Gekkie.quote:
Oeiiiii. In Closer vooral.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ben ook echt hetero en vind Clive Owen ook wel geil.
Bwoh, dan vind ik Brad Pitt geilerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ben ook echt hetero en vind Clive Owen ook wel geil.
Boh wat cliché.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, dan vind ik Brad Pitt geiler
Verkapte homo's hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, halfquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
Maar Bobby ben je nu echt een indo?
Wie is z'n vriendin dan?quote:
Wat jij wil!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mhoa hm ja oké. Maar dan wil ik 19 maart sushi eten.
Ik wil geen homo meer zijn nuquote:
Brad Pittquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Brad Pittquote:
Snatchquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Brad PittDie kerel heeft me prachtrollen gespeeld. Ik noem een Fight Club, Oceans delen was hij ook aardig, die film waarin hij in een woonwagenkamp woont (hoe heet hij ook alweer
)
Oh maar ook niks ten nadele van zijn rollen. Hij is een prima acteur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Brad PittDie kerel heeft me prachtrollen gespeeld. Ik noem een Fight Club, Oceans delen was hij ook aardig, die film waarin hij in een woonwagenkamp woont (hoe heet hij ook alweer
)
1.69quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is je lengte? Aangezien indo's vaak redelijk klein zijn
Kun je wel bij het toetsenbordquote:
quote:
Hebben jullie ook wel eens z'n deja vu gevoel? Ik heb het de hele SC alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je moeder.quote:
Die jaquote:
Whehe, zelfs ik ben 1,78quote:
Echt? Ik ben namelijk 1.77quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh maar ook niks ten nadele van zijn rollen. Hij is een prima acteur.![]()
[..]
1.69
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |