specifiek, geen helikopterquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef tomtomaat het volgende:
allemaal dood in een voertuig?
dat wilde ik horenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef erkel het volgende:
Dan ga ik voor vliegtuigcrash.
my badquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef tomtomaat het volgende:
stevie ray vaughn is toch echt met een helicopter uit de lucht komen vallen....
Dat had ik juist bij Kennedy Jr.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ok, was de enige die ik zeker wist...
Of Mr. Oizo, maar uitspraak is hetzelfde.quote:
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat volgde er jaren geleden op de zin "wie is onze eerste keus", gezongen door supporters van een bepaalde voetbalclub aan het adres van de bondscoach?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijven
Fimpjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest bij een voetbalkwis van de KRO Haalde na 1500 anderen in de voorrondes en in de uitzendingen de finale. Maar moet je dit schuldig blijven
Tong, wat zit je toch vol mooie anekdotes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
permafrost
maar permafrost dat is niet alleen water......quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja
Moet toch moeilijkere vragen stellen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef tomtomaat het volgende:
ijs
quote:
dat is dan toch het water in die grond.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef erkel het volgende:
Uuh..
Permafrost is het verschijnsel dat in bepaalde gebieden nabij de polen en in het hooggebergte de ondergrond nooit helemaal ontdooit. In de geologie wordt voor permafrost de definitie gehanteerd dat de grond meer dan twee opeenvolgende jaren bevroren moet blijven. Permafrost bevindt zich naar schatting onder 20% van de aardse landmassa. De bovenzijde van de permafrost heet permafrost-tafel (meestal ter hoogte van de maximale dooilaag).
Permafrost is dus bevroren grond.
Mjah, dan moet je je vraag duidelijker stellen. Permafrost is dus niet alleen bevroren water.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
dat is dan toch het water in die grond.
Ik flikker 2 autowielen op de grond en tada! een fiets!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
2 wielen?
je mist nog één onderdeelquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef tomtomaat het volgende:
frame wielen ketting trappers vork
Ik dacht ik begin bij de basisquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik flikker 2 autowielen op de grond en tada! een fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |