vooruit maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kan een mod ff de TT veranderen in een ander iemand die er wat vanaf zou kunnen weten? Weet alleen dat Yvonne het erover had!Maar hoor net dat ze op vakantie is
Het trekt wel viewsquote:
quote:
Onzin ..............hé das toevallig, zo heet dit subforum ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GODVER ADELANTE JE VERNEUKT MIJN TOPIC
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
heb je een beter voorstel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja, maar er komen geen camera's aan te pasquote:
zou ook toepasselijker zijnquote:
't is 'm niet he!?!quote:
shit dan ben ik ziekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
Ja, houden jullie 5 september allemaal vrij?
ik ga op ziekenbezoek dan, helaasquote:
boh gek!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga op ziekenbezoek dan, helaas
Gauw ff wat anders in m`n agenda krabellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gauw ff wat anders in m`n agenda krabellen.
En het dan stiekem op 4 september organiseren en zelf al het bier opdrinken omdat er verder niemand is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
zal ik eens in mijn agenda zetten iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
Speeddaten met remlofquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
Nog geen idee, maar de dag erna weet toch niemand het meer, dus dat maakt ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Lijkt me leuk. Wat gaan we doen? En waar?
Maar gelukkig hebben we dan de foto's nog.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar de dag erna weet toch niemand het meer, dus dat maakt ook niet zoveel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |