abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66988172

nu zit ik weer...

22.02 als ik dit begin te tikken, te leren voor een hertentamen.

Een 5,3 is de richtlijn: dan heb ik het vak gehaald. Dit is mijn láátste kans om die vak dit semster/collegejaar te halen.

"Dat ga ik wel even goed bazen! " heb ik geroepen, tientallen keren.. Want ja, die studiepunten moeten er toch komen.

Inmiddels verdrink ik al een hele avond in Bayesregels, Robotica en Grafen.

Kunstmatige Intelligentie... had ik het nu maar écht even...

22.04, de klok tikt door.

Nog maar 3 college-sheet-sets doorlezen, en dan alle 9 nog een keer.. Samenvattingen herlezen en aantekeningen doorkijken die ik bij het doorlezen (de eerste keer) heb gemaakt.

Volgende keer, begin ik écht eerder...

jij ook?

Ja doei.
pi_66988219
ik heb er wel een tof nieuw woord bij geleerd:

Spurious

het klinkt lekker: " Jij vuile SPURIOUS! "
Ja doei.
pi_66988224
Zo herkenbaar

Tot 23.59 om essay af te ronden en op te sturen. Is alleen kutopdracht, kutteksten die vaag (want door orthodoxe moslims) geschreven zijn en over kutonderwerpen gaan.

En nu zit ik op Facebook en Hyves en FOK
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheďst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_66988239
en toch maar ff een topic openen, want dat kan er ook nog wel bij

herkenbaar gedrag, dat soggen

succes ermee
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_66988282
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar ff een topic openen, want dat kan er ook nog wel bij

herkenbaar gedrag, dat soggen

succes ermee
ik heb nu even 'pauze', de rest van de avond heb ik braaf gewerkt, vanaf 7 uur al
Ja doei.
pi_66988339
Dat zeg ik ook ALTIJD. Telkens weer, nu ga ik ECHT huiswerk maken, nu ga ik ECHT leren. Helaas komt het er nooit van.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66988373
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Scaurus het volgende:
Zo herkenbaar

Tot 23.59 om essay af te ronden en op te sturen. Is alleen kutopdracht, kutteksten die vaag (want door orthodoxe moslims) geschreven zijn en over kutonderwerpen gaan.

En nu zit ik op Facebook en Hyves en FOK
Loop je vast?
pi_66988375
herrrrkenbaaarr (nu ook nog/al/weer bezig )
pi_66988444
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Een 5,3 is de richtlijn: dan heb ik het vak gehaald.
Daar gaat 't al fout . Zeker als 't je laatste kans in moet je zoveel mogelijk zekerheid inbouwen, maar iedereen gaat uit van deze gedachte .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66988494
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Daar gaat 't al fout . Zeker als 't je laatste kans in moet je zoveel mogelijk zekerheid inbouwen, maar iedereen gaat uit van deze gedachte .
Ik ga ook voor de 7, daar zit ik nu voor te leren
maar met in het achterhoofd dat een 5,3 genoeg is
Ja doei.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:12:46 #11
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988569
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Triggershot het volgende:
Loop je vast?
Ja

(And all married women (are forbidden unto you save those (captives) whom your right hands possess) of captives, even if they have husbands in the Abode of War, after ascertaining that they are not pregnant, by waiting for the lapse of one period of menstruation. (It is a decree of Allah for you) that which I have mentioned to you is unlawful in Allah's Book. (Lawful unto you are all beyond those mentioned) as unlawful, (so that ye seek them) marry (with your wealth) up to four wives; it is also said that this means: so that you buy with your wealth captives; and it is also said that this means: so that you should seek with your money marrying women for an agreed period of time (zawaj al-mut'ah) but the lawfulness of this practice was later abrogated, (in honest wedlock) He says: be with them as legitimate husbands, (not debauchery) not indulging in adultery without having a proper marriage. (And those of whom) after marriage (ye seek content) from whom you derive benefit, (give unto them their portions) give to them their full dowry (as a duty) as an obligation upon you from Allah to give the dowry in full. (And there is no sin for you) there is no harm for you (in what ye do by mutual agreement) in increasing or decreasing the amount of the dowry by mutual agreement (after the duty hath been done) after the first obligation to which you have aspired. (Lo! Allah is ever Knower) in relation to making lawful to you marriage for an agreed, limited period of time, (Wise) in later making this practice unlawful; it is also said that this means: Allah is ever Knower of your compulsion for marriage for an agreed, limited period of time, Wise in making such marriage unlawful.

Waarom kunnen die gasten niet een normale, leesbare, ordelijke tekst schrijven? Is de kwaliteit van universiteiten in islamitische landen zo laag?
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:13:31 #12
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988617
Weet jij nog een goede tafsir dan, Trig? Onderwerp is soera 4 vers 24.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:13:53 #13
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_66988634
Ah, het nieuwe SOG-topic, ik was hem al een tijdje kwijt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_66988707
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja

(And all married women (are forbidden unto you save those (captives) whom your right hands possess) of captives, even if they have husbands in the Abode of War, after ascertaining that they are not pregnant, by waiting for the lapse of one period of menstruation. (It is a decree of Allah for you) that which I have mentioned to you is unlawful in Allah's Book. (Lawful unto you are all beyond those mentioned) as unlawful, (so that ye seek them) marry (with your wealth) up to four wives; it is also said that this means: so that you buy with your wealth captives; and it is also said that this means: so that you should seek with your money marrying women for an agreed period of time (zawaj al-mut'ah) but the lawfulness of this practice was later abrogated, (in honest wedlock) He says: be with them as legitimate husbands, (not debauchery) not indulging in adultery without having a proper marriage. (And those of whom) after marriage (ye seek content) from whom you derive benefit, (give unto them their portions) give to them their full dowry (as a duty) as an obligation upon you from Allah to give the dowry in full. (And there is no sin for you) there is no harm for you (in what ye do by mutual agreement) in increasing or decreasing the amount of the dowry by mutual agreement (after the duty hath been done) after the first obligation to which you have aspired. (Lo! Allah is ever Knower) in relation to making lawful to you marriage for an agreed, limited period of time, (Wise) in later making this practice unlawful; it is also said that this means: Allah is ever Knower of your compulsion for marriage for an agreed, limited period of time, Wise in making such marriage unlawful.

Waarom kunnen die gasten niet een normale, leesbare, ordelijke tekst schrijven? Is de kwaliteit van universiteiten in islamitische landen zo laag?
Wat denk je zelf?
pi_66988741
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Scaurus het volgende:
Weet jij nog een goede tafsir dan, Trig? Onderwerp is soera 4 vers 24.
Is bovenstaande Ibn Kathir?
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:17:05 #16
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988836
Volgens mij wel. Is van www.altafsir.com.
pi_66988919

Herkenbaar.
I HATE MUSIC
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:18:52 #18
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66988943
Dan moet je leren.
AFC AJAX
pi_66989051
nee, echt?

ok, nu ga ik weer verder, tot over een half uur
Ja doei.
pi_66989107
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef Scaurus het volgende:
Volgens mij wel. Is van www.altafsir.com.
Nee, ibn Kathir is machtiger

Zie :

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829
pi_66989148
22:51
Staat genoteerd.
pi_66989258
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, ibn Kathir is machtiger

Zie :

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829
Ibn Kathir hakt de verzen in stukken en legt ze uit met uitspraken van Mohammed, gebeurtenissen tijdens zijn leven en commentaar van getuigen er op :

http://www.tafsir.com/Default.asp en dan kiezen voor 4: Al-Nisa, kan je per onderdeel kijken wat je nodig hebt.
pi_66989502
Herkenbaar
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 22:28:31 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66989518
Precies 1 vak moet ik halen, anders verdrink ik in een BSA ! W00T!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66989599
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef Renesite het volgende:
Precies 1 vak moet ik halen, anders verdrink ik in een BSA ! W00T!
Je hebt iig gevoel bij je users.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:30:26 #26
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66989634
Afstudeeropdracht: Och, ik heb nog 4 maanden

Och, ik heb nog 3 maanden

Och, ik heb nog...shit.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 22:40:35 #27
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66990251
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je hebt iig gevoel bij je users.
Ik heb mijn tentamens pas over ~ 2/3 week.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:47:15 #28
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_66990647
Nog 5 minuten.
quote:
laatste bezoek: 5 minuten, 7 seconden geleden.
pi_66991752
ik klikte per ongeluk op Fok! in mn snelmenu in plaats van op BlackBoard echt waar

want, heb mn shizzle nu afgelezen, dus ga maar even wat eten en daarna weer verder..

Ik twijfel ook altijd tussen:

vroeg slapen, vroeg opstaan en leren voor tentamen
lang leren, laat slapen, iets langer doorslapen en meteen zonder leren naar tentamen gaan

wat doen jullie?
Ja doei.
pi_66992493
beide, laat slapen en vroeg op. Maar ik heb een goed korte termijn geheugen ( in tegenstelling tot m'n lange termijn ~)

alles goed trouwens?

succes morgen!
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:43:12 #31
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_66993206
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef basmens het volgende:
beide, laat slapen en vroeg op. Maar ik heb een goed korte termijn geheugen ( in tegenstelling tot m'n lange termijn ~)

alles goed trouwens?

succes morgen!
Ja, dat is echt enorm handig, dat je al je geleerde stof weer na een dag vergeten bent
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:54:58 #32
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66993598
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
vroeg slapen, vroeg opstaan en leren voor tentamen
lang leren, laat slapen, iets langer doorslapen en meteen zonder leren naar tentamen gaan
Laat opstaan voor tentamen. Als ik om 3u tentamen heb, kan ik gewoon niet om 9u opstaan en de rest van de tijd studeren. Word te rusteloos, defaitistisch. Dan liever tot diep in de nacht doorstuderen en om 12u mn nest uit.
pi_66993703
Laat naar bed en vroeg op om verder te leren. Kon ik maar beter plannen.

[ Bericht 31% gewijzigd door TheMagnificent op 13-03-2009 00:05:14 ]
pi_66994182
Bij mij gaan vakken altijd wel redelijk op de automatische piloot. Punt is alleen dat ik nog 1 college heb dit blok van mn laatste vak, en dat rest van de tijd alleen nog Master Thesis is. Met begeleider afgesproken dat ik iedere twee weken wat dingen moet laten zien, omdat ik anders die bui wel zie hangen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_66995624
*meldt* As we speak ben ik bezig een praktische opdracht te maken. Moet morgen ingeleverd worden, eigenlijk maandag al maar ik kreeg uitstel. En natuurlijk moest ik zelfs dat nog uitstellen tot de laatste dag, hell, zelfs de laatste uren. Iets wat ik erg vaak doe. En ga ik dus maar de hele nacht doorwerken om hopelijk s'ochtends vroeg klaar te zijn en het alsnog in te kunnen leveren.
Ik zou mezelf voor mijn kop moeten slaan, ik heb best tijd gehad om het eerder deze week te maken maar op de een of andere manier doe ik het niet. Eigenlijk vind ik het ook niet zo erg om nu de hele nacht door te werken.. vreemd.

edit: vandaag dus.
pi_66996617
Succes moblo
pi_66996718
dank

ik ga weer aan de slag

heb tot 10.00uur en dan moet ik maar 's op de fiets springen
Ja doei.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:59:13 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67007437
en, hoe ging het? En hoe gaat het voor de rest met alles?

Ik kan trouwens enorm goed plannen, een van m'n beste kwaliteiten. Heb ook nog nooit een nacht doorgehaald ofzo...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67007546
het kan een 3 zijn en het kan een 6,9 ofzo zijn. Ik heb wérkelijk géén idee
Maargoed, heb mijn best gedaan en hoop op die 5,3

Verder gaat alles wel redelijk. Mega druk met studie dus, veel projectwerk waarbij niet wordt meegewerkt door een ieder.

Als ik érgens wél stipt in ben en zorg dat ik 't af heb, is het groepswerk, omdat ik daarin niet de enige ben die er onder lijdt als ik iets niet doe
Ja doei.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:03:23 #40
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_67007588
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
het kan een 3 zijn en het kan een 6,9 ofzo zijn. Ik heb wérkelijk géén idee
Maargoed, heb mijn best gedaan en hoop op die 5,3

Verder gaat alles wel redelijk. Mega druk met studie dus, veel projectwerk waarbij niet wordt meegewerkt door een ieder.

Als ik érgens wél stipt in ben en zorg dat ik 't af heb, is het groepswerk, omdat ik daarin niet de enige ben die er onder lijdt als ik iets niet doe
Een 7 zit er niet in dus
pi_67008393
niet té optimistisch zijn eyz
Ja doei.
pi_67008551
Tegenwoordig begin ik op tijd aan m'n tentamens ed , in tegenstelling tot tijdens mijn vorige studies .
Scheelt een heeeele hoop stress en heb goede resultaten!

Ben op het moment nog een laatste paar hoofdstukken aan het doorlezen, heb woensdag tentamen en die ken ik verder al helemaal!
pi_67011290
heel herkenbaar, meestal werk ik toch het beste onder druk.. "morgen moet het af" en dan tot 6 uur in de ochtend doorwerken in volle productie.. trek ik die week erop express een dag ervoor uit, komt het er toch weer op neer dat ik de hele dag niks doe en uiteindelijk s'nachts weer zit te stressen het resultaat mag er altijd wel zijn, zou willen alleen dat ik iets eerder concentratie en motivatie kon krijgen/vasthouden, zou me heel wat meer nachtrust geven
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:37:47 #44
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_67013119
Anderhalve tot één dag van tevoren uitreksels in je kop stampen. Om 0:00 slapen en twee uren van tevoren alles nog eens over lezen. Veelal achten gegarandeerd.
pi_67017128
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja

Tering, dit is echt erg Ik zou hier een 3 voor krijgen

Voor de rest TVP wegens herkenbaarheid
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67017170
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef solyaris het volgende:
Anderhalve tot één dag van tevoren uitreksels in je kop stampen. Om 0:00 slapen en twee uren van tevoren alles nog eens over lezen. Veelal achten gegarandeerd.
Daar haal je mijn studie echt niet mee, met uittreksels. Daarvoor moet je alles veel te gedetailleerd weten.
pi_67017218
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Tegenwoordig begin ik op tijd aan m'n tentamens ed , in tegenstelling tot tijdens mijn vorige studies .
Scheelt een heeeele hoop stress en heb goede resultaten!

Ben op het moment nog een laatste paar hoofdstukken aan het doorlezen, heb woensdag tentamen en die ken ik verder al helemaal!
restecp!
Ja doei.
pi_67017387
Het gaat allemaal om discipline. Ik begin altijd iets van 2, 3 weken voor mijn toetsweken. De eerste week doe je niet heel erg veel, er staat namelijk niet al te veel druk op maar je hebt in ieder geval wat gedaan. Dan ga je vervolgens de 2e week veel beter in (want je hebt namelijk alles al wat doorgelezen). Die week ga je echt goed bezig. De laatste week ga je alles nog eens nakijken en kom ik er meestal achter dat ik nog een aantal dingen moet doen (of over heen heb gelezen). Meestal ben ik dan een dag of 2 voor de toets klaar met leren. De dag voor de toets je samenvattingen nog even doornemen en vervolgens hopen op een toets die goed maakbaar is
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:04:52 #49
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67017445
Ik heb een raar soort disciplineprobleem. Opdrachten, essays en andere dingen kan ik altijd wel de energie voor opbrengen om dat op tijd te maken. Daar wil ik zelfs ook wel bij vooruit werken. Maar tentamens... Hoe vroeg ik ook begin, ik kan me gewoon niet zo efficient concentreren als op de laatste dag. Meestal gebruik ik ook vooral of alleen de informatie die ik op het laatste moment tot me heb genomen. Heel irritant, omdat ik dus het idee heb dat ik beter zou kunnen presteren bij schrijfopdrachten dan bij reguliere tentamens. Achja, my bad.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:07:15 #50
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_67017518
Bekend probleem, bij mij is de oorzaak gewoon een gebrek aan discipline.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:09:59 #51
203436 solyaris
pi_67017601
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 18:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daar haal je mijn studie echt niet mee, met uittreksels. Daarvoor moet je alles veel te gedetailleerd weten.
Ik maak zelf uitreksels van de behandelde stof; teksten, powerpoints en aantekeningen.
pi_67017619
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een raar soort disciplineprobleem. Opdrachten, essays en andere dingen kan ik altijd wel de energie voor opbrengen om dat op tijd te maken. Daar wil ik zelfs ook wel bij vooruit werken. Maar tentamens... Hoe vroeg ik ook begin, ik kan me gewoon niet zo efficient concentreren als op de laatste dag. Meestal gebruik ik ook vooral of alleen de informatie die ik op het laatste moment tot me heb genomen. Heel irritant, omdat ik dus het idee heb dat ik beter zou kunnen presteren bij schrijfopdrachten dan bij reguliere tentamens. Achja, my bad.
idem...
Ja doei.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:13:47 #53
203436 solyaris
pi_67017717
quote:
Ik heb een raar soort disciplineprobleem. Opdrachten, essays en andere dingen kan ik altijd wel de energie voor opbrengen om dat op tijd te maken.
Essays!
pi_67018074
Hoi heb je dit topic speciaal voor mij geschreven Moblo

Maandag beginnen aan een essay wat dinsdag af moet zijn is wel weer het beste voorbeeld

Maar nu heb ik daar weer zo'n spijt van, dat ik aankomende zondag echt goed ga bij lezen
pi_67020237
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:09 schreef solyaris het volgende:

[..]

Ik maak zelf uitreksels van de behandelde stof; teksten, powerpoints en aantekeningen.
Ja maar daarvoor moet je dus weer op tijd beginnen....
pi_67020260
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi heb je dit topic speciaal voor mij geschreven Moblo

Maandag beginnen aan een essay wat dinsdag af moet zijn is wel weer het beste voorbeeld

Maar nu heb ik daar weer zo'n spijt van, dat ik aankomende zondag echt goed ga bij lezen
Ja doei.
pi_67021705
Jah nou, ben er vroeg genoeg wakker voor dus
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:33:05 #58
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67028634
Moest gisteren een essay inleveren. Had even snel de instructies gelezen: stond 2000 woorden. Hupsakee, twee kantjes typen en wat bijlagen en bronnen eraan vastplakken. Las ik een half uur voor inlevertijdstip dat de 2000 woorden excl. bijlagen waren
Nog nooit zijn vijfhonderd woorden zo snel getypt.
pi_67033946
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:33 schreef Scaurus het volgende:
Moest gisteren een essay inleveren. Had even snel de instructies gelezen: stond 2000 woorden. Hupsakee, twee kantjes typen en wat bijlagen en bronnen eraan vastplakken. Las ik een half uur voor inlevertijdstip dat de 2000 woorden excl. bijlagen waren
Nog nooit zijn vijfhonderd woorden zo snel getypt.
pi_67034327
quote:
Herkenbaar ja . Nog anderhalve week tot de tentamens. En het ergste is nog: als ik nu al begin met leren, ken ik het al een beetje. En een dag tevoren ga ik keihard leren. En bij de stukken die ik nu leer denk ik dan "dat ken ik wel" omdat ik het herken. En vervolgens, op het tentamen, ben ik de stof die ik langer tevoren ben gaan leren, alweer vergeten. En de nieuwe dingen, die weet ik nog . Overigens onthou ik wel gewoon alles wat ik die dag tevoren geleerd heb.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:51:59 #61
203436 solyaris
pi_67034671
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar daarvoor moet je dus weer op tijd beginnen....
Een uitreksel maken van de teksten moet je gewoon bijhouden en rest kost een dag.
  donderdag 19 maart 2009 @ 02:39:16 #62
139770 Miasan
Roemer has it
pi_67194982
*meldt*
Ik ga nu zelfs een deadline missen.

Het is een gebrek aan discipline bij mij, de interesse is er wel... maar het ooit afleren? Ho maar.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_67195479
Tip: ga zo ver mogelijk van je computer af zitten, want de verleiding om nog even deze website te bezoeken of dit topic op FOK! nog een keer te lezen is vaak te groot Of sluit je internet af.
Cool story, Hansel.
pi_67196311
leuke tip

maar helaaaaas doe ik Informatiekunde

alleen maar sheets, werkplaats (wiki) opdrachten en programmeren/SQL gaat ook vrij lastig zonder pc/laptop
Ja doei.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:49:50 #65
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_67301223
oehh morgen een tentamen economie, ook maar eens beginnen
gelukkig morgen pas om half 3 en heb een goede samenvatting gevonden op het internet

volgende keer toch maar eerder beginnen
pi_67301275
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:51 schreef solyaris het volgende:

[..]

Een uitreksel maken van de teksten moet je gewoon bijhouden
Dat is dan ook the magic word. Dan begin je dus op tijd

Maar ik ben vandaag al begonnen met leren voor mijn tentamen van vrijdag
  zondag 22 maart 2009 @ 22:24:48 #67
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_67308376
extreem, extreem herkenbaar
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_67312594
Ik sog al 4 dagen
  maandag 23 maart 2009 @ 02:05:42 #69
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67313102
Goed topic, hier ga ik me de komende twee weken wel vermaken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67313811
Ik heb geloof ik nog een week tot een wiskunde deeltentamen

eens kijken of het me gaat lukken iets te doen, op tijd, wat met wiskunde te maken heeft
Ja doei.
pi_67391650
Ik heb gewoon even een tripje naar Disney gemaakt tussendoor nu moet het toch maar eens afgelopen zijn met mijn gelapzwans en moet ik echt gaan beginnen met bijlezen en dergelijke
pi_67395162
De tijd gaat ook veel te snel voorbij.
Nu is het half 4 en heb nog vrij weinig gedaan. Volgende week tentamen.
Ik ga maar eens verder.
pi_67395271
ja Yashi, leren jij en die vent van je ook
Ja doei.
pi_67396197
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja Yashi, leren jij en die vent van je ook
Maar biologiepracticum is zo leuk
pi_67397517
Wie heeft het eerste jaar alles gehaald en begint nu lui te worden in het tweede jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')