quote:
gelukkig heb je het zelf ook in de gatenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dit slaat nergens op.
Hupt die is oke olé oléquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hoeba hoeba hoeba hupt hupt hupt
hoeba hoeba hoeba hupt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dit slaat nergens op.
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupt die is oke olé olé
Hupt die is oke olé olé
Hupt die is oke olé olé
verkapt Het_Hupt adoratietopic
I wishquote:
gisteren dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje was
ben je er nou nog niet aan gewend?quote:
woensdagmiddag vrije middag yeah! Ik heb gister om half 2 afgesproken met mijn beste vriendje en we hebben tot 5 uur die liedjes gezongen want toen had papa het eten klaar.quote:
nog steeds nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je er nou nog niet aan gewend?
Als ik AJF en Ladi moet geloven speel ik nog in de zandbakquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
van die standaard liedjes die ik vroeger ook altijd zong toen ik nog een klein jongetje was
* Ezechielk geeft tampon doorquote:
Hij is eigenlijk een heel erg verlegen manspersoon hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je er nou nog niet aan gewend?
wat modern dat je papa het eten klaar hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
woensdagmiddag vrije middag yeah! Ik heb gister om half 2 afgesproken met mijn beste vriendje en we hebben tot 5 uur die liedjes gezongen want toen had papa het eten klaar.
maak dat de kat wijsquote:
zodat zij kunnen pimpampettenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik AJF en Ladi moet geloven speel ik nog in de zandbak
jah?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een heel erg verlegen manspersoon hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |