quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
Het stijlvol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Natrium het volgende:
[..]
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>
Dat heb ik altijd bij het lezen van dit soort topicsquote:Mijn God. Als ik dat zie, val ik de rest van de avond mijn studiegenoten lastig met cultuurpessimistische overpeinzingen.
1338.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Dat je met deze kleding door de stad slentert is an sich zo erg nog niet. Couldn't care less. Het stijlgevoel is echter in zo'n mate afwezig dat jongeren niet meer weten dat het debiel is om zo'n afzakbroek naar college of een bruiloft aan te trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
Dat is nog altijd minder erg dan versleten spijkerbroek met houthakkersblouse erboven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef _Parallax het volgende:
Mag ik vragen waarom je in de openingspost refereert aan het begrip 'belang'? Welk belang? Het belang van conformisme?
Jij snapt hem..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets al je pink omhoog houden als je een kopje thee drinkt......
Kleedt, als je graag goed over wil komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?
Vreest niet, ik heb al 'n opmerking geplaatst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
En hoe zouden de vrouwen zich moeten kleden? Dit topic meldt alleen mannenkleding.
Vrouwen hoeven niet gekleed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
En hoe zouden de vrouwen zich moeten kleden? Dit topic meldt alleen mannenkleding.
Lange dag gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef _Parallax het volgende:
Kleedt, als je graag goed over wil komen
Kleding is het eerste wat je aan mensen ziet. Het is de eerste indruk. En die moet goed gemaakt worden.quote:Vind je niet dat kleding (binnen bepaalde grenzen van hygiene en een zekere norm van algemeen geaccepteerde vormen van kledij) een erg dun laagje is om mensen op te beoordelen?
da's wel een hele domme opmerking...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Larry-Laffer het volgende:
Nooit gehoord van mode zeker.
Gast, probeer er beter wat van te leren.quote:
Ik zeg niet dat je het moet dragen. Het verklaart alleen waarom mensen er voor kiezen met een afgezakte broek te lopen: ze willen graag de laatste mode volgen en het interesseert ze daarbij niet dat het misschien niet zo netjes is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
da's wel een hele domme opmerking...
Omdat iets 'in de mode' zou zijn, moet je het ook meteen maar dragen?
Als verschrikkelijk walgelijk voorbeeld mannen met Ugg-laarzen (of dingen die daar op lijken)
Een wit rokje en blouse kleur die de ogen matchquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Appletree het volgende:
Bedoelde alleen maar te zeggen dat ik een lange dag heb gehad en daarom niet meer perfect Nederlands schrijft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Gast, probeer er beter wat van te leren.![]()
Je maakt gewoon een grove spellingsfout, daar mag best op geattendeerd worden.
Oh ja, tuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar te zeggen dat ik een lange dag heb gehad en daarom niet meer perfect Nederlands schrijft.
No offense
Hoe ridderlijk, zo'n verontschuldigingquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
Oh ja, tuurlijk![]()
Sorry dat ik zo'n toon tegen je aansloeg
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Wat zou je graag zien dan? Toch niet iedereen in overhemd/pak hé?
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
dat doe TS..... ikke niet .....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waarom maken jullie je eigenlijk zo druk om hoe andere mensen er bij lopen?
Nou geef eens een serieuse reactie danquote:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |