Waarom je daar uberhaupt bij wil zijn is mij ook een raadsel..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb nog 2 kaarten voor ajax-om aankomende woensdag....
Ga ergens anders haatzaaienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom je daar uberhaupt bij wil zijn is mij ook een raadsel..
Ja die ligt hier. Heb je gister laten liggen/.quote:
Dat is die neppe, vanmiddag was ze bij mij en heeft ze die van 75 euro bij me laten liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja die ligt hier. Heb je gister laten liggen/.
Ben je tandarts dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is die neppe, vanmiddag was ze bij mij en heeft ze die van 75 euro bij me laten liggen
Dacht je dat ze daarheen ging? Blijkbaar wil ze niet dat jij het van ons weetquote:
Afhankelijk van de persoon zelfquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef KingOfPop het volgende:
Hoe lange ban krijg je als je pm's hebt gepost?
Gewoon een kutusertquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon zelf
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef MiVer het volgende:
laatste pag hier scannen
stemming
er is iig eentje
emoties goed
Mooie analyse, tijd voor een nieuwe revolutie (mag ook wel weer).quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hij houdt de gemoederen iig goed bezig, maar of dat goed is laat ik in het midden!
Eerst was er veel gezeik in de SC, algemene post van Yvonne hierover, met de zweep erover...users werden aangepakt, dat zorgde voor rust en dat is wat toen ook nodig was.
Maar als ik nu zie hoe swarma ermee omgaat ben ik bang dat dit niet lang duurt voor het weer escaleert!
Imo ging het heel goed totdat swarma werd aangesteld als mod...
Nee, de persoon die de PM post bedoel ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon een kutusertGeen mod of FA ofzo.
Ja ik dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooie analyse, tijd voor een nieuwe revolutie (mag ook wel weer).![]()
[..]
Nee, de persoon die de PM post bedoel ik
klinkt als goedquote:
Ja, je bent net terug. Gok een weekquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, je bent net terug. Gok een week
nu ligt een flauwe vraag op mijn lippenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, je bent net terug. Gok een week
Net of alle mods en FA's alleen in KLB zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dikke rel, met zo'n gaar mens,Maar ja is niet in KLB, hoop maar dat ze het niet gezien hebben
Weet ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Net of alle mods en FA's alleen in KLB zijn_!
Nouja ik ben weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |