dat is toch ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
is ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
een warm watje, en zorgen voor een goede slaap, dokter hier zei dat t van te weinig slaap komtquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Rocka! Ben benieuwd wat de reactie is!
Weet iemand wat je tegen een trillend ooglid kan doen? Nu na een uur of 3 ben ik het wel aardig zat.
Lekker warm worden maar Bar!
LEUK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit in shirt met aankondiging 'Broer' en Bumba-muts te wachten op opa, oma en de rest van de familie <3
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.quote:
* Vicky F5-t mee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
F5-t voor de reactie van de familie van Rocka
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.![]()
k vind dat zo vertederendquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
pff.. Swets is onderweg vanuit Parijs en bij de Belgisch-Franse grens zag alles er goed uit en hebben we aan Saskia beloofd dat ze op mag blijven tot papa thuis is, zodat hij haar naar bed kan brengen... En toen stond Antwerpen helemaal vast![]()
Naja.. voor een keertje laat dan maar en zaterdag niet eerder je bed uit dan dat het lampje uit is (en die op minimaal 8.30 zetten). Kan nu moeilijk zeggen dat ze alsnog zo naar bed moet.
Ze is nu heel lief en behulpzaam de laatste dingen van het eten aan het opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |