quote:Tim verlaat Di-rect
Zanger Tim Akkerman heeft zijn vertrek bij de band Di-rect aangekondigd. Dit jaar bestaat de band tien jaar en het is de vraag of er nog een elfde verjaardag komt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef On het volgende:
Ik hoorde het ja, Tim ambieert een carriere als singer-songwriter. Dat belooft wat.
Di-Rect hoor er niet bij, want diens naam begint als enige met een D. toch toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef Burghardt het volgende:
The Beatles, Beach Boys, Black Sabbath, Bob Dylan, Di-rect.
De Beatles, De Beach Boys, De Black Sabbath, De Bob Dylan, Di-rect.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef On het volgende:
[..]
Di-Rect hoor er niet bij, want diens naam begint als enige met een D. toch toch?
Ze mogen van mij Jan Smit ook wel uit elkaar halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een jaar tot nu toe![]()
Krezip uit elkaar, Leaf uit elkaar, di-rect uit elkaar, nu alleen nog Kane en Racoon te gaan
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef On het volgende:
[..]
Ze mogen van mij Jan Smit ook wel uit elkaar halen.
misschien kan ie zanger worden van Di-rectquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.
Bron: mijn duim.
Jan Smit is zojuist uit elkaar gehaald door een auto ongeluk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.
Bron: mijn duim.
Je vergeet de grootste tyfusband: Blofquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krezip uit elkaar, Leaf uit elkaar, di-rect uit elkaar, nu alleen nog Kane en Racoon te gaan
Let op mijn woorden: die is volgend seizoen de media-uitzending artiest in DWDD, de laatste vrijdag van de maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef On het volgende:
Ik hoorde het ja, Tim ambieert een carriere als singer-songwriter. Dat belooft wat.
Ik vind blof nog de minst erge van dat rijtje maar inderdaad die mogen ook wel uitelkaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Je vergeet de grootste tyfusband: Blof
Anyway, goed nieuws voor de Neerlandsche muziek. ZIjn alweer veel leukere nieuwe bands opgestaan. De Staat
Zijn we van die kutbands afquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Racoon is goed dus stfuquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jouw avatar en ondertitel zegtquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
alsof er daar al niet genoeg van zijn
Vergeet blof niet, of de jeugd van tegenwoordig. Al kun je dat niet echt muziek noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anita moet waarschijnlijk weer een of andere plastisch chirurg bekostigen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef het_fokschaap het volgende:
gelukkig gaat 2 Unlimited weer optreden
Eeeeh nee, daar staat het ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.di-rect.com/www/
Daar.
Josh Ritter en Nick Drake die als zijn voorbeelden werden genoemd zijn dan ook allebei wel erg briljant. Daar gaat ie in geen 100 jaar bij in de buurt komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ze waren net bij DWDD. De muziek die Tim wil gaan maken lijkt me nu al een stuk beter dan al het andere wat ie ooit met Direct gemaakt heeft. Ik heb vandaag al een paar keer geprobeerd om op een titel van een liedje van ze te komen. Zonder succes.
Dus Di-rect's drummer gaat nu zingen en ze gaan allemaal popliedjes maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef trebremmit het volgende:
Zo overdreven bij de DWDD, ze gingen direct vergelijken met Genesis waar de zanger ook opstapte. direct was toch gewoon een boyband die zich voordeed als punkers? Ik zie ze ook altijd in dezelfde kleur kleren, vast een of ander winkelketen waar ze door gesponserd worden.
Evert!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:01 schreef TC03 het volgende:
Goeie genade, deze ontknoping had zelfs Hitchcock niet kunnen voorspellen.
Hij gaat het in ieder geval proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Josh Ritter en Nick Drake die als zijn voorbeelden werden genoemd zijn dan ook allebei wel erg briljant. Daar gaat ie in geen 100 jaar bij in de buurt komen.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:35 schreef portie het volgende:
In de spits of de pers werden ze zelfs gelinkt aan Nirvana
Was dat maar..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Sonja27 het volgende:
Misschien is het wel een vroege 1 april grap!
Is toch geweldig nieuws ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
Dus de ex-zanger van Di-rect wil ook dood door een overdosis? Puick plan!
Ja hij zoekt de juiste voorbeelden uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof dat ze ook een vergelijking trokken met Nirvana. Dus euh..
Verpest ons plezierje ffquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Hij wil muziek in de stijl van Nick Drake maken. Hij heeft nooit gezegd dat 'ie de nieuwe ND wil worden.
I CLOSE MY EYES AND I FLY ON A ROLLERCOASTER YEAHquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vond dat ze wel leuke liedjes hadden soms
De clip is gaar, het nummer is okeequote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat die clip in 1 take is opgenomen?
Ik zal et maar zo zeggen, het is altijd nog beter dan Tokio Hotelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De clip is gaar, het nummer is okee
Tokio Hotel heeft wel internationaal succesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zal et maar zo zeggen, het is altijd nog beter dan Tokio Hotel
Ja Britney Spears verkoopt ook miljoenen platenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tokio Hotel heeft wel internationaal succes
Nee, dat was Roger Daltrey, man!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:59 schreef booo het volgende:
...
in Tommy zingt ie gewoon echt heel goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |