quote:
Oooooh, dan drink je toch gewoon koffie, thee of chocomelquote:Op maandag 16 maart 2009 07:23 schreef WhiteLightning het volgende:
hier staat ie op CODE E7, is volgens mij geen water
ik denk dat ik het belangrijste bestanddeel nl water , wel ga missen danquote:Op maandag 16 maart 2009 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oooooh, dan drink je toch gewoon koffie, thee of chocomel
Optimistquote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Mjahtogh het volgende:
Maandag middag is het lekkerste middagje van de week!
Dan zit je het verst van maandag morgen!!
Het is één groot complot... De overheid laat je alleen maar denken dat je ook water hebt om koffie te makenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik het belangrijste bestanddeel nl water , wel ga missen dan
dat weet ik , helaas heb ik geen keuzequote:Op maandag 16 maart 2009 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is één groot complot... De overheid laat je alleen maar denken dat je ook water hebt om koffie te maken
nah, nie echt niequote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in?
Oja, mogguh allemaal
mogguh !quote:
sorry, ik vergat natuurlijk watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik vergat natuurlijk watis mijn wallpaper hier op werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is mijn wallpaper hier op werk
je weet tochquote:
volgens mij welquote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef tripack het volgende:
zijn er veranderingen doorgevoerd op de baggerlayout?
tis wel baggerquote:
topickillerquote:
morguh vrijdagquote:
zeg dat dan.... en niet zo pruilenquote:
das altijd de 1e dag dat je weer begint. let maar op , morgen , straalt de zon, komt het biermeisje weer voorbij, en heb je weer de juiste energie om je dagelijkse werk te voltooienquote:Op maandag 16 maart 2009 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en ik ben gewoon nog steeds niet opgeknapt
ik denk van niet, lol. komt de glazenwasser voorbijquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das altijd de 1e dag dat je weer begint. let maar op , morgen , straalt de zon, komt het biermeisje weer voorbij, en heb je weer de juiste energie om je dagelijkse werk te voltooien
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk van niet, lol. komt de glazenwasser voorbijmet zo'n karretje gammele hangbak
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]vandaag is het de glazenwasser, maar morgen het biermeisje
mogguhquote:
Met mij alles goed hoor, zit voorlopig nog in het buitelenland tot Aprilquote:Op maandag 16 maart 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey sgele![]()
![]()
hoe gaat ie met jou?
alweer een weekje terug in eigen huis, heb mn scootmobiel dus red me weer redelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met mij alles goed hoor, zit voorlopig nog in het buitelenland tot April![]()
Hoe is het met jou?
sgelequote:
Hey da's best goed nieuws! Je gaat in ieder geval vooruitquote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alweer een weekje terug in eigen huis, heb mn scootmobiel dus red me weer redelijk
kracht en conditie gaan me nog steeds te traag vooruit, maar ja de eerste stap is weer gezet, nu weer op naar de volgende
ben je nog met die vervelende reorganisatie bezig?
Tripack!quote:
hoop dat je daar ook kan bereiken wat de bedoeling is!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey da's best goed nieuws! Je gaat in ieder geval vooruit
Het ergste gedeelte van de reorganisatie is eruit nu.. dat hebben we achter de rugNu de boel weer opzetten en een nieuwe start
Komt helemaal goed hier
[..]
Tripack!![]()
Daar gaan we allemaal eigenlijk wel van uit jaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop dat je daar ook kan bereiken wat de bedoeling is!
betere instelling kan je dan ook niet hebben! dan moet het wel lukken!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar gaan we allemaal eigenlijk wel van uit ja![]()
Gaat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
betere instelling kan je dan ook niet hebben! dan moet het wel lukken!
jawel hoor, alleen het tuinhuis nietquote:Op maandag 16 maart 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
morguuh Tal![]()
heeft iedereen een goed weekend gehad?
meen je,quote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja ik was jarig!ik zoek naar het verjaardags topic wat jullie voor me hebben gemaakt
ik was niet online in het weekend sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja ik was jarig!ik zoek naar het verjaardags topic wat jullie voor me hebben gemaakt
wat heeft tie nou weer gedaan??quote:Op maandag 16 maart 2009 10:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen het tuinhuis niet
nog gefelic hehquote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow gelukkig maar!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank dank dank![]()
ik ben zelf ook bijna nooit in het weekend online hoor dus ik neem het jullie niet kwalijk
gefeliciteerd nog en succes met de zoektochtquote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb jou nummer ook helemaal nietquote:Op maandag 16 maart 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:zoektocht is gestaakt!
ik heb nog wel een smsje gekregen van moozzie!
hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:zoektocht is gestaakt!
ik heb nog wel een smsje gekregen van moozzie!
najah.... deed tie dat dan niet eens uit zichzelf...quote:
nee zelfs niet met wat hulp!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
najah.... deed tie dat dan niet eens uit zichzelf...
en zelf niet met een beetje hulp
Neem een Grand Prestigequote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme ik wil koffie
dan moet ik er wel eentje hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neem een Grand Prestige
[ afbeelding ]
wat een dom huisjequote:
hoi draakjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
ook nog hoi WL en Smokez
daar heb je deze dingen voorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een dom huisje
beter gaat tie snel overeind staan
moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen draakje... die heeft problemen met haar tuinhuisjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je deze dingen voor
[ afbeelding ]
Ik was ook niet online! Wel nog aan je gedacht gister! Maar geen tijd gehad om de pc aan te zettenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank dank dank![]()
ik ben zelf ook bijna nooit in het weekend online hoor dus ik neem het jullie niet kwalijk
ik moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je deze dingen voor
[ afbeelding ]
oh .. okquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen draakje... die heeft problemen met haar tuinhuisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
wheheh dat was echt geinigquote:
ik ben hier op zoek naar de punica oase, zit ik hier goed ?quote:
neequote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben hier op zoek naar de punica oase, zit ik hier goed ?
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |