abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67018154
Goed zo! . Is je zusje al wat blijer in d'r nieuwe huisje?

Er staat hier nu kip te garen in een 'saus' van prei, sinaasappelsap en room. Ik ben heel benieuwd. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67018311
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook!

Maar het is gelukt! We hebben samen, zussie en ik, op afstand telefonisch haar internet en modem enzo geïnstalleerd en hij doet het gewoon
Fijn dat alles het doet!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:35:07 #253
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67018317
Goed gedaan, Greys! Internet en computerdingen kunnen af en toe zó vervelend zijn. Vooral als het niet werkt .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 maart 2009 @ 19:38:30 #254
163650 Greys
pi_67018425
DaD dat klinkt lekker van die kip!

En ik ben idd heel blij dat het werkt, want ze heeft geen vaste tel.aansluiting en dan scheelt het haar veel centjes qua mobiel bellen als ze lekker met haar collega's en vrienden kan MSN-en enzo. Zij gebruiken dat heel veel dus dat is leuk. En echt super dat het werkte, ik had de gebruiksaanwijzing op internet gevonden en ik kon hier dus roepen wat ze moest doen. Ja, druk maar gewoon op dat knoppie... Heel intelligent allemaal!

En die IExplorer foutmelding steeds was dus alleen maar omdat we de modem nog een keer moesten herstarten na het activeren. Jippie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67018532
DaD, volgens mij heb ik dat ook weleens gegeten, lekker!

En Greys, lekkere muts ben je toch Mooi dat het geregeld is!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:17:59 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67019635
Ik vind jullie lief!!
Gewoon omdat jullie het zijn

Lekker gedouched, gescrubbed, ingesmeerd.. Nu een lekker bakje thee (!).
Helaas geen x-factor, we gaan schaatsen kijken.
Please geen spoilers hier vanavond??

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 13-03-2009 20:30:21 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:19:16 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67019684
fijn dat het werkte greys!

Hier na lang debatteren eindelijk uit over wat we eten: indiase curry met naan brood en komkommersalade.

pff, wat een gedoe om dat uit te zoeken, daar wordt ik nu echt chagarijnig van.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:43:57 #258
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67020578
Gaat het wel goed daar, Nynke? Je komt de laatste tijd wel vaker moedeloos/chagrijnig over... Last van het weer of kom je hier alleen als je je niet lekker voelt? .
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:48:06 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67020720
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het werkte greys!

Hier na lang debatteren eindelijk uit over wat we eten: indiase curry met naan brood en komkommersalade.

pff, wat een gedoe om dat uit te zoeken, daar wordt ik nu echt chagarijnig van.
Herkenbaar hoor Ik word ook chagrijnig als ik niet weet wat ik wil gaan eten.

Ouders zijn weer weg. Ze vonden dat ik het best goed deed met CI, dus dat valt dan weer mee . Was een beetje bang dat zij te hoge verwachtingen hadden, maar dat was niet het geval.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 maart 2009 @ 20:51:23 #260
163650 Greys
pi_67020842
Fijn dat het goed ging Vikje!

AKnynke:
Het wordt tijd voor lente he? Voor mij ook!

Ik wil weten of Muis de nieuwe GA al gekeken heeft!
En ik zit nu x-factor te kijken maar zal niets zeggen Uniekhoorn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67021240
Haai! Ik ben huiswerk aan het maken Ik moet allerlei dingen opzoeken Benieuwd of ik het over een paar maanden nog allemaal zo leuk vind

O: Brinta
L: Niks
T: Drie koekjes, vier dropjes, twee sneetjes peperkoek, paar salamichorizodingetjes
D: Zelfgemaakte chili-con-carne met rijst. Klein bordje, want mijn hongermonster is weggelopen.
Ik denk dat ie nog ergens op Utrecht Centraal staat
T: Glas Vifit sinaasappel

Voor de komende week heb ik aardbeien, sla, komkommer, kerstomaatjes en KIP.
En ik ga nu even twee kipfiletjes koken voor morgen. En de rest van de chili in bakjes doen voor de vriezer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67021288
Oja, de T's waren verspreid over de dag. Dus eerst de koekjes en de dropjes, dan boodschappen doen, dan de peperkoek. Bijkletsen bij mijn ouders, dan naar huis, boodschappen inruimen en dan de salamidingen proberen en dan koken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67022154
Aan mijn lijstje moet ik nog 1,5 glas witte wijn toevoegen Sociale verplichtingen vanmiddag.

Helaas doen de mini en ik morgen geen CPC-loop, omdat de mini de hele week ziek thuis was met bronchitis. En als ik die blafhoest zo nog hoor, lijkt 5 km lopen me geen goed idee. Wel sneu, want we hadden goed getraind. Sneu voor de mini dan, want ik griezel eigenlijk van mensenmassa's, en de ervaring van vorig jaar was ook: eerst een kilometer platgedrukt worden door de menigte (het is uitverkocht ) in opoe-looptempo, want het parcours startte met een smalle sleuf.

De startnummers had mijn meneer vanmiddag op Marktplaats gezet, en met winst verkocht Niet expres hoor, maar de mevrouw die ze kwam halen zei: "O, ik ben zo blij, hou het wisselgeld maar!" En toen ging nog de hele avond de telefoon Goede handel dus.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:31:33 #264
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67022415
*Een meneer die je startnummers op MP zet en dat jij dan blij bent*
Prrrrr
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:42:13 #265
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67022875
Oh, ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de foto van ColdFeet .
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:47:34 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67023063
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gaat het wel goed daar, Nynke? Je komt de laatste tijd wel vaker moedeloos/chagrijnig over... Last van het weer of kom je hier alleen als je je niet lekker voelt? .
t was nou een kwestie van honger, en m'n huisgenoot die een vriendin uit nederland op bezoek heeft die ik niet uit kan staan. Ze is zo luid en aanwezig, en tis hier heel gehorig..en een beetje rekening houden zat er niet in. Gelukkig zijn ze weg.

Voor de rest ben ik labiel, maar op zich is alles okay!

CF is tof, een mooi mens!

Oh, lijstje:

O: 2 boterhammen met salami en 2 met hagelslag.
T: banaan
L: tomatensoep en een boterham met een gebakken ei
T: nootjes
D: curry-meuk met naan en komkommersalade.
T (nu): stuk chocolade en kop thee.

Nu is het heerlijk huiselijk. zit nog te werken in alle rust, en ik doe lekker m'n eigen ding. Daar kan ik zo van genieten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67023389
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de foto van ColdFeet .
Me too
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67023453
Me three!
pi_67023589
Me four?

Ik heb even jullie advies nodig. Morgen krijgen mijn vriend en ik een indonesische rijsttafel (afhaal) van m'n schoonmoeder (nog als bedankje ergens voor) vertelde m'n vriend net. Maar ik heb dus echt het idee dat het van die vette afhaalzooi (wel lekker, maar vet ) is..

How to eat?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67023755
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Me four?

Ik heb even jullie advies nodig. Morgen krijgen mijn vriend en ik een indonesische rijsttafel (afhaal) van m'n schoonmoeder (nog als bedankje ergens voor) vertelde m'n vriend net. Maar ik heb dus echt het idee dat het van die vette afhaalzooi (wel lekker, maar vet ) is..

How to eat?
Als het een goeie indonees is (oeh, die kan de generatie boven mij echt fout opvatten!), kan je prima de kipgerechten eten: heel mager vlees, door urenlang gesudder is al het vet verdwenen. Toemis boontjes ofzo is ook prima, sateh is ook geen ramp. Vermijd gewoon de nasi/bami goreng, pindasaus en gefrituurde dingetjes, dan zit je goed. En lekker pedis eten is ook goed voor de spijsvertering hè
pi_67023966
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Als het een goeie indonees is (oeh, die kan de generatie boven mij echt fout opvatten!), kan je prima de kipgerechten eten: heel mager vlees, door urenlang gesudder is al het vet verdwenen. Toemis boontjes ofzo is ook prima, sateh is ook geen ramp. Vermijd gewoon de nasi/bami goreng, pindasaus en gefrituurde dingetjes, dan zit je goed. En lekker pedis eten is ook goed voor de spijsvertering hè
Volgens m'n schoonmoeder was het een goeie, dus ik heb goede hoop Thanks voor de tips, het wordt vast lekker!
pi_67025033
Woei. Nou, ik zal even een foto uploaden. En daarna ga ik naar bed, tot 3 uur 's nachts doorwerken, daar word ik te oud voor

Morgen heb ik een sportdate met een collega, dus ik kan niet aflaffen en in bed blijven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 maart 2009 @ 22:42:24 #273
163650 Greys
pi_67025387
Mag ik je foto ook alsjeblieft CF?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67025444
Ik heb al 2 dagen keelpijn

Oh, en ik ben net uit eten geweest
pi_67025494
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Nou, ik zal even een foto uploaden. En daarna ga ik naar bed, tot 3 uur 's nachts doorwerken, daar word ik te oud voor

Morgen heb ik een sportdate met een collega, dus ik kan niet aflaffen en in bed blijven
Kommaardoor! Ik zit er kaar voor

En daarna ga ik ook slapen!
Wat leuk dat je een sportdate hebt, wat gaan jullie doen?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')