specifiek, geen helikopterquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef tomtomaat het volgende:
allemaal dood in een voertuig?
dat wilde ik horenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef erkel het volgende:
Dan ga ik voor vliegtuigcrash.
my badquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef tomtomaat het volgende:
stevie ray vaughn is toch echt met een helicopter uit de lucht komen vallen....
Dat had ik juist bij Kennedy Jr.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ok, was de enige die ik zeker wist...
Of Mr. Oizo, maar uitspraak is hetzelfde.quote:
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat volgde er jaren geleden op de zin "wie is onze eerste keus", gezongen door supporters van een bepaalde voetbalclub aan het adres van de bondscoach?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijven
Fimpjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijven
Tong, wat zit je toch vol mooie anekdotes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |