Wel jammer hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kom niet naast je zitten nee, niet zo dichtbij.![]()
Maar zou er binnen een kwartier kunnen zijn.
Niks, ik had mijn mond moeten houdenquote:
Dat vraag ik me ook af!quote:
Single zijn is helemaal niet fout.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef AirwiN het volgende:
SSingles? Ik heb mijn mening over singles, maar niet dat ze zo fout zijn...
Jaja, ik had plakkerige vingersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef AirwiN het volgende:
SSingles? Ik heb mijn mening over singles, maar niet dat ze zo fout zijn...
Dat past inderdaad veel beter in het beeld dat ik heb van singles...quote:
Haha hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
@Kudfokker: Waarom de Beijaard? Omdat ik jou wel een typje vind voor de BeijaardMaar leuke tent hoor
Fijn dat het relatief nog mee valt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben met de fiets gevallen samen met A omdat haar stuur in het mijne bleef haken.
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand) en ik heb mn scheen geschaafd en hij doet wat pijn en het werd ineens zwart voor mn ogen en was duizelig enzo.
Dat duurde best lang (nu nog steeds een beetje) dus ben even naar de EHBO geweest.
Me nagekeken, tetanusprik gehad en nu ben ik dus thuis.
Mn hoofd doet wat raar, maar niet echt erg gelukkig
Dat is ook niet zo handig he, jongedame.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben met de fiets gevallen samen met A omdat haar stuur in het mijne bleef haken.
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand) en ik heb mn scheen geschaafd en hij doet wat pijn en het werd ineens zwart voor mn ogen en was duizelig enzo.
Dat duurde best lang (nu nog steeds een beetje) dus ben even naar de EHBO geweest.
Woordspelingen. Gotta love 'em.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand)
Dat heb je niet gedaan, dus vertelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks, ik had mijn mond moeten houden
Bij mijn vorige werkgever hadden we ook een keer zoiets, daar kregen alle mannen die Dick heetten geen mail meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
Alle mailtjes die afgesloten worden met 'XXX' worden tegengehouden door het woordfilter
En er stond net dus een mailtje in naar een vrouwelijke collega van me, dat haar vriend het keihard douwen lekker vondhahaha
Das niet zo mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |