Dus ik mag wel kutjes posten zolang er maar geen schaamlippen te zien zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is anders, vergelijk de plaatjes nog eens, Op die net gepost werd zie ik net wat schaamhaar.
Teveel gefapt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
Als je zere gewrichten heb komt dat toch omdat je te weinig hebt gedronken?
Of ik heb plotselinge reuma.
Mm.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had hem net opstaan maar het geluid liep achter.
[..]
Was ik niet, excuses aanvaard.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
Mods zijn gewoon nazi's die mensen voortrekken
Volgens mij is 'ie wel oké.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm.Leek het wat? Wou die film ook een keer zien.
"Gehandeld" en dit heeft niks met inconsequent te maken. Tieten mogen gewoon en er is geen vagina (in ieder geval niet het geslachtsdeel zelf) te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wel. Maar niets te nadele van jou hoor bobby, ik vraag me af en toe alleen af waarom er hier zo inconsequent wordt gehandelt.
Nee, maar het is wel zo. De ene word anders behandelt als de ander.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Gehandeld" en dit heeft niks met inconsequent te maken. Tieten mogen gewoon en er is geen vagina (in ieder geval niet het geslachtsdeel zelf) te zien.
Is iedereen er weer op uit om de mods en FA's op de kast te jagen of zo
Ewaaa, hoe was 't concert?quote:
RHENEUH DE GEKSTUH!quote:
Ja, het zal ook wel liggen aan je posthistorie, daar zijn die notes voor. En dat er soms inconsequent word gemod ben ik ook wel met je eens, maar dat is nu niet het geval en dat zeg ik echt niet omdat het toevallig mijn post is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo. De ene word anders behandelt als de ander.
Hou op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Hey BP, nieuwe UI?
[..]
RHENEUH DE GEKSTUH!
Wie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk leuk. Wel kort, 45 minuten.Maar ze hebben ook pas 1 album, dus ala.
Da's waar! Moet nog een excuus verzinnen om er weer heen te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hou op.De wok is 't enige goede van Rhenen!!11
Ey Sanna, morgen zin om te wokken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's waar! Moet nog een excuus verzinnen om er weer heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |