Alle vier?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik er ¤ 2000,- voor kan krijgen. per stuk
als ik kaartjes heb.. zeg ik hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef thewes het volgende:
iemand al een antwoord op mijn eerdere vraag?
Veldkaarten zijn staankaarten?
ik denk dat je iets verkeerd doet.. processing zie ik niet staanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef texelonia het volgende:
Nou ik geloof dat ik het maar ga opgeven. Ik word er alleen maar chagrijnig van![]()
Blijf nu hangen op "Processing..." en dat is nog maar voor de pagina om een datum te kiezen! En wat bedoel je, thank you for your patience. IK HEB HELEMAAL GEEN PATIENCE!!!!"
Nee, snap ik, maar of 'ie zelf niet gaat?quote:
Zal ik dan maar hopen dat je kaartjes krijgt?quote:als ik kaartjes heb.. zeg ik het
Ik dnek het niet. Bedoel wat kun je verkeerd doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef supersteve het volgende:
[..]
ik denk dat je iets verkeerd doet.. processing zie ik niet staan
Volgens mij ook gewoon zit maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef thewes het volgende:
iemand al een antwoord op mijn eerdere vraag?
Veldkaarten zijn staankaarten?
In Engeland zijn HEEL veel concerten seated. Heel anders dan hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Janena het volgende:
Het zijn allemaal zitplaatsen (ook op het veld).
Welke dombo dat bedacht heeft is mij tyrowuens een raadsel.
Voor de O2 hoop ik dat die stoeltjes goed vaststaan, anders gaan er rare dingen gebeuren
Ik zou kiezen voor een eerder concert, niet perse het eerste (teveel fotograven, Michael nog niet 'ingewerkt', etc) maar zeker 1 van de eerdere concerten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef supersteve het volgende:
rare vraag misschien.. als iemand de keuze zou hebben, zou deze kiezen voor het eerste concert ipv het laatste.. klopt mijn zienswijze? zo ja. waarom?
Daar was ik ook bang voor als ik die zou kiezen... zonde man, bne je er eindelijk doorheen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef Fransie het volgende:
Event
Michael Jackson
The O2, London
Tue 14 Jul 2009, 18:30
Review Your Order
Item Charge
Tickets (Michael Jackson)
AMERICAN EXPRESS PREFERRED SEATING £75.00 x 2
Total Service Charge(s)
£9.00 x 2
Customers in other countries: by Overseas Mail
(includes Order Processing Fee)
£3.50
TOTAL CHARGES £171.50
.. en toen kon je alleen met een american express card betalen en die heb ik niet![]()
AU!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef Fransie het volgende:
Event
Michael Jackson
The O2, London
Tue 14 Jul 2009, 18:30
Review Your Order
Item Charge
Tickets (Michael Jackson)
AMERICAN EXPRESS PREFERRED SEATING £75.00 x 2
Total Service Charge(s)
£9.00 x 2
Customers in other countries: by Overseas Mail
(includes Order Processing Fee)
£3.50
TOTAL CHARGES £171.50
.. en toen kon je alleen met een american express card betalen en die heb ik niet![]()
Damn die data wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef Janena het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een eerder concert, niet perse het eerste (teveel fotograven, Michael nog niet 'ingewerkt', etc) maar zeker 1 van de eerdere concerten.
Wij gaan 14 en 16 juli.
Ik zou voor het eerste kiezen omdat je dan ten eerste minder lang hoeft te wachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef supersteve het volgende:
rare vraag misschien.. als iemand de keuze zou hebben, zou deze kiezen voor het eerste concert ipv het laatste.. klopt mijn zienswijze? zo ja. waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |