Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
permafrost
maar permafrost dat is niet alleen water......quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja
Moet toch moeilijkere vragen stellen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef tomtomaat het volgende:
ijs
quote:
dat is dan toch het water in die grond.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef erkel het volgende:
Uuh..
Permafrost is het verschijnsel dat in bepaalde gebieden nabij de polen en in het hooggebergte de ondergrond nooit helemaal ontdooit. In de geologie wordt voor permafrost de definitie gehanteerd dat de grond meer dan twee opeenvolgende jaren bevroren moet blijven. Permafrost bevindt zich naar schatting onder 20% van de aardse landmassa. De bovenzijde van de permafrost heet permafrost-tafel (meestal ter hoogte van de maximale dooilaag).
Permafrost is dus bevroren grond.
Mjah, dan moet je je vraag duidelijker stellen. Permafrost is dus niet alleen bevroren water.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
dat is dan toch het water in die grond.
Ik flikker 2 autowielen op de grond en tada! een fiets!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
2 wielen?
je mist nog één onderdeelquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef tomtomaat het volgende:
frame wielen ketting trappers vork
Ik dacht ik begin bij de basisquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik flikker 2 autowielen op de grond en tada! een fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |