als we the sun mogen geloven dan maakt Jade zich op het moment druk om het gebit van haar moeder, die moet er ff een tand in laten zetten zodat ze er leuk uitziet op de begrafenis.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:00 schreef capricia het volgende:
Leeft dat mens nu nog, of is ze inmiddels al dood?
ik hoop van harte dat het toch nog gaat lukken als dit bericht tenminste klopt.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:25 schreef shmoopy het volgende:
Het lijkt me zo erg dat ze haar kinderen niet meer kan zien, in de letterlijke zin van het woord dus.
Het lijkt mij nogal erg om een moeder te hebben die de keuze maakt om de media tijdens het proces van sterven te verkiezen boven haar eigen kinderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:25 schreef shmoopy het volgende:
Het lijkt me zo erg dat ze haar kinderen niet meer kan zien, in de letterlijke zin van het woord dus.
NMNS eerlijk gezegd denk ik dat de media haar toch niet met rust had gelaten of ze nu wil of niet,quote:Op zondag 22 maart 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal erg om een moeder te hebben die de keuze maakt om de media tijdens het proces van sterven te verkiezen boven haar eigen kinderen.
Ik ken de redenen niet, maar ik zou eigenlijk denken dat je, vanaf het moment dat je hoort dat je nog maar een korte periode te leven hebt, kiest voor je gezin?
Ik gun niemand een vroege dood, ook die Jade niet, maar als er al één van het padje af is, dan vind ik dat zij dat is!
Er neuken nu ook best wel veel jonge mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die heisa niet zo hoor.
Op het moment sterven wel meer jonge mensen aan kanker.
Mooi plaatje idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:11 schreef Maraca het volgende:
Ze hebben mooie foto´s gebruikt bij The Sun
Alleen niet allemaal zo publiekelijk ...quote:Op zondag 22 maart 2009 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mij lijkt in je slaap gaan juist het beste en minst pijnlijke scenario. Maar ze merkt er gelukkig niks meer van.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
Aaah, toch in haar slaap, daar was ze al zo bang voor, dat ze niet meer wakker zou worden als ze zou gan slapen.
Tja, die andere jonge mensen, die 'kennen' we nu eenmaal niet! Het schokkende juist van zo'n geval als dit is, dat dit ons dus blijkbaar allemaal kan overkomen. Deze ziekte kiest zijn slachtoffers willekeurig en dat maakt ons bang.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoals hier al eerder gezegd gaan die zoontjes wss eerder naar de biologische pa dan naar Jack. Ik vind t beetje raar dat er niet een of ander trustfond voor die kids is opgericht, maar goed das ook één van de redenen waarom ik in twijfel trek dat al die media-aandacht en centen binnen harken 'all for the kids' was. Want dan had 1 of 2 miljoen in een goed beheerd trustfond ook ruim voldoende geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu zit met haar fortuin van 8 miljoen pond en dat huwelijk met Jack Tweed...als ik ervanuit ga dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan hoop ik dat deze vent het beste voor heeft met haar zoontjes...
Denk dat dit wel meevalt. Over een paar weken is het echt helemaal uitgemolken en verflauwt de aandacht.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Verder hoop ik dat die jochies snel hun relatieve anonimiteit terugkrijgen. Maar dat zal wel een naïeve gedachte zijn.
Wat voor persoon Jade zelf dan ook mocht zijn, er zijn wel 2 kindjes hun moeder kwijt (op moederdag notabene....)quote:
En tussen nu en de begrafenis is het natuurlijk strijd wie als eerste met een foto komt van de huilende jongetjes, huilende moeder en huilende man.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat dit wel meevalt. Over een paar weken is het echt helemaal uitgemolken en verflauwt de aandacht.
Maar eerste de begrafenis nog. Dat zal vast een "spektakel" worden.
Daar zat ik net even over na te denken, op zich best een mooie dag juist. Geen alledaagse dag in elk geval.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat voor persoon Jade zelf dan ook mocht zijn, er zijn wel 2 kindjes hun moeder kwijt (op moederdag notabene....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |