quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
IKEA-medewerkers kunnen we wel missen.
Dank.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://www1.at5.nl/media/stream.asp
Lijkt er niet op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tenminste ik neem aan dat het zo daar op komt.
Ja ga ik ook doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Lijkt er niet op.
Ik schakel idd naar NOS.
2 minuten voor tijd was er nog steeds een heel ander item.
Ok drie prominente stoelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nou er zitten niet echt veel journalisten zo te zien.
rest kijkt gewoon tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat het nog niet zo was op het moment dat het was afgelast, en dan kun je het natuurlijk niet op het laatste moment door laten gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maarre als alle winkels al zijn vrijgegeven waarom kan dat concert dan niet gewoon doorgaan?
Nee niet echt. Had je moeten kijken als er wel een bom was afgegaan. Dan was de grootste zaal nog te klein geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nee dat is waar maarja dat hadden ze wel wat eerder kunnen melden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niet zo was op het moment dat het was afgelast, en dan kun je het natuurlijk niet op het laatste moment door laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |