Je hebt gelijk, ik ga nog ff n pizza in de oven stoppen, en dan slapen, dit zijn geen tijden meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 03:59 schreef Ole het volgende:
sorry hoor, heb net serieus gepost in een ander topic..
en het is best laat voor doordeweekse begrippen!
Makkelijk, 5 uur slaap moet genoeg zijn, ik heb nog ff mn msn opgeschoond, en nu ga ik ook lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 04:12 schreef Ole het volgende:
trusten
in het weekend geen probleem. maar moet morgen om kwart voor 11 de deur uit, kan nog net
Dat is niet meer van toepassing...quote:
Omdat andere mensen dat ook niet verdiend hebben, net zoals jij deze situatie (hoewel ik die niet specifiek ken) niet hebt verdiend.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.
...is het fout om zoiets op internet te gooien? Ik weet het nl. echt niet meer. Mijn vrienden slapen, ik kan zelf (wat niet zo gek is ) nu niet slapen, en moet er iets mee...quote:
Oh, nu alles kut gaat denk je dat je daarom maar geen goed mens moet zijn? Maakt dat alles weer goed?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.
Nu is het wel genoeg met je zelfmedelijden. Ja, het is ontzettend kut, en nee, je hebt het niet verdiend, maar het kan inderdaad nog erger.quote:Ik zal het wel verdiend hebben ofzo...
Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
...is het fout om zoiets op internet te gooien?
..kan ik me voorstellen, beter dan een ""kom op joh, t komt wel goed", hoor..quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.
was geen reactie op jou Lamonquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:10 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ze waarderen eerlijkheid in R&P niet zo, ze vinden internet onbelangrijk en nep, maar klagen wel over iemand, aparte lui daar.
Overigens vind ik de 2de single van Placebo wel minder, jammer...
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:34 schreef Ole het volgende:
het is gewoon doordeweeks veel leuker in de kroeg
kroeg gaat om 3 uur dicht..quote:
kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm laat maar, ik dacht dat je net uit de kroeg kwam etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |