Fijn dat alles het doet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]Ja dat dacht ik ook!
Maar het is gelukt! We hebben samen, zussie en ik, op afstand telefonisch haar internet en modem enzo geïnstalleerd en hij doet het gewoon
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het werkte greys!
Hier na lang debatteren eindelijk uit over wat we eten: indiase curry met naan brood en komkommersalade.
pff, wat een gedoe om dat uit te zoeken, daar wordt ik nu echt chagarijnig van.
t was nou een kwestie van honger, en m'n huisgenoot die een vriendin uit nederland op bezoek heeft die ik niet uit kan staan. Ze is zo luid en aanwezig, en tis hier heel gehorig..en een beetje rekening houden zat er niet in. Gelukkig zijn ze weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gaat het wel goed daar, Nynke? Je komt de laatste tijd wel vaker moedeloos/chagrijnig over... Last van het weer of kom je hier alleen als je je niet lekker voelt?.
Me tooquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de foto van ColdFeet.
Als het een goeie indonees isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Me four?
![]()
Ik heb even jullie advies nodig. Morgen krijgen mijn vriend en ik een indonesische rijsttafel (afhaal) van m'n schoonmoeder (nog als bedankje ergens voor) vertelde m'n vriend net. Maar ik heb dus echt het idee dat het van die vette afhaalzooi (wel lekker, maar vet) is..
How to eat?
Volgens m'n schoonmoeder was het een goeie, dus ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als het een goeie indonees is(oeh, die kan de generatie boven mij echt fout opvatten!), kan je prima de kipgerechten eten: heel mager vlees, door urenlang gesudder is al het vet verdwenen. Toemis boontjes ofzo is ook prima, sateh is ook geen ramp. Vermijd gewoon de nasi/bami goreng, pindasaus en gefrituurde dingetjes, dan zit je goed. En lekker pedis eten is ook goed voor de spijsvertering hè
Kommaardoor! Ik zit er kaar voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Nou, ik zal even een foto uploaden. En daarna ga ik naar bed, tot 3 uur 's nachts doorwerken, daar word ik te oud voor
Morgen heb ik een sportdate met een collega, dus ik kan niet aflaffen en in bed blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |