quote:
Oooooh, dan drink je toch gewoon koffie, thee of chocomelquote:Op maandag 16 maart 2009 07:23 schreef WhiteLightning het volgende:
hier staat ie op CODE E7, is volgens mij geen water
ik denk dat ik het belangrijste bestanddeel nl water , wel ga missen danquote:Op maandag 16 maart 2009 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oooooh, dan drink je toch gewoon koffie, thee of chocomel
Optimistquote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Mjahtogh het volgende:
Maandag middag is het lekkerste middagje van de week!
Dan zit je het verst van maandag morgen!!
Het is één groot complot... De overheid laat je alleen maar denken dat je ook water hebt om koffie te makenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik het belangrijste bestanddeel nl water , wel ga missen dan
dat weet ik , helaas heb ik geen keuzequote:Op maandag 16 maart 2009 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is één groot complot... De overheid laat je alleen maar denken dat je ook water hebt om koffie te maken
nah, nie echt niequote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in?
Oja, mogguh allemaal
mogguh !quote:
sorry, ik vergat natuurlijk watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik vergat natuurlijk watis mijn wallpaper hier op werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is mijn wallpaper hier op werk
je weet tochquote:
volgens mij welquote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef tripack het volgende:
zijn er veranderingen doorgevoerd op de baggerlayout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |