Presale uitverkocht, mogen vrije verkoop vanaf 8 uur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:46 schreef KaasenWorst het volgende:
is alles al uitverkocht? want ik probeer het elke moment vand e dag... kan iemand mij een tip geven?
je lult?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Presale uitverkocht, mogen vrije verkoop vanaf 8 uur.
Goede tickets zijn echt weg. Misschien dat je er nog een single ticket ergens op de bovenste ring uit kan halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:54 schreef KaasenWorst het volgende:
ik kreeg een mailtje van mj.com dat het gewoon erg druk is en dat je het telkens moet proberen...
En zo zit dat maar net!quote:
Wat is er mis met naast mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sec
2 PRESALE TICKET BK 113 Y 408 - 409
Mooi naast NickSanders dus
Die zijn voor Xaobotnikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wat is er mis met naast mijben heel gezellig
hoop het wel togquote:
Ik moest zoooo vies hard lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die BK 113 kaarten koop zit ik daar:
[ afbeelding ]
Your Order Is Completequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
hoop het wel togje hebt ze betaalt
Misschien dat ik even zwaai als ik langskom, zal vragen of Michael zich ook even om wil draaien voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kun je zwaaien naar me dan, vanuit je mooie plekje.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Your Order Is Complete
Thanks for using Ticketmaster. Your order number is xxxxxxxxxxxxxxxxx
2 PRESALE TICKET BK 420 R 927 - 928
Die zijn voor jou als ze aankomen
Zou ik raar vinden, anders zou ie toch meteen moeten weigeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Nicksanders het volgende:
[..]je hebt aangetekend dus lijkt me wel tog
![]()
En als ze toch gaan janken omdat je meerdere in cc hebt gedaan neem ik aan dat je dat op tijd hoort en je recht hebt op geld terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |