Nee, je hebt gelijk. Ik heb mijn post dan ook geëdit.quote:
Gij zijt vergeven!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik heb mijn post dan ook geëdit.
quote:
Ja, hij zei op een gegeven moment iets van "All kinds of crazy people started writing me and giving me advice". Maar McEnroe lijkt me toch wel van een iets andere orde (ook al vind ik zijn inhoudelijke commentaar nooit zo indrukwekkend).quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ik in een eerder interview met RF las is dat hij het een beetje zat is dat iedereen hem advies wil geven en iedereen lijkt te weten wat er mis is en wat hij moet veranderen, terwijl het voor hem allemaal niet zo simpel ligt. Dus ik kan me zijn reactie wel voorstellen.
quote:If you are ever looking to learn how to play tennis, make sure this guy is not your coach!!!! I hope you enjoy this Nike spot as much as I enjoyed filming it.
Vind je dat ook als ik je vertel dat mijn vrouw vorige maand een miskraam heeft gehad? Na 7 maanden???quote:
Ik denk ook dat het minder voor hem betekent als het niet van Nadal wint in de finale. Maar als Federer een topdag heeft en Nadal speelt voor 1 keer in zijn leven niet zo goed, dan heeft hij best wel een kans lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef Szura het volgende:
Even weer on-topic:
Leuk voor Federer dat ie zegt dat z'n hoofddoel is om Roland Garros te winnen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in. Nou heb ik dat wel vaker gehad bij hem maar toch haalt ie daar keer op keer de finale. Stel dat het hem dit keer weer lukt, halve finale moet toch het minimale zijn, dan lijkt hij me tegen Nadal opnieuw kansloos. De enige manier waarop ik hem RG zie winnen is als hij niet tegen Nadal hoeft in de finale, al zal hij dat anders zien omdat het prestige van de titel ietsje minder is.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Angelof9 het volgende:
LOL ja, laten we geld ophalen voor een van de rijkste mannen ter wereld.
Dat is 'ie natuurlijk láng niet, niet eens de top 200 schat ik, edoch natuurlijk is het wel een mooie actiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Angelof9 het volgende:
LOL ja, laten we geld ophalen voor een van de rijkste mannen ter wereld.
Je kunt het naar mij overmaken. Dan stuur ik het wel door.quote:
Als je dit goed vindt, wil ik niet weten hoe jouw Engels is.quote:
Hij is wel een van de rijkste mannen ter wereld. Ik ook, al sta ik natuurlijk bijna onder aan die lijst.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is 'ie natuurlijk láng niet, niet eens de top 200 schat ik, edoch natuurlijk is het wel een mooie actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |