net iets meer dan 100 km.quote:
Das een begin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Sloper het volgende:
Voor ¤2000 zou ik wel interesse hebben...
geen enkele Mirjam.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef Mirjam het volgende:
wat warenb de aandachtspunten bij de laatste apk?
Dank je wel repeat, hij is te koopquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat een argument voor een auto
Mooie auto TS
voel me zeer vereerd. Heb de auto inderdaad heel goed bijgehouden. Dank je wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef Twanstra het volgende:
Wat een schitterende 306! Zie je niet vaak te koop staan, zo mooi.
Succes met de verkoop!
(ben niet geinteresseerd, rij zelf wel 605 Sv24)
Kan moeilijk 3 uur treinen en als de auto me niet bevalt 3 uur terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat een argument voor een auto
Mooie auto TS
Het is maar wat je er voor over hebt natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:04 schreef blaze07 het volgende:
[..]
Kan moeilijk 3 uur treinen en als de auto me niet bevalt 3 uur terug
En de prijs is ook net wat boven mijn budget.
Tja, 2750 euro voor een auto van 13 jaar oud met 1,5ton op de teller is gewoon redelijk aan de prijs....quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
Het is maar wat je er voor over hebt natuurlijk.
ligt natuurlijk aan de staat en de uitvoering van de auto.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef Sloper het volgende:
[..]
Tja, 2750 euro voor een auto van 13 jaar oud met 1,5ton op de teller is gewoon redelijk aan de prijs....
Goede vraag, ziet er inderdaad vreemd uit op de foto.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen interesse maar wat zijn dat voor een plekken bij de voordeur dan?
Wil verder ook niet erom zeiken ofzo maar ben wel benieuwd.
[ afbeelding ]
Nope, jij al bereid te zakken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
Al bereid richting de vraagprijs te gaan?
lol, misschien kunnen we elkaar ergens in het midden vinden.quote:
Voor 1375 euro heb ik wel interessequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:49 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
lol, misschien kunnen we elkaar ergens in het midden vinden.
rightquote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor 1375 euro heb ik wel interesse
en nul ja. Ik bedoelde 2000 en 2750 zoals je zelf begrijpt.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja uhh, dat is het midden van 2750 toch?
Zou ik best willen doen bij serieuze interesse.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:45 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien prijs aanpassen, just a hint
Volgens mij is het een vraagprijs, je mag gewoon bieden wat je denkt dat hij waard is.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:45 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien prijs aanpassen, just a hint
dank jequote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vraagprijs, je mag gewoon bieden wat je denkt dat hij waard is.
Succes met het plaatsen van een bod!
Wel voor de leeftijd van deze auto. Dat is 12k per jaar ofzo? Niet gek veel dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik vind 147.000 km btw niet echt weinig km's.
Ik ben nog aan het overwegen. Distributie had ik al gezien, vermogen is genoeg, ook voor eventueel een kar, maar ik mis een trekhaak... (klinkt stom, maar is voor mij een must)quote:
Zowel de distributieriem als de koppakking bij de 100.000 vervangen dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef Stefan het volgende:
Maar er moet dus wel een nieuwe distributieriem in dus.
Trekhaak zit er inderdaad niet onder.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het overwegen. Distributie had ik al gezien, vermogen is genoeg, ook voor eventueel een kar, maar ik mis een trekhaak... (klinkt stom, maar is voor mij een must)
Daarnaast moet ik nog van m'n huidige auto af.
dan hoop ik hem al verkocht te hebben maar wie weet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
als je hem tegen de zomer nog heb, koop ik hem van je
Start? en dan eindigen bij 1000? Rightquote:
als je ergens start, gaat het over het algemeen niet nóg verder terug hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
Start? en dan eindigen bij 1000? Right
Nogmaals er mag geboden worden.
Als je bied vanaf een prijs niet inderdaad, bij een vraagprijs van een auto zie je vaak wel dat je lager uitkomt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je ergens start, gaat het over het algemeen niet nóg verder terug hoor
Op het interieur en bouwjaar na een vergelijkbare auto inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Sloper het volgende:
Op zo'n hoge vraagprijs is erg moeilijk een goed bod te plaatsen. Dit soort auto's wisselen voor ¤2000 van eigenaar tegenwoordig.
http://link.marktplaats.nl/238515100
Als jij vind dat hij meer waard is kan je d'r denk ik 't best zelf in blijven rijden?
Ik wil je wel een bod doen van ¤2000, maar niet meer dan dat...
of laat mij bepalen wat ik voor mijn auto vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
Dat je bekleding uniek is is voor jou een meerwaarde niet voor de auto. Die moet gewoon rijden. Wie koopt er nu een auto om de bekleding. Dus of sloop de bekleding eruit en zak met je prijs of ga gewoon af op de waarde van de auto minus bekleding
Al vraag je er 10.000 voor. Maar je moet niet raar staan te kijken dat niemand je prijs wil betalen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:39 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
of laat mij bepalen wat ik voor mijn auto vraag.
Legio mensen kopen de auto tevens op basis van de bekleding.
Onzin, extra's of accesoires kunnen de prijs van een auto echt wel omhoog halen. Volgens jou moet hij 'gewoon rijden'. Dat houdt dus in dat het niks uitmaakt of je een 306 1.4 koopt zonder extra's of een 306 GTi6 met alle extra's. Beetje kromme redenatie, vind je ook niet?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
Dat je bekleding uniek is is voor jou een meerwaarde niet voor de auto. Die moet gewoon rijden. Wie koopt er nu een auto om de bekleding. Dus of sloop de bekleding eruit en zak met je prijs of ga gewoon af op de waarde van de auto minus bekleding
Dat jij niet bereid bent iets meer te betalen voor een goede auto met extra's wil niet zeggen dat TS niet van zijn auto af komt.quote:Op maandag 20 april 2009 00:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Al vraag je er 10.000 voor. Maar je moet niet raar staan te kijken dat niemand je prijs wil betalen.
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 20 april 2009 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, extra's of accesoires kunnen de prijs van een auto echt wel omhoog halen. Volgens jou moet hij 'gewoon rijden'. Dat houdt dus in dat het niks uitmaakt of je een 306 1.4 koopt zonder extra's of een 306 GTi6 met alle extra's. Beetje kromme redenatie, vind je ook niet?
En om je vraag te beantwoorden: "Wie koopt er nu een auto om de bekleding?"
De eerste eigenaar van de auto heeft er leren bekleding op genomen. Dat zal niet zonder reden zijn geweest want dat is duur, misschien wel 4000 gulden extra.
Klein tipje voor de TS, reageer maar niet meer op zo'n zeurders. 2.500 is zeker een schappelijke prijs voor deze auto
Dat is knap. Wel één uit 2001 ofzo dan denk (hoop) ik? Anders heeft hij wel heel veel korte stukjes gereden in al die jarenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Stefan het volgende:
Heb gisteren een peugeot 306 gekocht, 67.000 km
+ gratis kick
Netjes, veel plezier ervan.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Stefan het volgende:
1998 zelfs. 2e auto van een familie. Is een onderhoudshisorie bij van de dealer dus ik ga van t beste uit. 3250 voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |