft in de Sportweek gestaan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:09:22 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67033793
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft in de Sportweek gestaan .
Ah, dan vermoed ik dat Ray een beetje schrok van het bedrag.
-
pi_67033943
quote:
AANGESLAGEN AJAX-KEEPER STEKELENBURG WEL IN VOORSELECTIE ORANJE: „Moeilijk me te motiveren”

AMSTERDAM, zaterdag
Aangeslagen sjokte Maarten Stekelenburg de dag na Olympique Marseille-Ajax (2-1) achter zijn ploeggenoten aan op het trainingsveld. De mededeling van Marco van Basten dat hij tot het einde van het seizoen tweede keeper achter Kenneth Vermeer is, heeft zijn sporen nagelaten, zo bekende de gewezen aanvoerder. „Ik ben boos, teleurgesteld en van slag”, zei Stekelenburg. „Omdat deze beslissing in twee opzichten doorwerkt”, doelde hij op de mogelijke toekomstige consequenties bij Oranje. Overigens nam bondscoach Bert van Marwijk hem gisteren wel gewoon op in de voorselectie van Oranje voor de dubbel tegen Schotland en Macedonië terwijl Vermeer genoegen moest nemen met Oranje B.

„Het is nog ontzettend vers”, bekende de Haarlemmer. „Ik vind het moeilijk om me te motiveren. Maar ik hoop op een snelle oplossing.” En daarmee doelde hij niet op een vertrek uit de Amsterdam ArenA zoals her en der werd gesuggereerd. „Ik ga knokken en laten zien wat ik waard ben.” Al verwacht hij niet dat Van Basten snel op zijn beslissing terugkomt. „Het lijkt me niet verstandig om stuivertje te gaan wisselen met keepers”, zei de bedroefde doelman, die eerder liet weten na dit seizoen open te staan voor een transfer naar het buitenland.

De trainer motiveerde even later nogmaals zijn keuze voor Vermeer. „Kenneth heeft Maarten tot twee keer toe goed vervangen, heel goed zelfs. We waren dusdanig tevreden over hem dat we het beter achtten om met hem door te gaan. Als er zo veel rek in zit, is dat wel te begrijpen, denk ik. Maarten is heel teleurgesteld, verslagen, vindt het een nachtmerrie. En dat kan ik me wel voorstellen, maar ik moet in het belang van Ajax denken. Ook op de langere termijn.”

Met name op het sportieve vlak. „In de zaak-Kenneth/ Maarten vind ik dat we puur naar de techniek moeten kijken. Of het meespeelt dat zijn transferwaarde daalt? Nee, dat speelt geen enkele rol. Of mensen binnen Ajax daar anders over denken en mij op andere gedachten proberen te brengen? Nee, al heb ik wel wat meningen gehoord.”

Van Basten ervoer dat Stekelenburg moeite heeft om de klap te verwerken. „Maar hij moet door. Hij heeft getraind en zal dat moeten blijven doen. Kenneth heeft zich de afgelopen acht maanden positief opgesteld als tweede doelman. En dat verwacht ik ook van Maarten, hoe pijnlijk het ook is. Hij is lang eerste keeper geweest, heeft het goed gedaan, maar Kenneth was bijzonder goed. Hopelijk is het leerzaam voor Maarten en komt hij hier sterker uit.”

Daarnaar gevraagd gaf de coach ook nog even zijn mening over de twee tegentreffers in Marseille. „Bij die eerste goal zat er een heel gevaarlijke en venijnige stuit in, waardoor het voor de keeper moeilijk was om achter de bal te komen. Maar het was – denk ik – geen sterk moment van Kenneth. Aan het tweede doelpunt kon hij niks doen, omdat de bal van heel dichtbij werd ingeschoten. Dankzij een goede reflex had hij hem bijna nog.” Een lezing waar Vermeer zich in kon vinden.

Hoewel Ajax door de schorsingen van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel, de blessure van Jan Vertonghen en gedwongen afwezigheid van Rob Wielaert (niet speelgerechtigd) voor het thuisduel met de Fransen nauwelijks verdedigers overhoudt, gaat Van Basten in principe niet met een alternatieve defensie experimenteren tegen De Graafschap. „Dat duel heeft nu honderd procent prioriteit. We kijken van wedstrijd tot wedstrijd.”
Uit de Telegraaf dus - dat klinkt al weer een stuk normaler.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:51:18 #171
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67034655
2.2 miljoen.. ben benieuwd of we dat uberhaupt nog voor 'm kunnen krijgen als hij niet meer keept
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:54:23 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67034723
Als alle verhalen kloppen is het natuurlijk gewoon zijn eigen schuld. Hij schijnt min of meer ge-eist te hebben dat meteen weer in de basis begon na zijn blessure. Als hij nou gewoon niet zo arrogant was geweest en eerst ritme had opgedaan in het 2de ofzo ipv gewoon blunders maken in het 1e, dan had ie na een paar weken gewoon weer 1ste keeper geweest.

Nu faalde hij, werd vervangen en ja, dan moet je niet janken als je vervanger het gewoon beter doet. Maar goed, het artikel hierboven zet het wel weer in een ander perspectief opzich.

We merken het wel, van mij hoeft ie echt niet weg maar zo belangrijk voor Ajax vind ik hem ook weer niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_67034757
quote:
Van Basten: 'Uitlatingen Silva geen sjiek verhaal'

Ondanks de recente teleurstelling van Bruno Silva en zijn openheid daarover ziet Marco van Basten geen reden om de verdediger dit seizoen niet meer te gebruiken. Silva zal zondagmiddag in de thuiswedstrijd van Ajax tegen De Graafschap waarschijnlijk de vervanger zijn van Gregory van der Wiel, die een schorsing moet uitzitten.

"Ik vind Bruno een goede, aardige jongen, maar wat hij over mij heeft gezegd is natuurlijk geen sjiek verhaal", vertelt Van Basten in de zaterdageditie van Het Parool. "Hoewel ik hem nog steeds een goede jongen vind, heb ik hem daar wel op aangesproken. Spelers moeten namelijk eerst het teambelang dienen."

Van Basten realiseert zich dat een te groot aantal sluimerende conflicten met spelers het teambelang kan ondermijnen. En doelend op de pogingen van de oud-speler van Danubio en FC Groningen om de Amsterdam ArenA in de zomerstop te verlaten: "Al snap ik ook wel dat een speler soms andere belangen heeft."

Als Van Basten na komende zomer nog aan het roer staat van de club, vertrekt Silva naar eigen zeggen uit Amsterdam. “Volgend jaar is het WK, daar wil ik graag naartoe. Ik ben nog altijd basisspeler in de nationale ploeg, maar als de situatie zo blijft, zal dat veranderen.” AS Roma en Palermo hadden in de winterse transferperiode interesse, maar volgens manager technische zaken Danny Blind boden de clubs te weinig.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:58:46 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67034813
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Hij schijnt min of meer ge-eist te hebben dat meteen weer in de basis begon na zijn blessure.
Ik denk dat je dat juist bij MvB niet moet flikken, want hij zet hem er nu ook gewoon naast.
Denk dat het een beetje opgeblazen is. Zoals wel vaker.
-
pi_67034819
Vind wel dat van Basten er goed mee om gaat
pi_67034917
Ik hoop eerlijk gezegd dat Silva zijn kans met beide handen pakt, want V/d Wiel is de laatste tijd beetje nonchalant bezig. Hoop dat Silva verdedigend sterker is en ook lekker veel rushes naar voren heeft.
pi_67034978

Geen club die ons kan evenaren. - Superjooooduuh.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:06:13 #178
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67034995
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef versteegrob het volgende:

[..]
''sjiek''
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:06:29 #179
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67034999
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:05 schreef MaryyJane het volgende:
[ afbeelding ]
versteegrobje
pi_67035039
Al die mensen hier die zitten te zeiken op Stekelenburg
Tuurlijk moet je vechten voor je plek, maar voor keepers ligt dat toch echt wel anders. Je kiest over het algemeen voor een keeper en dan is het klaar, dan moet je hopen op een blessure als reservekeeper. Iedereen zou teleurgesteld zijn in zo'n situatie en zeker nu het zo vers is doet hij misschien uitspraken die de media weer vrolijk uitvergroot.

Overigens vind ik Vermeer ook op het moment de betere keeper, maar als Stekelenburg niet meer van die domme blunders maar vind ik hem een stuk completer van Vermeer. Een bal naar Vermeer = bal kwijt en je houdt je hart vast bij voorzetten.
:')
pi_67035057
quote:
De Mul heeft spijt: ‘Ik had langer bij Ajax moeten blijven’

Misschien had ik iets langer bij Ajax moeten blijven”, aldus Tom De Mul, die in de zomer van 2007 naar Sevilla vertrok. “Ik was het niveau in de Eredivisie nog niet ontgroeid. Ik was nog geen Wesley Sneijder. Sevilla bood zich aan als een unieke kans, maar twee jaar langer bij Ajax was waarschijnlijk verstandiger geweest.” De Mul bevestigt dat Ajax hem dit seizoen wilde terughalen voor een rol op een van de vleugelposities. “Daar is dit seizoen even sprake van geweest, maar toen hoorde ik dat ze voor Eljero Elia wilden gaan. Misschien had ik het wel gedaan. Van Marco van Basten had ik nog veel kunnen opsteken.” De Mul is momenteel verhuurd aan Racing Genk.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:30:41 #182
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67035541
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef DemonDEFO het volgende:
Al die mensen hier die zitten te zeiken op Stekelenburg
Tuurlijk moet je vechten voor je plek, maar voor keepers ligt dat toch echt wel anders. Je kiest over het algemeen voor een keeper en dan is het klaar, dan moet je hopen op een blessure als reservekeeper. Iedereen zou teleurgesteld zijn in zo'n situatie en zeker nu het zo vers is doet hij misschien uitspraken die de media weer vrolijk uitvergroot.
Onzin, de beste moet spelen, op welke positie dan ook. Een "topsportmentaliteit" bevat ook concurrentie. Stekelenburg heeft ons (doel)punten gekost. Uiteraard maakt Vermeer ook fouten, maar die vind ik onafhankelijker van de verdediging. Stekelenburg oogt onzekerder als de verdediging ook onzeker is.
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Als alle verhalen kloppen is het natuurlijk gewoon zijn eigen schuld. Hij schijnt min of meer ge-eist te hebben dat meteen weer in de basis begon na zijn blessure. Als hij nou gewoon niet zo arrogant was geweest en eerst ritme had opgedaan in het 2de ofzo ipv gewoon blunders maken in het 1e, dan had ie na een paar weken gewoon weer 1ste keeper geweest.

Nu faalde hij, werd vervangen en ja, dan moet je niet janken als je vervanger het gewoon beter doet. Maar goed, het artikel hierboven zet het wel weer in een ander perspectief opzich.

We merken het wel, van mij hoeft ie echt niet weg maar zo belangrijk voor Ajax vind ik hem ook weer niet.
En hier ben ik het dus helemaal mee eens. In een filmpje op Ajax.tv zei hij idd dat hij geen tijd nodig had om in vorm te komen en gewoon verwachtte dat hij meteen weer startte. Dat is nogal arrogant, ook een keeper moet weer even in zijn ritme komen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_67035576
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
De manier waarop Stekelenburg in Marseille het veld opkwam en een beetje achter Vermeer, die ongeveer een halve minuut eerder in de zestien was, aanliep, zei al meer dan genoeg.

Verder gaat Marseille er thuis natuurlijk aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67035663
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ah, dan vermoed ik dat Ray een beetje schrok van het bedrag.
Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werken . En dan ook nog voor het uitvoeren voor een hobby. Hij hoeft op dit moment geen eens te presteren, kan op de bank zitten en als schietschijf functioneren op de training.

Een beetje inzet en motivatie mag wel. Verwend nest.
pi_67035768
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

De manier waarop Stekelenburg in Marseille het veld opkwam en een beetje achter Vermeer, die ongeveer een halve minuut eerder in de zestien was, aanliep, zei al meer dan genoeg.

Verder gaat Marseille er thuis natuurlijk aan.
Van waar dat vertrouwen? De aanval loopt nou niet echt lekker na de winterstop. Kijk het aantal goals....
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:41:09 #186
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67035798
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werken . En dan ook nog voor het uitvoeren voor een hobby. Hij hoeft op dit moment geen eens te presteren, kan op de bank zitten en als schietschijf functioneren op de training.

Een beetje inzet en motivatie mag wel. Verwend nest.
idd. ''Ik kan me niet meer motiveren'' . als ik op de bank zou zitten voor 2.2 miljoen reken maar dat ik er alles aan zou doen om zo lang mogelijk bij een topclub te blijven en te blijven presteren.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:15:27 #187
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_67036683
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Mag van mij terugkomen. Beste voorzet in europa!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:08:54 #188
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67038274
Gezeik over dat salaris altijd. Heeft toch geen zak te maken met iemand zn inzet of prestaties.
Mensen die zeggen: ja voor dat geld moet hij wel zn best doen
Het heeft niks met geld te maken. Hij is ook maar een mens en is zwaar teleurgesteld. Wat logisch is want hij heeft veel moeite moeten doen om te komen waar hij nu is. Is eerste aanvoerder van Ajax en eerste keeper van Ajax en het Nederlands elftal. Als dat dan ineens weg valt komt dat keihard aan. En heeft hij wel even nodig om zich op te laden om de strijd aan te gaan. In mijn ogen is Stekelenburg nog altijd de beste keeper voor Ajax dit seizoen en is van Basten veel te voorbarig om Vermeer eerste keeper te maken.
#FreeHat
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:09:53 #189
166976 DuvelDuvel
pi_67038308
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef versteegrob het volgende:

Ondanks de recente teleurstelling van Bruno Silva en zijn openheid daarover ziet Marco van Basten geen reden om de verdediger dit seizoen niet meer te gebruiken. Silva zal zondagmiddag in de thuiswedstrijd van Ajax tegen De Graafschap waarschijnlijk de vervanger zijn van Gregory van der Wiel, die een schorsing moet uitzitten.

Vd Wiel is toch alleen in Europa geschorst?
#FreeHat
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:11:09 #190
175985 Silaz
drie bier
pi_67038353
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Van waar dat vertrouwen? De aanval loopt nou niet echt lekker na de winterstop. Kijk het aantal goals....
Dan speel je de laatste tijd ook zonder spits.
Zondag een voorhoede om van te dromen met Cvitanich erbij.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67038951
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:09 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Jup! Competitie niet...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67039006
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:09 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kreeg geel tegen ADO en is geschorst.
pi_67039291
Eindelijk weer eens uitslapen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:47:18 #194
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67039469
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja dan kom je wel huilend terug.
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:27 schreef Rejected het volgende:

[..]

Nou... Vermeer zou volgens mij ook vertrekken als hij volgend jaar geen eerste keeper was.
Makkelijk praten achteraf. Tot nu heeft hij dat niet gedaan, waarom dan opeens wel.
AFC AJAX
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:52:13 #195
166976 DuvelDuvel
pi_67039616
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kreeg geel tegen ADO en is geschorst.
Ow. Die heeft een rustige week dan. Kan misschien wel eens nadelig uitpakken voor hem als Silva zo speelt als donderdag.
#FreeHat
pi_67039656
Vermeer krijgt eindelijk wat hij verdient, een vaste plek in de basis
X
X
X
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:11:09 #197
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67040119
Enoh ook geblesseerd.

Nou wat een tripje was dit zeg, kut fransen, kut algerijnen
pi_67040435
quote:
Selectie voor duel tegen De Graafschap

Ajax speelt zondagmiddag vanaf 14.30 uur in de Amsterdam ArenA tegen De Graafschap. Dat gebeurt zonder onder andere Rasmus Lindgren en Eyong Enoh. Bekijk hier de volledige wedstrijdselectie.

Elke week moet trainer Marco van Basten wel puzzelen met zijn team. Tegen De Graafschap heeft hij Rob Wielaert weer tot zijn beschikking, die Europees niet voor Ajax mag uitkomen. In tegenstelling tot de wedstrijdselectie van donderdag voor het duel tegen Olympique Marseille moet Van Basten het doen zonder de geblesseerde Rasmus Lindgren, Eyong Enoh en de geschorste Gregory van der Wiel, die behalve zondag ook woensdag vanaf de tribune moet toekijken.

De volledige wedstrijdselectie is als volgt:

Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul

Bron: Ajax.nl
Gelukkig geen Sno
pi_67040466
Ach, uitlatingen van de Mul over de sfeer in de kleedkamer waren misschien wat ' ' maar dat hij nu gewoon toegeeft een fout gemaakt te hebben is gewoon goede zelfkennis. Mag van mij best terugkomen. Beter dan Kennedy .
pi_67040694
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Ach, uitlatingen van de Mul over de sfeer in de kleedkamer waren misschien wat ' ' maar dat hij nu gewoon toegeeft een fout gemaakt te hebben is gewoon goede zelfkennis. Mag van mij best terugkomen. Beter dan Kennedy .
Liever De Mul terug dan Elia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')