Dat viel mij ook erg tegen. Ik weet niet op wie Rick zat, maar Dennis, Viv en Anniek zaten alledrie op Jon. Dan ben je als Mol toch niet zo onopvallend gebleven...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Maartel het volgende:
We zullen 't ook maar niet hebben over 't feit dat de laatste paar kandidaten allemaal Jon verdachten...
Je haalt me de woorden uit de mond. Ze konden het allebei even goed zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij kan er ook een filmpje gemaakt worden met alle mol-acties van Anniek. Die zijn er ook legio.
Ook ik raak niet uitgepraat over George en ja ik was net als jou ook een van de weinige die hem door hadden, In de pool op com eindigde ik bij de eerste 5. Maar wat ik van George vind: hij molde geweldig. Ik ben het met je eens dat Nico en Elise het ook goed gedaan hebben.Maar Yvon nee. Komt het door Yvon ? De betere molacties zitten toch in de eerder seizoenen. De kandidaten mollen nu net zo hard als de mol zelf. Neem nu Anniek ik werd er echt niet goed van. Als je een speler bent ga je voor het geld en daar gaan de bners niet voor (er zijn uitzonderingen) Je kunt toch voor het geld gaan maar wel verdacht worden zoals ik er zeker van was dat Dennis de mol wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:47 schreef Djeez het volgende:
Ik snap niet hoe iedereen maar niet raakt uitgepraat over George. Ik had hem wel door, al vrij snel trouwens. Nico vond ik juist een goede mol, en ook Elise was goed. Van de BN'rs vond ik Yvon ook wel goed, al had ik haar ook al snel door. Maar Yvon is dan ook een schatje...
De beste mol-actie van Anniek was wel 'het niet horen van de telefoon met Hans Schiffers'. Of ze hoorde het echt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef sverbern het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Ze konden het allebei even goed zijn.
Vivienne is de terechte winnaar
En wat dacht je van: nog even een extra rondje lopen na de taxi-opdracht met nog 1 minuut op de klok. Of 5 foto's op een rij leggen terwijl je er maar 4 langs hebt zien komen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De beste mol-actie van Anniek was wel 'het niet horen van de telefoon met Hans Schiffers'. Of ze hoorde het echt niet
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie2?serID=1931&md5=b8fe1c17cb92e8aa38b74a1ae6df3673quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey, weet iemand waar ik WIDM van vorig jaar kan terugkijken? Je zou denken dat 'ie gewoon in 't Archief staat maar die springt van 2009 naar 2007.
Hey, ik zat ze laatst ook terug te zoeken. Via deze weg kun je ze bekijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey, weet iemand waar ik WIDM van vorig jaar kan terugkijken? Je zou denken dat 'ie gewoon in 't Archief staat maar die springt van 2009 naar 2007.
Mij ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hoop dat de volgende serie weer met onbekende kanditaten is, en dan ga ik mezelf opgevenHet lijkt me echt zo leuk om mee te doen
Ik weet niet of ik een goede mol zou zijn, maar ik zou denk ik toch liever een 'gewone' kandidaat zijn. Juist omdat ik de oprachten en spellen zo leuk vind, en als mol kan je toch niet echt serieus meedoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Misschien eens een keer een amateur-widm organiseren?
(ook lowbudget zijn best leuke opdrachten te maken.. tijdens het volgen van WIDM zag ik overal ineens potentiel locaties en opdrachten)
Ik zou een goede mol zijn(maar dat denkt iedereen ws
)
Er zijn wel organisaties die WIDM organiseren, bijvoorbeeld dezequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Misschien eens een keer een amateur-widm organiseren?
(ook lowbudget zijn best leuke opdrachten te maken.. tijdens het volgen van WIDM zag ik overal ineens potentiel locaties en opdrachten)
Ik zou een goede mol zijn(maar dat denkt iedereen ws
)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Hey, ik zat ze laatst ook terug te zoeken. Via deze weg kun je ze bekijken
WIDM 2008
quote:De link naar het door u opgevraagde document werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |