Respect voor de zelfkennisquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
hoorde dat ze bij het schaatsen 7,8,9e waren geworden. Zo hoog zie ik ons niet eindigen.
Wat een domme uitspraak... Echt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente won met 0-1 en haalde het toch niet.
Als je vandaag verliest kun je het shaken tegen Marseille ben ik bang....
Die logica zou Ajax juist kans geven. Als je daar wint, verlies je thuis en dus als je daar verliest, ga je thuis juist winnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Hij is dik geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Fortitudo het volgende:
haal sulejmanio er maar uit. dikzak.
Thuis zijn ze gerust wel te pakken hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helderziendquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat Ajax niet nog 45 minuten volhouden
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak... Echt..
Ja hoor, de eerste Bodul fanboys zijn weer opgestaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Chadi het volgende:
Bodul erin voor Sulejmani of Leonardo erin als je maar van je doel af nog kans maakt.
lolquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Bodul heb je niets aan als je counter voetbal wilt spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Chadi het volgende:
Bodul erin voor Sulejmani of Leonardo erin als je maar van je doel af nog kans maakt.
hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Gruning3r het volgende:
Schaatsen is ook voetbal binnen 16 meters uitglijder,s van suarez![]()
![]()
Al onderweg naar amsterdamquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de zamboni ook al over het veld gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Gruning3r het volgende:
Schaatsen is ook voetbal binnen 16 meters uitglijder,s van suarez![]()
![]()
Allebei verstand van voetbal danquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eens
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goalquote:
Gentenaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goal
Doe maar niet, normaal heeft hij een behoorlijke pegel in de benen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
laat taiwo maar schieten
Vermeer heeft zn kans nu wel gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |