Wel jammer hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kom niet naast je zitten nee, niet zo dichtbij.![]()
Maar zou er binnen een kwartier kunnen zijn.
Niks, ik had mijn mond moeten houdenquote:
Dat vraag ik me ook af!quote:
Single zijn is helemaal niet fout.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef AirwiN het volgende:
SSingles? Ik heb mijn mening over singles, maar niet dat ze zo fout zijn...
Jaja, ik had plakkerige vingersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef AirwiN het volgende:
SSingles? Ik heb mijn mening over singles, maar niet dat ze zo fout zijn...
Dat past inderdaad veel beter in het beeld dat ik heb van singles...quote:
Haha hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
@Kudfokker: Waarom de Beijaard? Omdat ik jou wel een typje vind voor de BeijaardMaar leuke tent hoor
Fijn dat het relatief nog mee valt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben met de fiets gevallen samen met A omdat haar stuur in het mijne bleef haken.
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand) en ik heb mn scheen geschaafd en hij doet wat pijn en het werd ineens zwart voor mn ogen en was duizelig enzo.
Dat duurde best lang (nu nog steeds een beetje) dus ben even naar de EHBO geweest.
Me nagekeken, tetanusprik gehad en nu ben ik dus thuis.
Mn hoofd doet wat raar, maar niet echt erg gelukkig
Dat is ook niet zo handig he, jongedame.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben met de fiets gevallen samen met A omdat haar stuur in het mijne bleef haken.
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand) en ik heb mn scheen geschaafd en hij doet wat pijn en het werd ineens zwart voor mn ogen en was duizelig enzo.
Dat duurde best lang (nu nog steeds een beetje) dus ben even naar de EHBO geweest.
Woordspelingen. Gotta love 'em.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zij had r hand en elleboog wat geschaafd (verder niets aan de hand)
Dat heb je niet gedaan, dus vertelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks, ik had mijn mond moeten houden
Bij mijn vorige werkgever hadden we ook een keer zoiets, daar kregen alle mannen die Dick heetten geen mail meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
Alle mailtjes die afgesloten worden met 'XXX' worden tegengehouden door het woordfilter
En er stond net dus een mailtje in naar een vrouwelijke collega van me, dat haar vriend het keihard douwen lekker vondhahaha
Das niet zo mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Popi-jopie volk komt daarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha hoezo dat nou weer?
Ik vind meestal dat daar wel ouder volk komt, terwijl ik op jullie overkom als een brug smurf
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmm ik vind het toch wel vrij casual volk wat daar komt hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Popi-jopie volk komt daarToen ik daar een keer wat drinken was voor het stappen, kwamen er behoorlijk veel van jouw leeftijd langs
Hoop dat het vandaag minder wordt en bij deze een dikke beterschapsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
Yup, het gaat goed zolang ik maar zit en een beetje dom voor mij uit staar. Zodra ik ook maar iets doe gaat het bonken in mijn hoofd en breekt het zweet mij aan alle kanten uit.
alsjeblieftquote:
Dan denken we er anders overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vind het toch wel vrij casual volk wat daar komt hoor
Niet echt patsertjes, mooiboizzz en breezahz ofzo
Sorry dat ik na je laatste sms niets meer terugstuurdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Wow, mijn essay is ingeleverd!
Serieus, 4.00 in bed en dan om 7.15 wakker worden en niet kunnen slapen
Kei slecht!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry dat ik na je laatste sms niets meer terugstuurdewas in slaap gevallen
Tssk, ga ik je vandaag wel spammen met smsjesquote:
Wie weet sla je een lekkere Nieuw Zeelander aan de haakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef heksehiel het volgende:
Er stond nog één post open waar ik even op wilde reageren, dan weer verder aan de slag!![]()
[..]
Hoop dat het vandaag minder wordt en bij deze een dikke beterschapsen gelukkig is er Fok om je te vermaken en je rechtop te laten zitten en zelfs denken wordt hier niet van je verlangt
![]()
@Murmeli : je hoeft niet jaloers te zijn. JIj hebt namelijk verkering met kwaak en ik heb geen verkering, met niemand![]()
Haha er zit een smiley inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een mooie
Deze was ook lekker:
[ afbeelding ]
Samen weekend vierenquote:
Haha, ik ben drukquote:
Tja, ik krijg een beetje het gevoel dat je het daar zelf wel een beetje naar gemaakt hebt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef KudFokker het volgende:
Aaaah ik kreeg net een krabbel op hyves () van een klasgenootje van dat meisje...
Ze praat dus wel over me
Dat gaat dus totaal de kant op, waar ik het niet heen wil zien gaan
Je bent niet de enigequote:
Ja heb ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ben druk
[..]
Tja, ik krijg een beetje het gevoel dat je het daar zelf wel een beetje naar gemaakt hebt..
Vanavond filmpje kijken met dawg of niets (ligt aan mn hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat zijn de weekend plannen van mijn geliefde mede-fokkers ?
Geen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Geen idee, lekker rustig aan doen denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Helemaal zaterdag
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja heb ik ook
Vanavond maar even orde op zaken stellen
Kwam jij nou ook of heb je andere plannen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Helemaal zaterdag
Nee, de vriendengroep liet al voorzichtig geruchten vallen over een etentje dit weekend voor mijn verjaardag. Dus ik heb of vandaag of morgen een etentje maar dat weet ik dus nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kwam jij nou ook of heb je andere plannen?
Kijk aan gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, de vriendengroep liet al voorzichtig geruchten vallen over een etentje dit weekend voor mijn verjaardag. Dus ik heb of vandaag of morgen een etentje maar dat weet ik dus nog niet
Nee! Niet doen. Je wilt het zelf niet, dus je hebt niets aan die info. Gewoon zeggen dat jij er niet zo op zit te wachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Is het tactisch om met een vriendin van het meisje te praten ?
Om los te krijgen of zij nou een relatie wil of niet ?
Verstandig niet.. grappig welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat heb ik dus tegen die vriendin gezegd...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee! Niet doen. Je wilt het zelf niet, dus je hebt niets aan die info. Gewoon zeggen dat jij er niet zo op zit te wachten
Want je durft niet direct met het meisje te praten??? Niet zo er omheen draaien, praat met die meiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil eerst weten of het wel of niet nodig is...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want je durft niet direct met het meisje te praten??? Niet zo er omheen draaien, praat met die meiden.
Heb je dat tegen die vriendin gezegd? Dat je geen relatie wilt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus tegen die vriendin gezegd...
Maar dat ik niet weet hoe ik dat naar haar moet brengen.
Misschien wil zij helemaal geen relatie, en hoef ik dus ook niks uit te leggen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef heksehiel het volgende:
Er stond nog één post open waar ik even op wilde reageren, dan weer verder aan de slag!![]()
[..]
Hoop dat het vandaag minder wordt en bij deze een dikke beterschapsen gelukkig is er Fok om je te vermaken en je rechtop te laten zitten en zelfs denken wordt hier niet van je verlangt
![]()
@Murmeli : je hoeft niet jaloers te zijn. JIj hebt namelijk verkering met kwaak en ik heb geen verkering, met niemand![]()
Nee, ik ben juist bang voor de reactie "Ja, maar ik wil juist wel wat met jou"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dat tegen die vriendin gezegd? Dat je geen relatie wilt?
Dan hoef je niet eens meer iets te vertellen waarschijnlijk![]()
Je moet jouw intenties duidelijk maken, haar intenties maken daarbij niet zoveel uit, gewoon duidelijk zijn.
Ik krijg het idee dat je jij "bang" bent voor de reactie: "Ja, maar ik wil ook helemaal niets met jou". Lekker belangrijk als je die reactie krijgt..
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist bang voor de reactie "Ja, maar ik wil juist wel wat met jou"
Omdat ik die intentie eerst bij haar gewekt heb, terwijl dat niet de bedoeling was.quote:
RP zuigt. Het zegt al veel dat mensen zo iets proberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
Weer wat nieuws op Relatieplanet.
Kreeg een berichtje dat iemand me leuk vond en zo, en dat ik maar moest mailen. Bericht en profiel stonden vol taalfouten, maar ach, ik vond het wel humor om toch even te reageren... kreeg ik een reactie dat ik moest sms'en voor verder contact, a ¤ 1,50 per ontvangen bericht....
Zouden er nou echt mensen zijn die daar intrappen?.
Ja, dat had je van tevoren niet kunnen weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik die intentie eerst bij haar gewekt heb, terwijl dat niet de bedoeling was.
Ach, ik vond het wel vermakelijk dat ze zoiets proberen... dus ik speelde even mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Howl het volgende:
[..]
RP zuigt. Het zegt al veel dat mensen zo iets proberen.
Het is voor jou al niet duidelijk... reden genoeg om te praten dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het wel of niet nodig is...
Date-info is vermakelijk, dus kom maar opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel vermakelijk dat ze zoiets proberen... dus ik speelde even mee.
En afgelopen weekend heb ik nog een date gehad via RP, al blijft het bij die ene date.
Idd alle detailsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Date-info is vermakelijk, dus kom maar op
Omdat het heerstquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, zij benaderde mij vorige week op RP, wat berichtjes uitgewisseld en zaterdag spontaan besloten dat ik zondag naar Zeist ging om wat te drinken. Dat hebben we dus gedaan, maar we kwamen beide tot de conclusie dat onze interesses te ver uiteen liggen om er een vervolg aan te geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
brand los
(erg, kan ik niet meer doen, daten)
misschien moet ik het maar weer uitmaken
Echt niet!!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanavond filmpje kijken met dawg of niets (ligt aan mn hoofd)
Dat laatste zeker! Fijn dat je er met een goed gevoel weg gingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, zij benaderde mij vorige week op RP, wat berichtjes uitgewisseld en zaterdag spontaan besloten dat ik zondag naar Zeist ging om wat te drinken. Dat hebben we dus gedaan, maar we kwamen beide tot de conclusie dat onze interesses te ver uiteen liggen om er een vervolg aan te geven.
Maar goed, toch met een positief gevoel weggegaan. Een aantal dingen waar ik in het verleden nogal onzeker over was bij mezelf, en die ik gewoon eens ben gaan aanpakken, bleken nu op haar heel positief over te komen.
Zo was ik even verbaasd dat ik tegenwoordig sociaal ben en een leuke babbel heb.
Maar voor mij in ieder geval het bewijs dat je wel degelijk jezelf kunt aanpakken als je ontevreden of onzeker bent, en zelfvertrouwen een kwestie is van zelf ontwikkelen door te zorgen dat je zelf lekker in je vel zit.
Niet oerlelijk, gewoon normaal uiterlijk, er was gewoon een verschil in interesses en geen klik. Maar wel een gezellige middag, en dat is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd alle details
Was ze oerlelijk of gewoon saai of geen klik, tell us
whaha zo gaat het bij mij altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
brand los
Echt niet!!
Het is iets wat ik altijd wel wist en wat iedereen zei, dat je zelfvertrouwen kunt kweken door te zorgen dat je lekker in je vel komt te ziitten. Maar pas nu ik de bevestiging heb gekregen dat ik wat dat betreft op de goede weg ben, weet ik dat het ook echt zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat laatste zeker! Fijn dat je er met een goed gevoel weg ging
Absoluutquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet oerlelijk, gewoon normaal uiterlijk, er was gewoon een verschil in interesses en geen klik. Maar wel een gezellige middag, en dat is ook belangrijk!
Ik heb ongeveer hetzelfde..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is iets wat ik altijd wel wist en wat iedereen zei, dat je zelfvertrouwen kunt kweken door te zorgen dat je lekker in je vel komt te ziitten. Maar pas nu ik de bevestiging heb gekregen dat ik wat dat betreft op de goede weg ben, weet ik dat het ook echt zo is.
Hoi tijnquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
brand los
Echt niet!!
Wat doe je zodat je lekker in je vel gaat zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is iets wat ik altijd wel wist en wat iedereen zei, dat je zelfvertrouwen kunt kweken door te zorgen dat je lekker in je vel komt te ziitten. Maar pas nu ik de bevestiging heb gekregen dat ik wat dat betreft op de goede weg ben, weet ik dat het ook echt zo is.
Wij gaan datenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha
Daten lijkt me ook wel weer eens leuk om te doen. Nu nog de mensen ervoor vinden
Jah dat is waarquote:
Haha, dat kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat is waar
maar dat is anders![]()
Een kwestie van echt willen en er vol voor gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
AbsoluutDan is het geen verspilde middag en was het gewoon leuk.
Maar mooi dat je merkt dat die veranderingen effect hebbenEn natuurlijk dat het je gelukt is/lukt
Dat is waar. En met dat probleem worstel ik nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
Want hoe kan iemand anders je leuk vinden als je niet eens blij bent met jezelf?
Goed zo! Het is altijd leuk om te merken dat je vooruit gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
Het kan zomaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet vinden jullie elkaar wel leuk leuk
kan hoor zomaar
vriendin van me werd opeens ooit verliefd op een vrouw
verder ook nooit alleen op die specifieke vrouw
Als het niet wederzijds is dan heb je er nog niks aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet vinden jullie elkaar wel leuk leuk
kan hoor zomaar
vriendin van me werd opeens ooit verliefd op een vrouw
verder ook nooit alleen op die specifieke vrouw
Waarom zeg je nu weer zulke dingen.. dan word ik dus de eeuwige vrijgezelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kwestie van echt willen en er vol voor gaan.
Want hoe kan iemand anders je leuk vinden als je niet eens blij bent met jezelf?
Echt niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu weer zulke dingen.. dan word ik dus de eeuwige vrijgezel![]()
Maar wel nice
Niet!quote:
of je gaat er ook voor en gaat wat doen aan je zelfvertrouwen en zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wel nice
"Wie weet vinden jullie elkaar wel leuk leuk"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het niet wederzijds is dan heb je er nog niks aan.
Ben al langzaam bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je gaat er ook voor en gaat wat doen aan je zelfvertrouwen en zo
en dan vind je de persoon van je dromen
Waarom vind je jezelf niet leuk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet!
ik vind mezelf niet leuk, dus hoe kan jij mij nou leuk gaan vindenZie DaMarts tekst
Lezen is niet mijn sterkste kant.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Wie weet vinden jullie elkaar wel leuk leuk"
Lezen, tijn
Sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wel nice
Dat is niet om nu te besprekenquote:
hee gezellig een mede-niet singlequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha zo gaat het bij mij altijd
niet dat ik het uit wil maken hoor! zeker niet
Jij kent me niet, dus weet je dat nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik geloof niet dat jij een eeuwige vrijgezel wordt![]()
.
Maar ik wil helpen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet om nu te bespreken
Vandaag gaan we vrolijk zijn
Nu word ik weer nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik wil helpen..(Ik heb mezelf ook heel lang niet leuk gevonden nmlk.. )
Klopt. Maar dan nog geloof ik het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kent me niet, dus weet je dat niet
het is dus aan aan nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee gezellig een mede-niet single
toch fijn dat we niet het topic uitgepleurd worden hihi
Je bent nu dus officieel single af?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee gezellig een mede-niet single
toch fijn dat we niet het topic uitgepleurd worden hihi
En wat voor één.quote:
ik vind jou wel leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet om nu te bespreken
Vandaag gaan we vrolijk zijn
Maar heb je dat bij iedereen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan nog geloof ik het niet.
Anders reageren (lees: vrolijker/positiever/opener/niet zo defensief/etc) wil ook nog weleens helpen mbt de manier waarop mensen op je reageren, nofi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kent me niet, dus weet je dat niet
Het is nog net dat je wss niet naast me wakker wordtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind jou wel leuk![]()
morgen ga ik cue weer zien!!en zondag ook
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat voor één.Eigenlijk jammer dat ze niet single is...
quote:
Ja... dat hadden jullie dus gemist vanmorgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind jou wel leuk![]()
morgen ga ik cue weer zien!!en zondag ook
is te regelen...kwaak komt toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog net dat je wss niet naast me wakker wordtMaar goed ook
Ging mij meer om het feit dat het van die zinloze zinnen/uitspraken zijn. Net als die van: op elk potje past een dekseltje.. etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Anders reageren (lees: vrolijker/positiever/opener/niet zo defensief/etc) wil ook nog weleens helpen mbt de manier waarop mensen op je reageren, nofi.
kei tof!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
Ja... dat hadden jullie dus gemist vanmorgen.
![]()
murmpje heeft verkering![]()
(en voelt zich een puber van 16)
Sinds ik die zwartwit foto's heb gezien, heb ik gewoon een ontzettende zwak voor je...quote:
Owjaquote:
Dat witte gij toch ook nog nie, of wel dan? We hebben nog geen dag verkering he.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]hahaha...
maar jij weet heul niet of verkering met kwaak leuk is
Leuk toch die cliches.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging mij meer om het feit dat het van die zinloze zinnen/uitspraken zijn. Net als die van: op elk potje past een dekseltje.. etc.
Wat is het nu? Wel of geen verkering?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat witte gij toch ook nog nie, of wel dan? We hebben nog geen dag verkering he.
Dat hangt er vanaf he lief, maar het is goed. Ik zie mijn plek alweer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is te regelen...kwaak komt toch niet
whahahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik die zwartwit foto's heb gezien, heb ik gewoon een ontzettende zwak voor je...
lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het nu? Wel of geen verkering?
dat kende toch lezen? Ut staat er toch echt, nog geen dag. Dat wil zeggen, wel verkering maar nog niet zo heel erg lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het nu? Wel of geen verkering?
Voor borsten, maar dat is geen nieuws.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoor altijd dat ik zaadvragende ogen heb op een van die fotos
weten we ook weer waar jij een zwak voor hebt![]()
Snap ik wel, maar mij ging/gaat het meer om de ondertoon die ik wel vaak in je posts lees. Geen waardeoordeel, maar als je jezelf dwingt om anders te reageren (al was het maar voor jezelf in eerste instantie), dat je gevoel dan op een gegeven moment ook anders wordt. Tenminste, in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging mij meer om het feit dat het van die zinloze zinnen/uitspraken zijn. Net als die van: op elk potje past een dekseltje.. etc.
Nee, niet bij iedereen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb je dat bij iedereen dan?
rhu!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahaha
nou tof dan
ik hoor altijd dat ik zaadvragende ogen heb op een van die fotos
weten we ook weer waar jij een zwak voor hebt![]()
die staan daar nauwlijks opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor borsten, maar dat is geen nieuws.
En die ervaring deel ik nuquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar mij ging/gaat het meer om de ondertoon die ik wel vaak in je posts lees. Geen waardeoordeel, maar als je jezelf dwingt om anders te reageren (al was het maar voor jezelf in eerste instantie), dat je gevoel dan op een gegeven moment ook anders wordt. Tenminste, in mijn ervaring.
Oke.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat kende toch lezen? Ut staat er toch echt, nog geen dag. Dat wil zeggen, wel verkering maar nog niet zo heel erg lang.
En dan nu...................... Meer koffie, en vervolgens mijn spulletjes voor morgen klaar gaan zetten. Iets met een workshop enzo.
zijn kei kei oud!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
[..]
rhu!
En mij geen foto's sturen he!
Tsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |