Hallo, je wist toch al veel eerder dat ze jarig zou zijn vandaag ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ze is boos naar boven gegaan.
Ik kon vandaag echt geen cadeau voor haar kopen,
Zou dat lezers trekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig overweegt topictitel aan te passen in "spanningen in relatie Ryan3 en Stali" om zodoende meer views te generen...
Ja, dat wist ik idd, maar had geen tijd en mogelijkheid, en wist vorige week pas wat ik wilde kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo, je wist toch al veel eerder dat ze jarig zou zijn vandaag ?
Geen wonder dat ze de P in heeft zeg.
Echt wel. Sensatie scoort. Stort een vliegtuigje neer met 9 doden... hupsakee: 15 topics vol, tienduizenden views. In Zimbabwe gaan duizenden mensen dood aan de cholera en het eerste topic is nog niet eens vol. Scoort niet; is te ver weg.quote:
Ik doe nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt wel. Sensatie scoort. Stort een vliegtuigje neer met 9 doden... hupsakee: 15 topics vol, tienduizenden views. In Zimbabwe gaan duizenden mensen dood aan de cholera en het eerste topic is nog niet eens vol. Scoort niet; is te ver weg.
Maar goed, ik zal de feeststemming niet bederven nu.
Terwijl Stalien
doet, doen wij
en
Een relatie gaat nooit zonder spanningen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig overweegt topictitel aan te passen in "spanningen in relatie Ryan3 en Stali" om zodoende meer views te generen...
Kijk en daarom ben ik dus ongeschikt als mod op SHOquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Een relatie gaat nooit zonder spanningen hoor.
Maar NWS lukt je wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben ik dus ongeschikt als mod op SHO
Neen, dat komt omdat je nog nooit een relatie hebt gehad.quote:
Is hij niet iets voor jou, stiekem? Afgezien van geografie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, dat komt omdat je nog nooit een relatie hebt gehad.
Gezien zijn *vanachter de geraniums* reacties bij nieuwsberichten ( oh wat erg, dat dit nu de jeugd van tegenwoordig is, waarom laten we dit allemaal toe , waar moet het heen met Nederland* reacties.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is hij niet iets voor jou, stiekem? Afgezien van geografie.
Jij kunt hem vast hervormen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gezien zijn *vanachter de geraniums* reacties bij nieuwsberichten ( oh wat erg, dat dit nu de jeugd van tegenwoordig is, waarom laten we dit allemaal toe , waar moet het heen met Nederland* reacties.
Neen, totaal geen typ voor mij.
Terabyte extern geheugen bij Mediamarkt.quote:Maar ON topic, wat ga je kopen (ze slaapt nu toch al)
Ze wil geen slips, ter ere van haar *XXe* verjaardag gaat ze voortaan sliploos door het leven.quote:
quote:
Er mag best wel een cadeautje bij hoorquote:
Ik heb hier nog een halfvolle fles cola staan. Zou dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:20 schreef Loedertje het volgende:
Er mag best wel een cadeautje bij hoor![]()
Lijkt mij vrij pijnlijk zonder voorspel elfletterig..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halfvolle fles cola staan. Zou dat genoeg zijn?
Jij begonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |