Mazzelaar! Toch ga ik niet naar Limburg verhuizenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:28 schreef Klonk het volgende:
die wachttijden, dit zijn momenten dat ik zo blij ben dat ik in een klein dorpje in limburg woon, wachttijd was destijds 4 weken voor een mooi hoekhuis met tuin van 15 meter diep, kelder en een eigen oprit
Ja pff, je moet inderdaad niet staan te springen om te verhuizen, dan is het niet te doen. Ik woon nu in een slooppand en ik hoop toch wel aan de beurt te zijn als ik hier uit moet. Dan desnoods een flatwoning, want antikraak is ook niet iets wat je jaren wil volhouden.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:51 schreef Salmonella het volgende:
Sta nu ruim drie jaar ingeschreven bij Woningnet, ook op zoek naar een woning in Purmerend. Met 3 jaar ben je nog nergens. We reageerden eerst op naam van m'n vriend, die stond al ruim zeven jaar ingeschreven, en zelfs dát was tamelijk kansloos. Nu is het uit, en ben ik dus in m'n eentje op zoek. Gelukkig zit ik thuis nog wel goed, want hierop wachten is echt niet te doen.
Tegen de tijd dat je daarvoor in aanmerking komt (50 is hier de ondergrens) ben je wel aan de beurt jaquote:In Purmerend stikt het trouwens van de seniorenwoningen, en daar reageert bijna niemand op! Hebben gemiddeld 10 reacties, terwijl een galerij- of eensgezinswoning vaak tegen de 400 reacties loopt.. Jammer..
Ik stond een jaar ingeschreven ( nu wel gekocht intussen ) en een nette eengezinswoning met bijna een bunder grond erbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Pyjama het volgende:
Een topic om in te vermelden hoe lang je al staat ingeschreven, in welke regio, waar je nu woont en hoe graag je daar weg wilt of je bent wezen kijken bij een woning en te klagen over hoe lang het wel niet duurt allemaal![]()
TS begint:
Ik sta in maart 3 jaar ingeschreven bij mijnwoonservice.nl (de regio Haarlem, Hoofddorp, Leiden) en ik kom over een jaar ongeveer in aanmerking voor een flat zonder lift (of een seniorenwoning, als ik ouder dan 50 was geweest). Ik wil echter graag voor een eengezinswoning gaan, omdat ik al een aantal flats versleten heb en wel graag een tuin zou willen. Ik woon nu antikraak en de flat waar ik nu woon is nogal aftands.
Ik moet nog 3 a 4 jaar wachten wil ik daarvoor in aanmerking komen, maar op zich zit ik best goed hier.
Nu jullie!
Edit: ik kom nu nog niet in aanmerking voor een flat, de gemiddelde wachttijd is nog een jaar langer![]()
Dat soort verhalen wil ik helemaal niet horenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:40 schreef Elektroman het volgende:
[..]
Ik stond een jaar ingeschreven ( nu wel gekocht intussen ) en een nette eengezinswoning met bijna een bunder grond erbijLang leve Twente
Ja absurd... Van de week nog gereageerd op een mooi huis in Purmerend Weidevenne, er waren in totaal 360(!) reacties, en ik eindigde als 233ste. Met 9,5 jaar inschrijftijd.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:51 schreef Salmonella het volgende:... terwijl een galerij- of eensgezinswoning vaak tegen de 400 reacties loopt.. Jammer..
Zo, das wel zuur zeg. Hoe lang moeten die andere mensen dan wel niet ingeschreven staan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:09 schreef Nan81 het volgende:
[..]
Ja absurd... Van de week nog gereageerd op een mooi huis in Purmerend Weidevenne, er waren in totaal 360(!) reacties, en ik eindigde als 233ste. Met 9,5 jaar inschrijftijd.![]()
Wat pyjama zegt, als dit zo doorgaat ben ik eerder aan de beurt voor een seniorenwoning dan een gezinswoning.
In mijn gemeente is het zo dat dat lijstje aangeeft wat geen reden is voor urgentie. Het moet dus erger zijn dan wat er op dat lijstje staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm ik las op de vorige pagina dat pyjama schreef van Relatieproblemen met ouders of personen waarbij ingewoond wordt, dat is hier in de drechtsteden (woonkeus) volgens mij ook het geval. Op dit moment heb ik te weinig punten om in aanmerking te komen voor een huur huis maar zou er wel graag uit willen. Hoe gaan ze die relatieproblemen met ouders controleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |