Ik heb oktober vorig jaar een volledig nieuwe inboedel gekocht voor de 45m2 waarop ik ging leven.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef Duvel86 het volgende:
misschien offtopic: voor de mensen met n (klein) appartement, hoeveel hadden jullie ongeveer gespaard? Heb geen idee wat ik ongeveer apart moet gaan leggen dus spaar maar in t wilde weg
Die lotingwoningen zijn meestal niet de meest leuke huizen. Maar er is wel wat te krijgen ja. (Mijn woning was een gewone inschrijftijd woning en stond 5 jaar ingeschreven)quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Jaren ingeschreven bij woningnet (Utrecht) Onmogelijk!!!
Tip gehad van topvent via internet. www.huiswaarts.nu, daar gaat het via loting (Veenendaal, Wageningen etc).
Stond 1 dag ingeschreven, toen werd ik 2de. Kandidaat 1 zei nee en toen had ik na 1 dag ingeschrijving een 4 kamer flat...
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eensch...mijn geval was iets beter dan niets vandaar;)quote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die lotingwoningen zijn meestal niet de meest leuke huizen. Maar er is wel wat te krijgen ja. (Mijn woning was een gewone inschrijftijd woning en stond 5 jaar ingeschreven)
60? Da's duur, hier betaal je 20.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het kost je wel 60 euri per jaar, voor niets meer dan een registratie.
Belachelijk, 50 als ondergrens. Alsof je dan al seniel aan het worden bent.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:32 schreef Pyjama het volgende:
Tegen de tijd dat je daarvoor in aanmerking komt (50 is hier de ondergrens) ben je wel aan de beurt ja
Ja, dat ben ik helemaal met je eens! Vreemde regel!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Belachelijk, 50 als ondergrens. Alsof je dan al seniel aan het worden bent.![]()
Ik kan me eerlijk gezegd geen enkele 50-er voorstellen die op die leeftijd al in een seniorenflat wil (als je daar uberhaupt ooit in zou willen).
Omhoog die grens, naar 65 of zo, dan komen er ook weer meer woningen vrij voor 50-minners!
Was het zo erg bij jou dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Pyjama het volgende:
Kickje.
Ik ga een huis kopen (of eigenlijk, mijn vriend gaat een huis kopen en ik ga bij hem wonen). Blij als ik straks van de sociale woningbouw af ben zeg, het is nu niet bepaald leuker, goedkoper of makkelijker geworden...
Ik sta daar nu 6 jaar ingeschreven, geen geluk gehad met lotingwoningen en ik kom nu in aanmerking voor appartementjes in Ede, de meesten in niet zulke hele fijne flats.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef tralalala het volgende:
Ook hier via huiswaarts.nu
Flat met 3 verdiepingen was eerst voor senioren maar door het gebrek aan lift is de minimumleeftijd verdwenen. Echt een mooi appartement in Rhenen, aan de Rijn/uiterwaarde, geweldig uitzicht, geen inkijk/overburen, balkon op het zuiden. 4,5 jaar ingeschreven gestaan en ben 3e geworden van de 120.
De 2 voor mij hebben nee gezegd en nu zit ik hier heerlijk rustig tussen de bejaarden.![]()
![]()
Voordeel hiervan is dat ze altijd de verwarming aan hebben staan en ze dus stoken voor mij.![]()
Zus van mij had in 2 jaar een lotingwoning in Wageningen, is dus erg goed te doen in deze regio.
(Wageningen, Rhenen, Ede, Veenendaal)
Huh, kun je zoiets kopen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het kopen van een urgentiepas?
En Bennekom dan? Ben ook een keer 2e geworden op één van deze appartementen, best netjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta daar nu 6 jaar ingeschreven, geen geluk gehad met lotingwoningen en ik kom nu in aanmerking voor appartementjes in Ede, de meesten in niet zulke hele fijne flats.
Dat was ik. Ik heb even in Utrecht gewoond maar wil toch weer terug. Bennekom heb ik niet zoveel mee, maar in Wageningen kwam ik best hoog, maar niet hoog genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Bennekom dan? Ben ook een keer 2e geworden op één van deze appartementen, best netjes.
Of wil je perse in Ede? Ik dacht dat je trouwens naar Utrecht wilde of haal ik jou nou in de war met iemand anders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |