quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
Het stijlvol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Natrium het volgende:
[..]
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>
Dat heb ik altijd bij het lezen van dit soort topicsquote:Mijn God. Als ik dat zie, val ik de rest van de avond mijn studiegenoten lastig met cultuurpessimistische overpeinzingen.
1338.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Dat je met deze kleding door de stad slentert is an sich zo erg nog niet. Couldn't care less. Het stijlgevoel is echter in zo'n mate afwezig dat jongeren niet meer weten dat het debiel is om zo'n afzakbroek naar college of een bruiloft aan te trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
Dat is nog altijd minder erg dan versleten spijkerbroek met houthakkersblouse erboven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef _Parallax het volgende:
Mag ik vragen waarom je in de openingspost refereert aan het begrip 'belang'? Welk belang? Het belang van conformisme?
Jij snapt hem..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets al je pink omhoog houden als je een kopje thee drinkt......
Kleedt, als je graag goed over wil komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?
Vreest niet, ik heb al 'n opmerking geplaatst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
En hoe zouden de vrouwen zich moeten kleden? Dit topic meldt alleen mannenkleding.
Vrouwen hoeven niet gekleed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
En hoe zouden de vrouwen zich moeten kleden? Dit topic meldt alleen mannenkleding.
Lange dag gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef _Parallax het volgende:
Kleedt, als je graag goed over wil komen
Kleding is het eerste wat je aan mensen ziet. Het is de eerste indruk. En die moet goed gemaakt worden.quote:Vind je niet dat kleding (binnen bepaalde grenzen van hygiene en een zekere norm van algemeen geaccepteerde vormen van kledij) een erg dun laagje is om mensen op te beoordelen?
da's wel een hele domme opmerking...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Larry-Laffer het volgende:
Nooit gehoord van mode zeker.
Gast, probeer er beter wat van te leren.quote:
Ik zeg niet dat je het moet dragen. Het verklaart alleen waarom mensen er voor kiezen met een afgezakte broek te lopen: ze willen graag de laatste mode volgen en het interesseert ze daarbij niet dat het misschien niet zo netjes is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
da's wel een hele domme opmerking...
Omdat iets 'in de mode' zou zijn, moet je het ook meteen maar dragen?
Als verschrikkelijk walgelijk voorbeeld mannen met Ugg-laarzen (of dingen die daar op lijken)
Een wit rokje en blouse kleur die de ogen matchquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
Bedoelde alleen maar te zeggen dat ik een lange dag heb gehad en daarom niet meer perfect Nederlands schrijft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Gast, probeer er beter wat van te leren.![]()
Je maakt gewoon een grove spellingsfout, daar mag best op geattendeerd worden.
Oh ja, tuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar te zeggen dat ik een lange dag heb gehad en daarom niet meer perfect Nederlands schrijft.
No offense
Hoe ridderlijk, zo'n verontschuldigingquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
Oh ja, tuurlijk![]()
Sorry dat ik zo'n toon tegen je aansloeg
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Wat zou je graag zien dan? Toch niet iedereen in overhemd/pak hé?
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
dat doe TS..... ikke niet .....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waarom maken jullie je eigenlijk zo druk om hoe andere mensen er bij lopen?
Nou geef eens een serieuse reactie danquote:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
In huis kan je alles aandoen wat je wil. Ik draag zelf altijd zo´n luie broek met slobbertrui. Ga je naar de supermarkt of even naar een vriend, dan doe je in ieder geval een spijkerbroek en schoenen (of slippers) aan. Voor school of college doe je gewoon normale kleding aan, spijkerbroek met een shirt/trui/overhemd. Geen schreeuwerige teksten. Voor een wat formele borrel kan je spijkerbroek/nette broek aandoen met jasje erboven. En voor bruiloften e.d. natuurlijk in pak met das.
Dus omdat jij vindt dat iedereen zo gekleed moet gaan, is het meteen fout als er mensen zijn die het anders doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
In huis kan je alles aandoen wat je wil. Ik draag zelf altijd zo´n luie broek met slobbertrui. Ga je naar de supermarkt of even naar een vriend, dan doe je in ieder geval een spijkerbroek en schoenen (of slippers) aan. Voor school of college doe je gewoon normale kleding aan, spijkerbroek met een shirt/trui/overhemd. Geen schreeuwerige teksten. Voor een wat formele borrel kan je spijkerbroek/nette broek aandoen met jasje erboven. En voor bruiloften e.d. natuurlijk in pak met das.
je hoeft er ook niet als een tokkie bij te lopen maar om nou voor iemand anders te bepalen dat hij persé inquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Lord_Cardigan het volgende:
mee eens, ik vind het van een groot gebrek aan respect getuigen als men zich niet eens fatsoenlijk kan aankleden voor een gelegenheid.
Die schoenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Repeat het volgende:
Sneakers met een spijkerbroek is gewoon baas. Klaar.
Wel goeie dan, niet zulke
[ afbeelding ]
Slim, kan je em samen met je goeie schoenen gelijk wegflikkeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Ik ga morgen maar eens stappen in pak.
Jammer genoeg wel omdat sommige boeren hun glas niet recht kunnen houden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Slim, kan je em samen met je goeie schoenen gelijk wegflikkeren.
of in een morning coat zoals het hoort.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet als een tokkie bij te lopen maar om nou voor iemand anders te bepalen dat hij persé in
pak met stropdas op een trouwpartij verschijnt........
Durf toch gewoon in kleren te komen waar je jezelf prettig in voelt i.p.v. je te kleden "zoals het hoort".quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
of in een morning coat zoals het hoort.
nee, kleden volgens de etiquette is mooi omdat tradities mooi zijn, en als je je kleedt zoals het hoort hoef je je juist helemaal niet druk te maken over kleding of over het feit dat je under- danwel overdressed bent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Durf toch gewoon in kleren te komen waar je jezelf prettig in voelt i.p.v. je te kleden "zoals het hoort".
Ik ben ook echt de enige die dat doetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef ikJur het volgende:
doe toch normaal, omhoog gevallen corpsbal
Nee, dan ben je lekker een grijze muis en hoef je niet bang te zijn dat iemand een vervelende opmerking maakt over je kleding.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
als je je kleed zoals het hoort hoef je je juist helemaal niet druk te maken over kleding of over het feit dat je under- danwel overdressed bent.
Oh die is al jaren wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Scaurus het volgende:
Nu ik volwassenheid nader word ik mij steeds meer bewust van het belang van een goed voorkomen. Je hoeft er niet tip top uit te zien, maar in het leven kom je vaak al verder als je je haar doet en een nette broek aantrekt met bijpassende schoenen. Kleding maakt immers de man.
Nederland is een land van ongemanierde boeren. Dat was in de Gouden Eeuw al zo, maar nu is het veel erger. In de jaren zestig hebben we stijlregels namelijk het raam uitgegooid omdat deze tegen de credo's 'doe waar je zin in hebt' en 'wees vooral jezelf' ingaan. Dat is jammer, want jongeren weten nu vaak niet meer hoe je je stijlvol en netjes kleedt en gedraagt.
Het ergste is nog wel het dragen van sportsokken. Of nog erger: een spijkerbroek met sportschoenen. Dat doe je dan niet aan naar de supermarkt, maar naar een college. Of naar een borrel. Mijn God. Als ik dat zie, val ik de rest van de avond mijn studiegenoten lastig met cultuurpessimistische overpeinzingen.
Waar is de stijl gebleven?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
en om klokslag 6 uur eten...... 11.00 uur koffie........ 150.00 uur thee
en dan om 22.00 uur naar bed ........ liefst in gestreken pyama........
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Heremeteit het volgende:
Homo topic
Echte mannen gaan natuurlijk gekleed zoals deze held
[ afbeelding ]
Had je gisteravond echter naar het tribuut aan Bernard Haitink gekeken, dan had je de prachtige samenkomst van stijl en esthetiek kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk maar naar de tv die bnérs weten zich ook totaal niet te kleden, die lui bij het nieuws idem niet!
Maar kijk je naar de duitse tv en de Belgische ja dan!
nee, je bent juist een grijze muis als je in je onopvallende c&a tje op een trouwerij staat. Een echte vent onderscheidt zich in details, en niet met afzetterig, quasi-puberaal alto gedrag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Nee, dan ben je lekker een grijze muis en hoef je niet bang te zijn dat iemand een vervelende opmerking maakt over je kleding.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
nee, je bent juist een grijze muis als je in je onopvallende c&a tje op een trouwerij staat. Een echte vent onderscheidt zich in details, en niet met afzetterig, quasi-puberaal alto gedrag.
Een echte vent jankt niet over kleding, period.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
nee, je bent juist een grijze muis als je in je onopvallende c&a tje op een trouwerij staat. Een echte vent onderscheidt zich in details, en niet met afzetterig, quasi-puberaal alto gedrag.
Ach, toch bijna niemand die ziet dat je in een duur maatpak loopt i.p.v. een 'c&a tje'. Bovendien: trouwerijenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
tis 10 uur geweest je moet naar bed............quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Goede illustratie van de boerse afkeer die Nederlanders voor stijl en sociale conventie hebben. Alles wat naar ´moet´ riekt, wordt gelijk het raam uit geflikkerd. Goed bezig
Ook eens gedaan, werden de lokale boeren agressief van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Ik ga morgen maar eens stappen in pak.
sportsokken is het ergste wat er is, zowel voor mannen als vrouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf maar niet snappen wat mensen zo erg vinden aan sportsokken. Als het goed is zie je ze niet eens.
Zulke mensen ken ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ook eens gedaan, werden de lokale boeren agressief van.
Ik moest best hard lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het zo doet ben je gewoon ook echt badass.
http://thesartorialist.blogspot.com/
Verder zie je hier dat het ook gewoon superclassy kan zonder per sé een pak meteen te doen
Ja blijkbaar. Ik vind het niet fout eigenlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
sportsokken is het ergste wat er is, zowel voor mannen als vrouwen.
Bij mij hangen ook geen maatpakken in de kast. Maar het verschil tussen C&A of een merk als Van Gils of Jaguar zie je heus wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, toch bijna niemand die ziet dat je in een duur maatpak loopt i.p.v. een 'c&a tje'. Bovendien: trouwerijen
dit ''pak'' is ook wel leuk.......quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het zo doet ben je gewoon ook echt badass.
http://thesartorialist.blogspot.com/
Verder zie je hier dat het ook gewoon superclassy kan zonder per sé een pak meteen te doen
Ik kende ze niet, maar dat hield ze niet tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Zulke mensen ken ik ook. Gelukkig zijn die op 1 hand te tellen.
Dat haar op die buik, het lijkt wel een hondquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
s/2/25/Bruce_Willis_1989.jpg]afbeelding[/url] ]
maar zó mag ie ook op de koffie komen.......
[ afbeelding ]
maar niet vóór 11.oo uurwant dat is tegen de regels
Zei iemand Marcel Roubos?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat haar op die buik, het lijkt wel een hond
nah die wil wel aaien hoor......quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb het uitgeprint zodat ik voor elke gelegenheid de juiste kleding kan uitzoeken. Kunnen we dergelijke etiquette trouwens niet faciliteren in de wet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef Scaurus het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb het uitgeprint zodat ik voor elke gelegenheid de juiste kleding kan uitzoeken. Kunnen we dergelijke etiquette trouwens niet faciliteren in de wet?
Heet ie rob?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Natrium het volgende:
Mijn scheikunde leraar heeft altijd sportschoenen onder een normale (dus 9 van de 10 keer een spijkerbroek) aan
Dus klacht terecht. Inderdaad zeer kansloos
Ik zou een flesje testikelhormonen halen bij de huisarts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Rosbief is nog niet volgroeidquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |