quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Suko het volgende:
Wat moet die Vogelaar nou nog? Wat een aandachttrekker, sneu eigenlijk, ze kan haar nederlaag niet verkroppen...daar zijn behandelingen voor dacht ik. Ze kan natuurlijk nog thee gaan drinken met die verdachten van de terreurdreiging, pfff.
En meer over de terreurdreiging in Amsterdam... (gokje).quote:Onder meer:
- Ella Vogelaar kijkt vooruit op integratiedebat.
- Henk van der Meijden en fotograaf Nico Koster waren bij de Amsterdamse "Bed-In" van John en Yoko in 1969.
- Jan van Galen schreef In bed met John en Yoko.
- Nico Meijering over eerste verhoor La Serpe.
Wat, zie ik dubbel? Of krijg ik een dubbel-drankje?quote:
Da's juist lachen. Dat mens... bwahaha.quote:
Weu zijn ge-ma-tigd.quote:
vreselijk hequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
Ella ..dat ze dat mens steeds uitnodigen
Och, inhoudelijk is ze best goed. Beter dan de meeste kamerleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef henkway het volgende:
nou met ella heb ik het wel gehad.
laat ze ergens anders van haar uitkering gaan genieten
Gaaf.quote:Gaat u naar Groningen? Ik heb daar een congres over een paar weken...
Ze is zo dom..en elke dag wordt ze opgehemeld door haar partner, die het allemaal noteertquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef cultheld het volgende:
Wat is zij DOM zeg.
Wie doet dat tegenwoordig nog, boeken lezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Bradley33 het volgende:
Gerrit Komrij. Blijf gewoon thuis zitten, doe niks en lees een boek. Onbetaalbaar.
Ja, daarom zei hij het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie doet dat tegenwoordig nog, boeken lezen
Die roken allemaal sigaretjes tijdens de zapservicepauzequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ja, daarom zei hij het ook.
En wat zitten er mooie vrouwen in het publiek.
Deze zapservice had ik niet willen missen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die roken allemaal sigaretjes tijdens de zapservicepauze
Dat lukt hem af en toe wel vaker hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
Probeert die cameraman nu expres die lekkere wijven in beeld te krijgen?
Het lijkt er wel op.
Wat een baanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
Probeert die cameraman nu expres die lekkere wijven in beeld te krijgen?
Het lijkt er wel op.
Inderdaad, daarom kan ze ook ongegeneerd in talkshows verschijnen, na afloop zitten ze vast met een glaasje wijn waarbij haar man voorleest wat hij allemaal goed aan haar vindt en zij onderwijl weer een nieuw lingerie-setje aandoet...quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ze is zo dom..en elke dag wordt ze opgehemeld door haar partner, die het allemaal noteert
En daar kan ik me helemaal in vinden. Ook GL zit alleen maar te hakketakken op Geert Wilders, en hoe meer ze dat doen, hoe meer stemmen hij krijgt. Eigen beleid ontwikkelen+toekomst-visie, mede (deels) afgestemd op hun kiezers en toekomstige nieuwe leden. Die ouwe theeleut-garde moet opzouten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:49 schreef marcodej het volgende:
Vogelaar.Wat een wicht... En daarbovenop was het inhoudelijk nog eens zeer zwak: alles bagatelliseren en volgens haar moet de PvdA met hun visie over integratie zich focussen op- en afzetten tegen Wilders. Volgens mij moet je gewoon laten zien waar de PvdA zelf voor staat en niet waar de PvdA staat ten opzichte van Wilders...
quote:(Onder meer)Hoogleraar economie Arnoud Boot en GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema over het crisisoverleg.
Rookt ze echt? Wat een doos.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom Halsema? Die praat alsof ze jeuk aan haar handveger heeft. Ik kan die muts niet meer serieus nemen, een week voor 9/11 wilde ze de BVD afschaffen en ze heeft altijd haar mond vol van co2-uitstoot terwijl ze een slof per week rookt
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Hoogleraar economie Arnoud Boot en GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema over het crisisoverleg.
-Advocaat Victor Koppen analyseert de vrijlatingen in de terreurdreigingszaak.
-Directeur veilinghuis Talita Teves over kunst in crisistijd.
We hebben een juristen overschot.quote:
Golfer toch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik haak vanavond als trouwe kijker alweer af.
een slachtoffer nu aan de telefoonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:36 schreef Bradley33 het volgende:
Er is nog steeds geen volledige gastenlijst. Ze zullen wel weer op het laatste moment AIVD'ertjes en economen willen optrommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |