En als ze vannacht 'just hours from death' was, dan zijn die uurtjes nu toch wel bijna om?quote:Jade’s spokesman said: “The funeral will be a reflection of how she’s lived in the last seven years (since she first found fame in Big Brother)—full on.
Wie krijgt de geheime opdracht?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Jade’s spokesman said: “The funeral will be a reflection of how she’s lived in the last seven years (since she first found fame in Big Brother)—full on.
De geheime opdracht is dat ze 7 dagen moet stoppen met roken.quote:
Je bent niet de enige Peter, same here. Het is een tokkie met de status van een "star".quote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb echt zo`n afkeer van dat mens, ze roept echt haat bij me op.![]()
Precies, ik kan me echter ook doodergeren aan de mensen die denken omdat je dit uitspreekt je gelijk kanker maar een lolletje vind, of zoiets hebt dat ze het 'verdient' heeft ofzo. Terwijl ik het niemand gun en het een vreselijke ziekte vind... Maar dat verandert imho niks aan de persoonlijkheid van deze mevrouwquote:Op zondag 15 maart 2009 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige Peter, same here. Het is een tokkie met de status van een "star".
Dat heeft niks te maken met haar ziekzijn hoor, dat gun ik niemand. Gewoon met de persoon Jade.
Ik zie geen foto?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef beequeen het volgende:
Laatste uren van Jade Goody?
-edit- Cc was me voor.
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op zondag 15 maart 2009 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
heh heh, eindelijk mensen die hun irritatie over deze dame uitspreken
nu durf ik t ook!
Post dan niet in SHO als je daar niet tegen kuntquote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef DjinN het volgende:
wat doet iedereen hier toch alsof ze haar zooooooooooo goed kennenik weet zeker dat 95% van de mensen hier nog nooit van Jade hebben gehoord voordat ze kanker kreeg...
Stel kletsers....
sorry, heb ik op je tere zieltje getrapt ?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Post dan niet in SHO als je daar niet tegen kunt
ik heb nergens gezegd dat je hier niet mag posten hoor als je dr verder niet kentquote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ken haar vanaf die keer dat ze meedeed met Mijn Vrouw, Jouw Vrouw. Mag ik nu hier posten?
Ik denk dat je zelf op je tere zieltje getrapt bent gezien je meterslange verklaring en je ongelovelijke mensenkennisquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
sorry, heb ik op je tere zieltje getrapt ?Voor zover ik weet heb ik niemand gekwetst met mijn opmerking, tenzij je "kletsers" al als zeer kwetsend/beledigend ervaart
![]()
Ik weet gewoon zeker dat het merendeel hier maar een beetje met de rest meekletst, en dat haar ziekte (en alle mediahype eromheen) de enige reden is dat ze haar kennen![]()
Als jij een van de weinige mensen bent die niet tot die groep behoort vind ik dat prima![]()
blablablabla ga scheldenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf op je tere zieltje getrapt bent gezien je meterslange verklaring en je ongelovelijke mensenkennisIk heb het ook nergens over gekwetst, huilie.
Schelden?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
blablablabla ga scheldenjij begint te janken dat ik hier niet moet gaan posten oid
![]()
Echt he.. Jezusquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
omg Bitchfight over wie haar het eerst kende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |