quote:
gelukkig heb je het zelf ook in de gatenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dit slaat nergens op.
Hupt die is oke olé oléquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hoeba hoeba hoeba hupt hupt hupt
hoeba hoeba hoeba hupt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dit slaat nergens op.
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupt die is oke olé olé
Hupt die is oke olé olé
Hupt die is oke olé olé
verkapt Het_Hupt adoratietopic
I wishquote:
gisteren dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje was
ben je er nou nog niet aan gewend?quote:
woensdagmiddag vrije middag yeah! Ik heb gister om half 2 afgesproken met mijn beste vriendje en we hebben tot 5 uur die liedjes gezongen want toen had papa het eten klaar.quote:
nog steeds nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je er nou nog niet aan gewend?
Als ik AJF en Ladi moet geloven speel ik nog in de zandbakquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje was
* Ezechielk geeft tampon doorquote:
Hij is eigenlijk een heel erg verlegen manspersoon hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je er nou nog niet aan gewend?
wat modern dat je papa het eten klaar hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
woensdagmiddag vrije middag yeah! Ik heb gister om half 2 afgesproken met mijn beste vriendje en we hebben tot 5 uur die liedjes gezongen want toen had papa het eten klaar.
maak dat de kat wijsquote:
zodat zij kunnen pimpampettenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik AJF en Ladi moet geloven speel ik nog in de zandbak
jah?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een heel erg verlegen manspersoon hoor
dat weet ik en dat is zo verdomd CUTE!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een heel erg verlegen manspersoon hoor
jah!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat weet ik en dat is zo verdomd CUTE!
okay gaan we op msn wel verder met over jou kletsenquote:
*tissue aangeeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
okay gaan we op msn wel verder met over jou kletsen
Hehe voor mij is het eigenlijk heel normaal omdat mijn vader eigenlijk bijna altijd kooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat modern dat je papa het eten klaar had![]()
waarvoor?quote:
Olepjequote:
ach zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe voor mij is het eigenlijk heel normaal omdat mijn vader eigenlijk bijna altijd kooktDie is overdag veel thuis en moet pas later werken vandaar.
En als ik zeg dat ik wil wippen mag ik dat nietquote:
schandalig!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik wil wippen mag ik dat niet![]()
Inderdaad, doe ik ook als ze er niet bij zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schandalig!!!
gewoon stiekem doen dan
ik hoef dat niet stiekum te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schandalig!!!
gewoon stiekem doen dan
jij moet het gewoon doen!quote:
uiteraard doe je dat als ze er niet bij zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, doe ik ook als ze er niet bij zijn
jahquote:
echt waar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah
maar dat gaat helemaal goedkomen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uiteraard doe je dat als ze er niet bij zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echt waar?
MOOI! werd tijd ook ja
quote:
Jij wil ook met mij daten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik wil ook even juichen al heb ik geen idee waarvoor
gewoon gezellig mee doen met juichenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik wil ook even juichen al heb ik geen idee waarvoor
nee, wel met je juichenquote:
dat dan weer welquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee, wel met je juichen![]()
Mare leuk dat je een date hebt
vervelend. Misschien moet je ook een date zoeken?quote:
tong80 is vrijgezelquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vervelend. Misschien moet je ook een date zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |